Gå til innhold

Fyfaen så lei jeg er av været!!!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Deilig slik det er nå. I mai var det nærmere 30 grader og umulig å fungere. I dag er det 15 grader og disig/sol, helt herlig. Kryper vel opp til 20 grader i løpet av dagen.

Anonymkode: a08f4...ca9

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Idag har det vært bygevær her, men mellom bygene fikk jeg gjort mye ute, vært på tur og grilla. Det gjelder bare å bruke det man har og gjøre det beste ut av det. 

Anonymkode: c92cc...b5a

Ingenting er som litt stressgrilling mellom bygene 😂

Anonymkode: 38bcf...c51

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner været fra mai. Er så drittlei regn, vind og grått vær at jeg spyr snart. Blir rett og slett deppa, sur og grinete. 
Er heldigvis spådd varmere temperaturer og oppholdsvær fra onsdag av her jeg bor, så jeg trøster meg det - og håper på godt sommervær hele juli. 

Hadde jeg hatt råd, ville jeg reist til Sydenland i sommer, men pengene strekker ikke til det. 

Anonymkode: 44b87...75b

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 hours ago, NatNat said:

Det er ikke noe man har kontroll over, dessverre. Man kan ikke velge å være glad/i godt humør..

Det er klart du til en viss grad kan ta grep og styre det. Kanskje ikke i dyp sorg eller i svært krevende situasjoner. Men å velge å ikke la været og andre tullete uforutsette ting plage deg: Jo, klart man kan velge det/jobbe med seg selv.

Anonymkode: 00533...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er meldt bedre vær til uka - hvertfall i Oslo-området

Anonymkode: fc1b8...9bf

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Det handler om å nyte øyeblikkene i stedet for å sitte å klage på dårlig vær. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har lært et nytt ord 😅

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juni har ikke vært særlig varm til nå. Mediene skrev daglig om hvor forferdelig varmt det var i mai, men hører knapt et ord om det kjølige været i juni. Rart det der...

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Tunique said:

Juni har ikke vært særlig varm til nå. Mediene skrev daglig om hvor forferdelig varmt det var i mai, men hører knapt et ord om det kjølige været i juni. Rart det der...

Nei, aldri et ord om drittvær, isteden, vi får servert daglig  nyheter om hvor "forferdelig" varmt det er i Sør Europa.. Som om det hjelper..🙄

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er meldt bedre vær til uka - hvertfall i Oslo-området

Anonymkode: fc1b8...9bf

Alle bor ikke i Oslo da, her har det vært ganske greit vær i noen dager. I dag har vi griller og kost oss ute. 20 grader er perfekt sommertemperatur. Blir regn utover uka.

Anonymkode: a08f4...ca9

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tordenstormer i ett. Hagle to dager så langt i juni. Varierende vær med forskjellig trykk som herjer kroppen.

Nei, Østlandet skuffer i år.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (16 timer siden):

Tordenstormer i ett. Hagle to dager så langt i juni. Varierende vær med forskjellig trykk som herjer kroppen.

Nei, Østlandet skuffer i år.

Østlandet er stort, her har helgene vært stort sett bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er mine tredje sommer siden jeg flyttet tilbake til Norge. Hver eneste Juni sitter jeg å planlegger å flytte ut igjen. Det er så trist her.

Anonymkode: 3cc49...afc

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bortsett fra regn så elsker jeg været som er nå. Føles som høst med den klare luften og friske vinden.

Anonymkode: cbfcc...a49

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NatNat skrev (På 17.6.2024 den 12.34):

Nei, aldri et ord om drittvær, isteden, vi får servert daglig  nyheter om hvor "forferdelig" varmt det er i Sør Europa.. Som om det hjelper..🙄

Jeg vet, det er så sykt provoserende! Vidunderlig varme og sol i sør Europa, og media fremstiller det som noe negativt 😳 

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, velociraptor said:

Jeg vet, det er så sykt provoserende! Vidunderlig varme og sol i sør Europa, og media fremstiller det som noe negativt 😳 

Alltid ! som "vær glad at du ikke bor der nede og enjoy det kalde regnvær" Det driver meg gal ! Det og de mørke røde tallene når tempen er over 20 😅

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er mine tredje sommer siden jeg flyttet tilbake til Norge. Hver eneste Juni sitter jeg å planlegger å flytte ut igjen. Det er så trist her.

Anonymkode: 3cc49...afc

Jeg har alltid lurt på hvorfor Norge i det hele tatt ble befolket, så trist som det norske klimaet er. Snø og kulde nesten hele året, og så noen ytterst få dager med sol og temperaturer over 20 grader. Størstedelen av den årstiden som kalles sommer, men som knappes kvalifiserer til det, går bort i regn og temperaturer rundt 15 grader. Det er nitrist. Men i alle tråder som dette, så dukker det jo opp en haug av disse rare menneskene som ser ut til å ha en slags merkelig fetisj for regn og kulde, så det er vel de som representerer urnordmannen da.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor i nord-norge og synes våren og sommeren så langt har vært helt fantastisk 🥰 Mai var riktignok litt kjølig men i det minste var det ingen snø på bakken og heller ingen snøfall. I april ble det ny solrekord for Tromsø. På mandag var det meldt 14 og regn men i stedet ble det 23 grader og sol - gikk en fantastisk fin fjelltur i midnattsol som virkelig gjorde godt for sjelen ❤️ håper sommeren fortsetter slik som dette 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.6.2024 den 9.51):

Jeg savner været fra mai. Er så drittlei regn, vind og grått vær at jeg spyr snart. Blir rett og slett deppa, sur og grinete. 
Er heldigvis spådd varmere temperaturer og oppholdsvær fra onsdag av her jeg bor, så jeg trøster meg det - og håper på godt sommervær hele juli. 

Hadde jeg hatt råd, ville jeg reist til Sydenland i sommer, men pengene strekker ikke til det. 

Anonymkode: 44b87...75b

Da er vi to🫤 Bare at jeg har råd men kan ikke, da jeg har en hund, en gammel hund som jeg kan finne pass til (noen som kan passe på han), men jeg ville ikke kost meg i Syden, mtp at han er gammel og alt kan skje.🥺 Så da får vi ta det vi har, det går fint.😊🌞

Er meldt fint vær her også, endelig!!!!! Sol i dag og jeg satt litt ute i sola og den steiker godt, nydelig!🥰🥰

Endret av Sen ve ben
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Sen ve ben said:

Da er vi to🫤 Bare at jeg har råd men kan ikke, da jeg har en hund, en gammel hund som jeg kan finne pass til (noen som kan passe på han), men jeg ville ikke kost meg i Syden, mtp at han er gammel og alt kan skje.🥺 Så da får vi ta det vi har, det går fint.😊🌞

Er meldt fint vær her også, endelig!!!!! Sol i dag og jeg satt litt ute i sola og den steiker godt, nydelig!🥰🥰

Urgammel katt hos oss , kan ikke reise eller men dyrene kommer først. 😸

Endret av NatNat
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...