AnonymBruker Skrevet 13. juni #61 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så jævla mye sure folk! I morgen er det meldt bra vær, da nyter dere det så kanskje humøret tar seg opp. Sommeren er ikke 90 dager med sol som noen later til å tro. Sommer er fravær av snø, nyt det! Og det er ikke ironisk. Man kan fint nyte sommern med et pledd på verandaen, med å fyre på bålpanna, med tur på fjellet og litt godt med klær. Anonymkode: c92cc...b5a Hvor er det meldt bra vær i morgen? Ikke her i hvert fall. Her skal det meldt 16 grader og regnbyger. Det er ikke engang i nærheten av bra vær, og sommervær er det i hvert fall ikke. Og så lenge det regner i ett sett, så er det heller ikke mulig å nye noen "sommer" ute for oss som ikke har overbygd veranda. For nei, jeg nyter ingenting når jeg er gjennomvåt og kald. Anonymkode: 38bcf...c51 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #62 Del Skrevet 13. juni NatNat skrev (10 timer siden): 😅😂 hvor bor du ? På Svalbard et sted ? eh.. nei. Men verste med vinteren er snø, ikke sant? NÅ er det ikke snø , dermed er livet lettere uansett. Anonymkode: c92cc...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #63 Del Skrevet 13. juni Jeg er drittlei selv, jeg ber om finere vær 🙏 Anonymkode: 8516f...42e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #64 Del Skrevet 14. juni Det regner….igjen..😖🤮 Anonymkode: 1b9e2...d51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #65 Del Skrevet 14. juni Jeg elsker dette været! Friskt og godt, og jeg får sove om nettene. Vi drar sydover når vi har behov for sol og varme. Anonymkode: 65d2f...769 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #66 Del Skrevet 14. juni Flere av de fine sommerblomstene og grønnsaksplantene mine har strøket med, ene natten var det så lite som 2-3 grader. Alf det arbeidet for ingenting, jeg plantet dem selv. det er lov å være skuffet når det nærmer seg frostnetter i juni, det regner og blåser kaldt halve dagen, faktisk. På samme måte som det er lov å være skuffet over at det ikke snør på julaften feks. Anonymkode: 850ef...7e9 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. juni #67 Del Skrevet 14. juni Jeg er fornøyd og vil gjerne ha litt mer regn, så slipper vi skogbrannfaren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GizmoDuck Skrevet 14. juni #68 Del Skrevet 14. juni (endret) Jeg forstår TS godt, og er like frustrert. Vi har hatt tidenes lengste vinter her i Oslo-området, med snø fra midten av oktober til midten av april. Så fikk vi cac2 uker med vår, og hele mai med sommertemperaturer. Jeg er redd at vi nå er der at vi værmessig er kommet til høsten allerede, med tanke på hvor kaldt og uggent det er. Juni er det nye september føles der ut som. Endret 14. juni av GizmoDuck 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iso1 Skrevet 14. juni #69 Del Skrevet 14. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 15.39): Det har jo bare vært kaldt, vått, grått og regn omtrent hele juni frem til nå. Er såvidt over 15 grader om dagen, ene dagen lå det nede på 10 på det varmeste på en dag og det var sol og overskyet.. Hva er det som skjer? Dårligste start på sommeren noensinne! Mai var jo kjempe fin og mye varmere, og det var jo enda bare vår da… Like før jeg stikker til Syden. Anonymkode: 9e469...3a3 Det er NÅ det er deilig da! Foretrekker det her framfor sterk sol og terror-varme, lite skygge og null vind. Det blir for jævelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #70 Del Skrevet 15. juni Her i Oslo er det kaldt og vind. Jeg har på ulljakka mi. Og den siste uka har jeg gått med vinterjakke. Kaldt! Jeg FRYSER! Anonymkode: 606b8...2bb 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #71 Del Skrevet 15. juni Bor på Østlandet og de to siste dagene har det vært fint utevær Anonymkode: c92cc...b5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #72 Del Skrevet 15. juni Jeg er så glad jeg bor i Norge. Nedover er det en forferdelig varme nå.Der ville jeg ikke vært.Norsk vær er helt supert☀️ Anonymkode: ca303...e79 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 15. juni #73 Del Skrevet 15. juni On 6/13/2024 at 8:11 PM, AnonymBruker said: eh.. nei. Men verste med vinteren er snø, ikke sant? NÅ er det ikke snø , dermed er livet lettere uansett. Anonymkode: c92cc...b5a Det skulle du si til de som bor i Bergen og Stavanger... Ifølge deg, de har sommer hele året stor sett.. :)) Det verste med vinteren, spør du meg, er .. ALT. Snø, men også kulda og i tillegg 18 timer natt (i sør Norge) forderdelig. Det skulle være forbudt 😑 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 15. juni #74 Del Skrevet 15. juni On 6/14/2024 at 7:50 AM, AnonymBruker said: Flere av de fine sommerblomstene og grønnsaksplantene mine har strøket med, ene natten var det så lite som 2-3 grader. Alf det arbeidet for ingenting, jeg plantet dem selv. det er lov å være skuffet når det nærmer seg frostnetter i juni, det regner og blåser kaldt halve dagen, faktisk. På samme måte som det er lov å være skuffet over at det ikke snør på julaften feks. Anonymkode: 850ef...7e9 oh stakkars Det er derfor jeg har en slags mini grønnhus for planter som er særlig sarte. Det har også skjedd at jeg har tatt alt inn i gangen om natta for sikkerhet skyld. Jeg hadde lagt alle mine kaktuser og sukkulenter ute i mai, nå er de inne igjen.. 🥴 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #75 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er så glad jeg bor i Norge. Nedover er det en forferdelig varme nå.Der ville jeg ikke vært.Norsk vær er helt supert☀️ Anonymkode: ca303...e79 Det er ikke spesielt varmt i sør Europa heller akkurat nå. Så vet ikke helt hva du snakker om? Dette må vel være den dårligste juni noensinne? Idag er det høljregn, igjen.. Anonymkode: 34efb...c86 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #76 Del Skrevet 15. juni AnonymBruker skrev (5 timer siden): Bor på Østlandet og de to siste dagene har det vært fint utevær Anonymkode: c92cc...b5a Om du liker å bli våt og kald, så er det sikkert fint. Om man synes sol og varme er en fin ting, så er det rett ut begredelig. Kjapp titt på langtidsvarselet tyder på at det blir mer utevær for deg fremover da. For oss andre er det om å gjøre å komme seg ut av landet, ser det ut til. Anonymkode: 38bcf...c51 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #77 Del Skrevet 15. juni Jeg synes været er digg nå jeg! Varmen i mai var helt jævlig. Anonymkode: f507a...9bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 15. juni #78 Del Skrevet 15. juni Typisk Norsk sommer Gleder meg til 3,5 uker i utlandet denne sommeren. 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #79 Del Skrevet 15. juni Helt enig. Må ha alle vinduer og dører igjen hver dag i hele juni fordi det er for kaldt til å ha det åpent. Det har det aldri vært før. Anonymkode: 83852...0a2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #80 Del Skrevet 15. juni Mardina skrev (På 9.6.2024 den 15.43): Sommeren er såvidt begynnt og man klager allerede? 😄 Folk klagde allerede i mai. Da var det for varmt… Anonymkode: 7bffb...3e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå