AnonymBruker Skrevet 9. juni #41 Del Skrevet 9. juni Mai var ekstremt varm. I overkant for min del. Nå er det kaldere enn normalt, men fortsatt innenfor helt normal variasjon for sommertemperatur. Det beste hadde vært om det holdt seg på 17-20 grader. Varmere enn det blir plagsomt for min del. Det går an i syden når man bare skal ligge ved bassengkanten, men ikke her hvor man skal jobbe og faktisk gjøre andre ting. Anonymkode: 80699...281 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callista Skrevet 9. juni #42 Del Skrevet 9. juni Skal visst bli finere og varmere vær i Sør-Norge til slutten av uken, i følge VG. «Til helgen kan det se ut til at lavtrykket svekkes i Sør-Norge, og det kan ventes opp mot 20 grader. Så det er lys i enden av tunnelen.» https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/63k8Le/klissvaat-mandag-i-vente-ganske-intenst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 9. juni #43 Del Skrevet 9. juni (endret) Sommer er dessverre ikke en årstid i Norge lenger det er vinter (8 mnd), vår (1,5 mnd- siste halvdel av april+mai), og høst (2,5 mnd) som er ny standard her. Fullstendig tragisk. Det er såvidt insekter å se, har sett 2 ytterst magre humler og et par veps surrende rundt i hagen i år. Nå i helgen fant jeg frem vognposen til barnevogna igjen. Måtte dra på meg vinterjakka og skjerf når vi skulle ut. Nå sitter jeg med ullsokker og pledd på sofaen. Ungen er lagt, han har på seg vinterdundyna si. Dette er ikke juni. Bullshit. Endret 9. juni av Anononyma 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 9. juni #44 Del Skrevet 9. juni Har ikke behov for en gjentagelse av ifjor med 30 grader i juni. Nå kom varmen i mai for en gangs skyld - så regner med juni blir slik juli pleier å være = regnfull og kald. Da blir kanskje juli slik aug og sept pleier å være, mildt og sommerlig? Vi har noen rare årstider, de stemmer liksom ikke helt overens med månedene som er de er satt opp på. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DelvisPresley Skrevet 9. juni #45 Del Skrevet 9. juni Helt nydelig! Varmen kan brenne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 11. juni #46 Del Skrevet 11. juni Vi stikker sydover om en uke og blir der i 4 uker, vil ha skikkelig sommer med temperaturer 25 - 35 grader Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #47 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 15.42): Bare minner om at det ikke er påbudt å bo i Norge... Anonymkode: 27350...69b Skjerp deg! Alle har lov å klage litt. Duat! Anonymkode: 1b9e2...d51 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #48 Del Skrevet 12. juni Enig. Savner varme og sol. Anonymkode: 83852...0a2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #49 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 15.39): Det har jo bare vært kaldt, vått, grått og regn omtrent hele juni frem til nå. Er såvidt over 15 grader om dagen, ene dagen lå det nede på 10 på det varmeste på en dag og det var sol og overskyet.. Hva er det som skjer? Dårligste start på sommeren noensinne! Mai var jo kjempe fin og mye varmere, og det var jo enda bare vår da… Like før jeg stikker til Syden. Anonymkode: 9e469...3a3 Helt enig med deg. Bare regn og kaldt, vært i et par uker nå. Jada, vi hadde noen fine dager i mai. Men altså, dette er så drittstart på sommeren at det skulle ikke vært lov. I dag, 10 gr og regn. 10 grader!! Var på fotballkamp med guttungen i går, det var å kle seg som det sku være en kald oktoberkveld. Hører noen snakke om at vi må venne oss til varmere sommere og tørke - kiss my as! Sist vi hadde en god og varm ig fin sommer var i 2018, altså 6 år siden. Etter det har sommerene vært helt forjæ.... Hadde jeg hatt råd hadde jeg bestilt meg sydentur uten å nøle. Får heller legge ved i ovnen og ta på ullsokker, i midten av juni 🤮 Anonymkode: 91c65...a7a 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodtimes Skrevet 12. juni #50 Del Skrevet 12. juni Haha, gikk til innkjøp av ei skikkelig vifte i mai da det var så sykt varmt Nå fyres det av og til i peisen og det er da koselig det også. Ekstra digg å se serier, filmer og finne på ting inne når været er dårlig. Tvert det blir varmt, så fyker vi utendørs, fyrer opp grillen osv. Deilig at det er variert 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 12. juni #51 Del Skrevet 12. juni Goodtimes skrev (38 minutter siden): Haha, gikk til innkjøp av ei skikkelig vifte i mai da det var så sykt varmt Nå fyres det av og til i peisen og det er da koselig det også. Ekstra digg å se serier, filmer og finne på ting inne når været er dårlig. Tvert det blir varmt, så fyker vi utendørs, fyrer opp grillen osv. Deilig at det er variert Men det er jo ikke variert. Her har det vært 10 grader og regn jevnt over hver dag siden juni startet. Hadde gledet meg til å bade, grille og nyte lange sommerdager utendørs med guttungen jeg. Nå er vi buret inne i dette forj*vlige huset med de samme dritkjedelige lekene som vi har holdt på med i hele vinter. Er så lei av å være inne!!! Jada, vi kan ta på regntøy og gå ut, men jeg synes virkelig ikke det er koselig å traske rundt i dette gråværet jeg altså! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 12. juni #52 Del Skrevet 12. juni (endret) On 6/9/2024 at 3:44 PM, AnonymBruker said: Du lever én gang. Det er helt absurd å la noe så trivielt som været, som du forøvrig ikke styrer, påvirke hvor godt du har det i livet. Herregud, Get a grip. Anonymkode: 00533...df7 Det er alt men trivielt !! Det betyr alt for mange. Jeg er en av de som er lett værsyk. Blir deppa når det er kaldt og grått. I tillegg, det er et mareritt for de med hage. Sommerblomster liker ikke særlig natter under 10 grader.. Endret 12. juni av NatNat 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 13. juni #53 Del Skrevet 13. juni Lei dette været jeg også Det har vært grått og vått lenge nå. Ser ingen bier eller humler, ingen insekt liv 🥹Føler som om naturen har stoppet opp. Det er kaldt og surt, varmepumpe er på og vi er i juni liksom. Ingen mulighet å dra vekk til varmere strøk da jeg har en hund som er gammel. Vil ha sol🫤 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #54 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Helt enig med deg. Bare regn og kaldt, vært i et par uker nå. Jada, vi hadde noen fine dager i mai. Men altså, dette er så drittstart på sommeren at det skulle ikke vært lov. I dag, 10 gr og regn. 10 grader!! Var på fotballkamp med guttungen i går, det var å kle seg som det sku være en kald oktoberkveld. Hører noen snakke om at vi må venne oss til varmere sommere og tørke - kiss my as! Sist vi hadde en god og varm ig fin sommer var i 2018, altså 6 år siden. Etter det har sommerene vært helt forjæ.... Hadde jeg hatt råd hadde jeg bestilt meg sydentur uten å nøle. Får heller legge ved i ovnen og ta på ullsokker, i midten av juni 🤮 Anonymkode: 91c65...a7a Jeg måtte også fyre i ovnen i går, det blåste en liten storm fra nord, 7 grader og regnet samtidig, var ikke så kaldt i september en gang som dette 😱 Anonymkode: 850ef...7e9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #55 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 15.55): Helt nydelig, håper det fortsetter sånn! Jeg hater varme!! Så lenge det ikke er glatt å gå ute så er jeg fornøyd. Anonymkode: ef0d9...c6f Du kan jo flytte på deg til nord norge i steden for å syte her nede i sør. Anonymkode: 9e6b6...c99 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #56 Del Skrevet 13. juni Så jævla mye sure folk! I morgen er det meldt bra vær, da nyter dere det så kanskje humøret tar seg opp. Sommeren er ikke 90 dager med sol som noen later til å tro. Sommer er fravær av snø, nyt det! Og det er ikke ironisk. Man kan fint nyte sommern med et pledd på verandaen, med å fyre på bålpanna, med tur på fjellet og litt godt med klær. Anonymkode: c92cc...b5a 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #57 Del Skrevet 13. juni *Sukk* Hvorfor kan det ikke bare være en mellomting? Ikke syden-varmt og ei heller høstvær med 10 grader, regn og vind som det har vært i det siste. Jeg har lengtet lenge etter sommeren, og trenger sol og (litt) varme for å lade opp. Anonymkode: 9e75d...594 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loff77 Skrevet 13. juni #58 Del Skrevet 13. juni Er jo en grunn til at mange drar sydover 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 13. juni #59 Del Skrevet 13. juni Det er 14 grader her nå, i Oslo. Ikke særlig sommertemperatur. Med mindre man er Finnmarking, da. Da er det jo høysommertemperatur. Egentlig trives jeg best med ca 20 grader. Akkurat nok til å gå i t-skjorte, slipper å ta på jakke. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NatNat Skrevet 13. juni #60 Del Skrevet 13. juni 23 minutter siden, AnonymBruker said: Sommer er fravær av snø, nyt det! 😅😂 hvor bor du ? På Svalbard et sted ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå