Gå til innhold

drøy alderforskjell !!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til ikke hør på bitre KG.

Anonymkode: 58da0...df4

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 6/7/2024 at 8:35 AM, AnonymBruker said:

Jeg var litt som deg da jeg satt i taxien på vei til første date med ei på 18 jeg hadde snakket med en del på nettet. Jeg var akuratt blitt 30, og tenkte at dette var litt rart, men jeg går på den daten også ser vi hva som skjer.

Det var 10 år siden, og i dag er vi gift.

Anonymkode: 685c9...545

Du gikk på date med en tenåring når du var 30. Godt å høre dere ble gift, men det må du innrømme er merkelig. 

AnonymBruker
Skrevet
On 6/6/2024 at 7:44 PM, AnonymBruker said:

Hva er den drøyeste aldersforskjellen du har hørt om, som du kjenner til, blant dine nære relasjoner (ikke i hollywood eller kjendis verdenen). jeg er snart 50, og skal møte ei på 25!!, vi har snakka sammen daglig i ca 3-4 uker, og hatt daglige videosamtaler siste 14 dagene.. vi har fin tone og god kjemi. no skal vi endelig møtes, i virkeligheten..for første gang.. ho sier ho ikke bryr seg om alder, Ho vil bare ha en moden, voksen, som respekterer henne og barna hennes,og  som behandler henne godt, og ikke leker med følelsene hennes. og selvfølgelig en ho blir fysisk tiltrukket av. PS; ho er fra sør- amerika. og bor der. (brasil). jeg er veldig spent på mine omgivelser reaksjoner, men som ho sa.. la de bli misunnlige/ sjalu/ sinte, mens vi nyter hverandre, og har det bra sammen.. tanker? språk er også en barriere.. vil det ha en fremtid.. å ikke møtes er ikke noe alternativ.

Anonymkode: 22533...321

Duket for en heidundrende romanse her; alenemor på «andre siden av jorda» som ikke evner å kommunisere på et felles språk og er potensielt er på alder med barna fine. Hun skal du møte (betale reisen til???) etter å ha FaceTima litt. Hvor korka går det egentlig an å bli?? Men som du har konkludert; å ikke møtes er ikke et alternativ. Djeeezzzzz… 

Anonymkode: 70b96...51c

• Liker 4
Skrevet

Ville bekymret meg mer for kultur- og språkforskjellene her altså. 

Kjenner også en som er gift med ei fra Brasil og hun har slått han gul og blå et par ganger. Men for all del, kan jo være snill og god hun her da. 

AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke hvorfor 20 åringer vil kaste bort tid på å date/være sammen med 50 åringer. Samme for begge kjønn. Stifte familie? Nei. Når det har gått 20 år frem i tid kan 50 åringen være klar for gamlehjem. Kan ikke bli noe seriøst langvarig forhold av slik aldersforskjell.

Anonymkode: afef6...1f1

AnonymBruker
Skrevet
On 6/6/2024 at 7:44 PM, AnonymBruker said:

Hva er den drøyeste aldersforskjellen du har hørt om, som du kjenner til, blant dine nære relasjoner (ikke i hollywood eller kjendis verdenen). jeg er snart 50, og skal møte ei på 25!!, vi har snakka sammen daglig i ca 3-4 uker, og hatt daglige videosamtaler siste 14 dagene.. vi har fin tone og god kjemi. no skal vi endelig møtes, i virkeligheten..for første gang.. ho sier ho ikke bryr seg om alder, Ho vil bare ha en moden, voksen, som respekterer henne og barna hennes,og  som behandler henne godt, og ikke leker med følelsene hennes. og selvfølgelig en ho blir fysisk tiltrukket av. PS; ho er fra sør- amerika. og bor der. (brasil). jeg er veldig spent på mine omgivelser reaksjoner, men som ho sa.. la de bli misunnlige/ sjalu/ sinte, mens vi nyter hverandre, og har det bra sammen.. tanker? språk er også en barriere.. vil det ha en fremtid.. å ikke møtes er ikke noe alternativ.

Jeg var 18 år og gjennom jobben traff jeg en mann på 54 som var gift med en dame fra Thailand på 18 år. Brakk meg innvendig. Noe av det mest motbydelige jeg har sett. 

Du må gjøre som du vil. Sannsynligheten er høy for at hun smører og smisker med deg til statsborgerskapet er i boks. Alle bryr seg om alderen, men mange lever i fattigdom i Brasil og du er hennes gyldne billett ut av det. Du må se litt realistisk på det. Sannsynligheten for at hun kommer til å være sammen med deg, lenge, er liten. 

Anonymkode: 9f3c0...702

AnonymBruker
Skrevet

Drøyeste aldersforskjell jeg kjenner til fra "virkeligheten" er aldersforskjellen som var mellom meg og en mann jeg var sammen med i en periode for mange år siden. Vi hadde 28 år mellom oss. 

Anonymkode: 94fe8...237

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Drøyeste aldersforskjell jeg kjenner til fra "virkeligheten" er aldersforskjellen som var mellom meg og en mann jeg var sammen med i en periode for mange år siden. Vi hadde 28 år mellom oss. 

Anonymkode: 94fe8...237

Bahareh og Per Sandberg. Men det røyk da.

Anonymkode: 58f53...d3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2024 den 19.44):

Svindel, my dude…

Anonymkode: 9d693...dcf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...