Gå til innhold

drøy alderforskjell !!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alder avgjør ikke om hun vil bli såret eller ikke. Kunne ønske flere forsto det, og at bare fordi de har opplevd noe vondt, betyr ikke det at alle menn er sånn. 

Noen tar så brå livsvalg uten slik innsikt. 

Jeg føler du er grov om du utnytter ei ung kvinne som er fortvilet. Du vet at dette er for mye til at hun kan trives så godt som hun kan med andre yngre menn. 

Anonymkode: e0413...851

• Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
vannm75 skrev (15 minutter siden):

its too late. but why??? can you give me three reasons? I have already bought ticket to brazil.. .

You are taking advantage of young blood who could have good times with young man and be in real love for live.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Alder avgjør ikke om hun vil bli såret eller ikke. Kunne ønske flere forsto det, og at bare fordi de har opplevd noe vondt, betyr ikke det at alle menn er sånn. 

Noen tar så brå livsvalg uten slik innsikt. 

Jeg føler du er grov om du utnytter ei ung kvinne som er fortvilet. Du vet at dette er for mye til at hun kan trives så godt som hun kan med andre yngre menn. 

gode refleksjoner, så kommer det med; ja, man lever bare en gang, og gripe sjansen når muligheten byr seg.. det er skjebnen, størst av alt er kjærligheten ++ og sånne flåsete visdomsord 

Anonymkode: 22533...321

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

You are taking advantage of young blood who could have good times with young man and be in real love for live.

what if that person is me.:) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

gode refleksjoner, så kommer det med; ja, man lever bare en gang, og gripe sjansen når muligheten byr seg.. det er skjebnen, størst av alt er kjærligheten ++ og sånne flåsete visdomsord 

Det er jo nettop det som er greia, det er ikke kjærlighet for henne, å hun har også bare et liv. 

Visdommen i livet er ment å få oss unna creeps, ikke i hendene på dem. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du få 25åringer i norge? Hvis ikke så kan du egentlig ikke få henne i brasil heller, det er ingen hemmelighet at jenter fra fattige land gjør hva de kan for å redde seg og barna sine. Det hjelper ikke at du ser ung og ut har masse penger om hennes mål er overlevelse. Men det gjør det sikkert lettere å bli glad i deg hvis dere har en god tone og du er grei. Men du skjønner vel at du har fordeler her hun trenger? 

Anonymkode: 7a142...dca

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

what if that person is me.:) 

No :)

Skrevet

Lykke til, brasiliansk gemytt er ikke for pingler!

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
makkapakka skrev (5 minutter siden):

Lykke til, brasiliansk gemytt er ikke for pingler!

ååh fortell, må si jeg er en svært introvert og konfliktsky person.. hater drama og krangling haha

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ei i perifer vennekrets som (på den tiden) var i midten av 30-årene. Hun hadde med seg typen sin på 62 på festene våre. Det var litt spesielt. Men funket greit nok. Fyren var jo litt "typete" med langt hår og en egenartet stil, så sånn sett fremsto han  ikke som en alminnelig gammel gubbe.

Anonymkode: 28610...a39

Skrevet

Alder er bare et tall. Er det ikke det kvinner sier når de er den eldste part?😝

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
DelvisPresley skrev (40 minutter siden):

Alder er bare et tall. Er det ikke det kvinner sier når de er den eldste part?😝

Ikke når det er 25 år. 

Anonymkode: edac8...deb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Verste aldersforskjellen jeg kjenner til er min far på 48 som ble sammen med en tenåring (19).

Det er bare ekkelt 🤮

Anonymkode: 1192e...38b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
vannm75 skrev (1 time siden):

det er såpass ja.. det ante meg.. men likevel...jeg har ikke noe imot å være pengebingen hennes. jeg får masse kjærlighet og en livspartner... da er det verdt det..

Tror ikke du behøver å dra helt til Sør-Amerika for å finne en golddigger i tjueårene, altså. 

Anonymkode: 492a9...3ca

• Liker 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor spør du hvis du allerede har planen klar? Er du ute etter å provosere? Bli beundret? Trolle litt, kanskje?

Anonymkode: 492a9...3ca

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet om en mann på 63år som stadig får yngre koner, gjerne fra Thailand eller lignende. Han har døtre i 30årene og de siste konene har vært 19-23år. Det er direkte kvalmt og skulle ikke vært lov. 

Anonymkode: 7a38c...710

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er da bare å prøve og se hva som skjer? Det eneste som er litt rart er at du lufter det her i stedet for med kompisene dine, eller ikke i det hele tatt? håper du ikke bare er starstruck over at hun er ung, og skal skryte av det, men at du virkelig er forelsket. Da burde du ikke utlevere. Kan anbefale å se "evig singel" btw. Mange forhold med aldersforskjell kan gå bra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og hva har dere til felles? Hva skal dere snakke om? Hva skal dere bygge samlivet deres på? Bare sex?

Jeg har en tante og onkel som det er 19 års aldersforkjell mellom. Det har ikke vært bare enkelt. Fungerte fint de første årene og mens barna var små, men når min tante nådde 40 årene og onkelen min ble 60 så slet de skikkelig, og de var separert i noen år. Aldersforskjellen blir mye mer tydelig med årene. De flyttet sammen igjen etter en del år, men jeg syns inderlig synd på min tante som nå tar seg av min gamle, skrøpelige onkel på 90 mens hun selv akkurat  har sluttet å jobbe, er sprek og kunne hatt en fantastisk pensjonisttilværelse om hun ikke hadde hatt han...

Sjansen for at kvinnene ikke holder ut i lengden er stor. Menn kan fortsatt se bra ut og være spreke i 40 årene og starten av 50-årene. Men fra midten av 50-årene går det raskt nedover for de fleste. Og at en kvinne på 35 gidder å sitte der med en gubbe på 60 er nok ekstremt sjeldent. Da er det nok kun basert på økonomisk trygghet.

Anonymkode: 800f2...630

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det blir jo som de gubbene som henter seg unge thaidamer. Hun bruker han til å komme seg ut av en vanskelig situasjon. Når hun er godt etablert kan hun dumpe han og finne seg en yngre mann.

Anonymkode: 800f2...630

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var litt som deg da jeg satt i taxien på vei til første date med ei på 18 jeg hadde snakket med en del på nettet. Jeg var akuratt blitt 30, og tenkte at dette var litt rart, men jeg går på den daten også ser vi hva som skjer.

Det var 10 år siden, og i dag er vi gift.

Anonymkode: 685c9...545

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...