AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #41 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og hva har dere til felles? Hva skal dere snakke om? Hva skal dere bygge samlivet deres på? Bare sex? Jeg har en tante og onkel som det er 19 års aldersforkjell mellom. Det har ikke vært bare enkelt. Fungerte fint de første årene og mens barna var små, men når min tante nådde 40 årene og onkelen min ble 60 så slet de skikkelig, og de var separert i noen år. Aldersforskjellen blir mye mer tydelig med årene. De flyttet sammen igjen etter en del år, men jeg syns inderlig synd på min tante som nå tar seg av min gamle, skrøpelige onkel på 90 mens hun selv akkurat har sluttet å jobbe, er sprek og kunne hatt en fantastisk pensjonisttilværelse om hun ikke hadde hatt han... Sjansen for at kvinnene ikke holder ut i lengden er stor. Menn kan fortsatt se bra ut og være spreke i 40 årene og starten av 50-årene. Men fra midten av 50-årene går det raskt nedover for de fleste. Og at en kvinne på 35 gidder å sitte der med en gubbe på 60 er nok ekstremt sjeldent. Da er det nok kun basert på økonomisk trygghet. Anonymkode: 800f2...630 ja, har tenkt tanken, men vi vil få noen gode år sammen før den tid,, den tid den sorg.. og er forholdet basert på kjærlighet vil den tåle det.. Anonymkode: 22533...321
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #42 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg var litt som deg da jeg satt i taxien på vei til første date med ei på 18 jeg hadde snakket med en del på nettet. Jeg var akuratt blitt 30, og tenkte at dette var litt rart, men jeg går på den daten også ser vi hva som skjer. Det var 10 år siden, og i dag er vi gift. Anonymkode: 685c9...545 så spennende, gratulerer.. kult Anonymkode: 22533...321
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #43 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det blir jo som de gubbene som henter seg unge thaidamer. Hun bruker han til å komme seg ut av en vanskelig situasjon. Når hun er godt etablert kan hun dumpe han og finne seg en yngre mann. Anonymkode: 800f2...630 ja, sjansen for det er alltid til stede, men sånn er det vel i alle forhold. .det er alltid noen feller å gå i Anonymkode: 22533...321
Tradegy Skrevet 7. juni 2024 #44 Skrevet 7. juni 2024 Åsted Norge, neste sesong? "Jeg synes altså hun var så attraktiv, at det er klart jeg måtte føre over noen dollars. Stakkars meg. Er jo så ung til sinns, atte" 1
Mardina Skrevet 7. juni 2024 #45 Skrevet 7. juni 2024 Hun er nok bare ute etter pengene dine. Det er neppe kjærlighet i det, fra hennes side 😄 Jo før du innser det, jo bedre 😄 Du blir lurt 😄
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #46 Skrevet 7. juni 2024 Er jo helt klart å foretrekke for en mann på 50 og knulle deilige damer på 25 fremfor gamle drager på egen alder. Men her virker det mest som at du er på tur å hente noe fra Asia som vil ha statsborgerskap. Anonymkode: 4e979...3fa
Hulderen Skrevet 7. juni 2024 #47 Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Er jo helt klart å foretrekke for en mann på 50 og knulle deilige damer på 25 fremfor gamle drager på egen alder. Men her virker det mest som at du er på tur å hente noe fra Asia som vil ha statsborgerskap. Anonymkode: 4e979...3fa Asia? 25 åringen er fra Brasil. Det er i Sør-Amerika. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #48 Skrevet 7. juni 2024 Dette er jo en klassisk kjøpekone, bare fra et annet kontinent, og så lenge du er klar over at dette er en transaksjonemessig interesse fra hennes side er det jo innafor. Hun får økt levestandarden for seg og sitt barn, og du får illusjonen av kjærlighet, i hvert fall til statsborgerskapet er i boks. Skal du holde på henne etter dette må du ha svært god levestandard å by på. Det mange menn brenner seg på er at de er naive. Det både asiatiske og sør-amerikanske kvinner har til felles er at de legger smørsida til i datingprosessen, men er svært krevende å være gift med. De er veldig dominerende hjemme, og kulturen deres er at deres jobb er å kontrollere mannen, så han ikke får anledning til å være utro. De er også dyre i drift, de forventer gjerne siste iphone, canada goose jakker og louis vuitton vesker, i tillegg til at de skal sende penger hjem til familie. Mange av dem skaffer seg illegal inntekt bak mannens rygg, som oftest prositusjon, for å oppnå dette, gjerne under dekke av en mer eller mindre reell "vaskejobb" i private hjem. Jeg treffer mange av disse damene i jobbsammenheng, og de er smarte, ambisiøse og har bein i nesa. Overhører også hvordan de snakker til og om mennene sine, og de har åpenbart lojaliteten sin hos seg og sine barn, deretter andre kvinner, mennene står langt nede på lista over folk de respekterer. Så selv om jeg setter pris på dem i jobben tenker jeg at dersom jeg hadde vært mann hadde jeg aldri gått for en slik importløsning, samme hvor desperat jeg hadde vært. Anonymkode: c5be8...e33 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #49 Skrevet 7. juni 2024 Det var 17 års aldersforskjell mellom besteforeldrene mine, vil ikke si at det var et lykkelig forhold, men det hadde med andre ting enn alder å gjøre. Anonymkode: a7057...ad6
Kålrota Skrevet 7. juni 2024 #50 Skrevet 7. juni 2024 Datteren min er 25, så jeg synes naturlig nok dette er både sært og ekkelt. Hva har en på 50 til felles med ei på 25? For ikke å snakke om aktivitetsnivået, jeg hadde blitt utslitt av en partner som var halvparten av alderen min.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #51 Skrevet 7. juni 2024 makkapakka skrev (17 timer siden): Lykke til, brasiliansk gemytt er ikke for pingler! Nei, det fikk en i nabolaget her erfare. Det ble barnevern og mye styr, i dag er de godt skilt ! AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når hun er godt etablert kan hun dumpe han og finne seg en yngre mann. Ikke alle som venter så lenge, noen "tar i mot hjelp" før statsborgerskap og skilsmisse er i orden. Gubben var gammel da han hentet henne, nå er han enda eldre og evnene på soverommet deretter. Men som sagt.... "hjelp" å få av yngre potenete menn. 😁 Anonymkode: fd8f3...627
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #52 Skrevet 7. juni 2024 Klassisk historie med et gammalt trygdebeist fra Norge som skal ha seg en ung, spretten babe fra sydligere strøk. Ikke et likeverdig forhold på noen som helst måte. Anonymkode: 44309...717 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #53 Skrevet 7. juni 2024 #tingsomikkeskjedde Kjenner igjen skrivemåten din. Du lager den ene tråden etter den andre om bare tull. Anonymkode: e1471...a81
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #54 Skrevet 7. juni 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Hun selger seg til deg. Gratulerer med innkjøpet. Anonymkode: 01d22...325 Alle selger seg på et nivå. Norske kvinner også. Anonymkode: 02632...a8e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #55 Skrevet 8. juni 2024 On 6/6/2024 at 8:07 PM, AnonymBruker said: No Anonymkode: e0413...851 Haha litt sur eller? Anonymkode: 58f53...d3e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #56 Skrevet 8. juni 2024 vannm75 skrev (På 6.6.2024 den 19.54): det er såpass ja.. det ante meg.. men likevel...jeg har ikke noe imot å være pengebingen hennes. jeg får masse kjærlighet og en livspartner... da er det verdt det.. Du må huske på at det er pengene dine hun har kjærlighet til da, og ikke nødvendigvis deg. Finnes allerede eksempler på dette i Norge med damer fra Brasil som elsker menn med mye penger (men ikke dem, selv om mennene tror det, fordi de gir dem «omsorg» og sex). Anonymkode: d1e0d...44e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #57 Skrevet 8. juni 2024 On 6/7/2024 at 1:53 PM, Kålrota said: Datteren min er 25, så jeg synes naturlig nok dette er både sært og ekkelt. Hva har en på 50 til felles med ei på 25? For ikke å snakke om aktivitetsnivået, jeg hadde blitt utslitt av en partner som var halvparten av alderen min. Du får en god kompis på kjøpet . Masse til felles med yngre damer. Sex f.eks. Familie, barn etc Anonymkode: 58f53...d3e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #58 Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Haha litt sur eller? Anonymkode: 58f53...d3e Om dette var til meg? Nei, men jeg tenkte på det i dusjen hvor kjipt det var etter at jeg hadde lest denne tråden. Minner meg om en ofte utro mann jeg har hørt en del snakk om gjennom årene, å hvor kjipt det hadde vært å reise til et nytt land hvor du er alene og sårbar og alt du har er en mye eldre mann som forhåpentligvis har potensproblemer, for jeg har ikke ville hatt noe med det der å gjøre. Å det er alt du har i deler av ditt fortsatt unge liv og du vil se på andre jevnaldrende og misunne dem, så dropper han deg klanskje også, men så tenker jeg å, det er jo bra det. Han har døttre på alder rundt 25, så om det var han har hun hatt veninner i det minste. Men hva med barnet hennes? Fikk meg også til å tenke hvor priveligert jeg er som klarer meg selv og ikke trenger å gå på kompromiss av lykken min for å ha tak over hodet. Kan elske mannen jeg har følelser for, å det er synd ikke alle her i verden har den muligheten. Om du velger ei på 25 i norge som ikke sliter på noe vis og er 100 prosent ok med dette valget, da er det greit. Men resier du til Brasil til ei du vet sliter og som vil være avhengig av deg på en måte som gjør hele greia risikabel for henne, da stoler jeg ikke på at du er en bra person. Samme kan du sikkert si om meg som er konfortabel med å dele mine frekke ærlige tanker, men ser på det som veldedighet for denne 25 åringen, som kanskje trenger at noen stopper dette shitshowet før det starter. Foruten det likte jeg å skrive på English, made this topic a little bit brighter, don't know why. Anonymkode: e0413...851
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #59 Skrevet 8. juni 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Om dette var til meg? Nei, men jeg tenkte på det i dusjen hvor kjipt det var etter at jeg hadde lest denne tråden. Minner meg om en ofte utro mann jeg har hørt en del snakk om gjennom årene, å hvor kjipt det hadde vært å reise til et nytt land hvor du er alene og sårbar og alt du har er en mye eldre mann som forhåpentligvis har potensproblemer, for jeg har ikke ville hatt noe med det der å gjøre. Å det er alt du har i deler av ditt fortsatt unge liv og du vil se på andre jevnaldrende og misunne dem, så dropper han deg klanskje også, men så tenker jeg å, det er jo bra det. Han har døttre på alder rundt 25, så om det var han har hun hatt veninner i det minste. Men hva med barnet hennes? Fikk meg også til å tenke hvor priveligert jeg er som klarer meg selv og ikke trenger å gå på kompromiss av lykken min for å ha tak over hodet. Kan elske mannen jeg har følelser for, å det er synd ikke alle her i verden har den muligheten. Om du velger ei på 25 i norge som ikke sliter på noe vis og er 100 prosent ok med dette valget, da er det greit. Men resier du til Brasil til ei du vet sliter og som vil være avhengig av deg på en måte som gjør hele greia risikabel for henne, da stoler jeg ikke på at du er en bra person. Samme kan du sikkert si om meg som er konfortabel med å dele mine frekke ærlige tanker, men ser på det som veldedighet for denne 25 åringen, som kanskje trenger at noen stopper dette shitshowet før det starter. Foruten det likte jeg å skrive på English, made this topic a little bit brighter, don't know why. Anonymkode: e0413...851 Ja . Er enig i at man burde velge noen som er mentalt friske. Selv er noen som allerede har barn fullstendig uaktuelt for meg så hard pass. Anonymkode: 58f53...d3e
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #60 Skrevet 8. juni 2024 Helt galskap. Spesielt hvis hun har barn. Hun vil sikkert bare ha penger, og barna fortjener en bedre situasjon enn dette sirkuset. Anonymkode: fa94a...fa1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå