AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Del Skrevet 6. juni Jeg har mistet laderen til min Polar Ignite 1 pulsklokke. Laderen er en liten avlang plastdings på 3-4 cm som man klikker fast under klokken, og så stikker man den inn i støpslet. Har noen tips til hvordan få tak i ny lader? Har sjekket finn annonser, og også lagt ut forespørsel på Finn uten hell. Anonymkode: 8dd2b...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #2 Del Skrevet 6. juni Det er ikke en sånn du mener? https://www.power.no/mobil-og-foto/smartklokker-og-wearables/lader-til-smartklokke/triacle-usb-ladekabel-polar-vantageignitegrit-x/p-1208907/store/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvIWzBhAlEiwAHHWgvYaPFzlta2GdIZnuq7s31hlBc2J1_k7eJNxF6kV-167ndShmigJloRoCbYAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 35221...298 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke en sånn du mener? https://www.power.no/mobil-og-foto/smartklokker-og-wearables/lader-til-smartklokke/triacle-usb-ladekabel-polar-vantageignitegrit-x/p-1208907/store/?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwvIWzBhAlEiwAHHWgvYaPFzlta2GdIZnuq7s31hlBc2J1_k7eJNxF6kV-167ndShmigJloRoCbYAQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 35221...298 Nei, en slik lader. ts Anonymkode: 8dd2b...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emilie123 Skrevet 6. juni #4 Del Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har mistet laderen til min Polar Ignite 1 pulsklokke. Laderen er en liten avlang plastdings på 3-4 cm som man klikker fast under klokken, og så stikker man den inn i støpslet. Har noen tips til hvordan få tak i ny lader? Har sjekket finn annonser, og også lagt ut forespørsel på Finn uten hell. Anonymkode: 8dd2b...192 Ring til Polar. De har iallefall tidligere hatt veldig god service. De vil jeg tro kan hjelpe deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå