Gå til innhold

Verste og beste "by" i Norge?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Verst: Oslo 😝

Best: Bergen ❤️ min hjemby ❤️

Endret av Mardina
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

På ingen måte, flott by.  Har du noen gang vært der forresten ? Sentrum er ikke akkurat det mest estetisk vakre, men det er det samme med tettsteder som har vokst raskt til by med blanding av ny  og gammel arkitektur.  Nevner bl.a. Otta, Elverum m.fl.      Med nydelig natur rett utenfor døra.

Anonymkode: 4d7a5...845

Det eneste jeg finner som er galt med Førde er/var ett jævla kumlokk, ble advart på forhånd og jaggu våkna jeg ikke flere ganger av at noen kjørte over det kumlokket. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verste by er uten tvil Haugesund. Styggere by finnes ikke😱

Anonymkode: 44d7d...0fa

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: ikke byer. Synes Sørumsand var triste greier, samme med Nittedal. Liker faktisk heller ikke store deler av Bærum.

Tønsberg, Bergen  Trondhrem, deler av Oslo er fine.

Endret av katties
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fredrikstad vokser stadig, og begynner å bli en skikkelig fin by! Gode restauranter, fine grøntområder, flere fine «nisjeområder» i sentrum, og den herlige bryggepromenaden. Flott med Gamlebyen. Like utenfor byen har man skjærgården og fine strender og turområder. 

Lille Fagernes kommer seg også! Området nede ved vannet der har blitt kjempefint! Bare synd at Leira «tar» de fine shoppingmulighetene. Litt dødt på det området i Fagernes. 

På bunnsiden er jeg faktisk mer usikker. Mange byer som blir stadig bedre! Moss er vel kanskje en by jeg føler burde hatt en bedre sentrumsleder. Masse potensiale mtp avstanden til Oslo, men sentrum virker jo litt dødt?!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

katties skrev (2 minutter siden):

Synes Sørumsand var triste greier, samme med Nittedal.

Tønsberg, Bergen  Trondhrim, zDeler av Odlo er fine.

Nå har vel verken Sørumsand eller Nittedal by-status, snaut nok grend.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bvp skrev (1 minutt siden):

Nå har vel verken Sørumsand eller Nittedal by-status, snaut nok grend.

Ja, det er nok en grunn til dét 🙃 Tenkte ikke over annet enn "sted", men det er i alle fall ikkeno tess å reise dit.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Best: Oslo

den eneste byen i Norge

Anonymkode: 044c8...71f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Oslo. Flest direktefly ut til verden! 

Anonymkode: 351aa...3ed

Hvor går disse direkteflyene uti verden fra i Oslo? 😂

Anonymkode: a0cb2...07a

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Luksusbia
Mardina skrev (12 timer siden):

Verst: Oslo 😝

Best: Bergen ❤️ min hjemby ❤️

Enig i at Bergen er beste, men jeg synes ikke Oslo er verst, Harstad har jeg så kjipe minner fra. Så selv om naturen er vakker i Nord generelt så er for min del Harstad verst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bor i bergen, ikke spes begeistret. Liker Kristiansand og Tromsø! 

Anonymkode: 00e94...460

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Lite imponert av Førde, kan ikke fordra Oslo. 

Elsker Haugesund, glad i Stavanger. Bergen er flott midt inne i sentrum, men er for omringet av fjell ellers- føles innestengt. 

Anonymkode: 9bf53...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luksusbia skrev (4 minutter siden):

Enig i at Bergen er beste, men jeg synes ikke Oslo er verst, Harstad har jeg så kjipe minner fra. Så selv om naturen er vakker i Nord generelt så er for min del Harstad verst

Og forskjellige meninger er helt greit. Jeg har ikke vært i Harstad, så den byen skal jeg ikke uttale meg om. 

Men jeg har vært et par ganger i Oslo og vil bare fortsett mulig vekk derfra de få gangene jeg er der. Føler meg aldri trygg i Oslo, så jeg unngår byen så mye som mulig 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Luksusbia
Mardina skrev (Akkurat nå):

Og forskjellige meninger er helt greit. Jeg har ikke vært i Harstad, så den byen skal jeg ikke uttale meg om. 

Men jeg har vært et par ganger i Oslo og vil bare fortsett mulig vekk derfra de få gangene jeg er der. Føler meg aldri trygg i Oslo, så jeg unngår byen så mye som mulig 🤔

Tror det handler litt om interesser og hvor man er oppvokst og har mye familie og venner. Jeg synes også deler av Oslo sentrum er utrivelig, og det er det jo i Bergen også. Men føler meg generelt tryggere i sentrum av Bergen enn i Oslo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verst er Sarpsborg, uten tvil👎🏻. Best er Bergen❤️

Anonymkode: 8c2ba...208

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...