AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #21 Del Skrevet 30. mai 2024 Best: Oslo❤️ Anonymkode: 4ac68...73a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 30. mai 2024 #22 Del Skrevet 30. mai 2024 (endret) Verst: Oslo 😝 Best: Bergen ❤️ min hjemby ❤️ Endret 30. mai 2024 av Mardina 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 30. mai 2024 #23 Del Skrevet 30. mai 2024 (endret) Drammen❤️ Endret 30. mai 2024 av Urwa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 30. mai 2024 #24 Del Skrevet 30. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): På ingen måte, flott by. Har du noen gang vært der forresten ? Sentrum er ikke akkurat det mest estetisk vakre, men det er det samme med tettsteder som har vokst raskt til by med blanding av ny og gammel arkitektur. Nevner bl.a. Otta, Elverum m.fl. Med nydelig natur rett utenfor døra. Anonymkode: 4d7a5...845 Det eneste jeg finner som er galt med Førde er/var ett jævla kumlokk, ble advart på forhånd og jaggu våkna jeg ikke flere ganger av at noen kjørte over det kumlokket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2024 #25 Del Skrevet 30. mai 2024 Verste by er uten tvil Haugesund. Styggere by finnes ikke😱 Anonymkode: 44d7d...0fa 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 30. mai 2024 #26 Del Skrevet 30. mai 2024 (endret) Edit: ikke byer. Synes Sørumsand var triste greier, samme med Nittedal. Liker faktisk heller ikke store deler av Bærum. Tønsberg, Bergen Trondhrem, deler av Oslo er fine. Endret 30. mai 2024 av katties Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sententia Skrevet 30. mai 2024 #27 Del Skrevet 30. mai 2024 Fredrikstad vokser stadig, og begynner å bli en skikkelig fin by! Gode restauranter, fine grøntområder, flere fine «nisjeområder» i sentrum, og den herlige bryggepromenaden. Flott med Gamlebyen. Like utenfor byen har man skjærgården og fine strender og turområder. Lille Fagernes kommer seg også! Området nede ved vannet der har blitt kjempefint! Bare synd at Leira «tar» de fine shoppingmulighetene. Litt dødt på det området i Fagernes. På bunnsiden er jeg faktisk mer usikker. Mange byer som blir stadig bedre! Moss er vel kanskje en by jeg føler burde hatt en bedre sentrumsleder. Masse potensiale mtp avstanden til Oslo, men sentrum virker jo litt dødt?! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 30. mai 2024 #28 Del Skrevet 30. mai 2024 katties skrev (2 minutter siden): Synes Sørumsand var triste greier, samme med Nittedal. Tønsberg, Bergen Trondhrim, zDeler av Odlo er fine. Nå har vel verken Sørumsand eller Nittedal by-status, snaut nok grend. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
katties Skrevet 30. mai 2024 #29 Del Skrevet 30. mai 2024 bvp skrev (1 minutt siden): Nå har vel verken Sørumsand eller Nittedal by-status, snaut nok grend. Ja, det er nok en grunn til dét 🙃 Tenkte ikke over annet enn "sted", men det er i alle fall ikkeno tess å reise dit. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #30 Del Skrevet 31. mai 2024 Best: Oslo den eneste byen i Norge Anonymkode: 044c8...71f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pås Skrevet 31. mai 2024 #31 Del Skrevet 31. mai 2024 Denne, selvsagt! (Bildet hentet fra Wikipedia) 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #32 Del Skrevet 31. mai 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Oslo. Flest direktefly ut til verden! Anonymkode: 351aa...3ed Hvor går disse direkteflyene uti verden fra i Oslo? 😂 Anonymkode: a0cb2...07a 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Osloborger Skrevet 31. mai 2024 #33 Del Skrevet 31. mai 2024 Oslo ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 31. mai 2024 #34 Del Skrevet 31. mai 2024 Mardina skrev (12 timer siden): Verst: Oslo 😝 Best: Bergen ❤️ min hjemby ❤️ Enig i at Bergen er beste, men jeg synes ikke Oslo er verst, Harstad har jeg så kjipe minner fra. Så selv om naturen er vakker i Nord generelt så er for min del Harstad verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #35 Del Skrevet 31. mai 2024 Best: Fredrikstad Anonymkode: 9b754...937 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #36 Del Skrevet 31. mai 2024 Bor i bergen, ikke spes begeistret. Liker Kristiansand og Tromsø! Anonymkode: 00e94...460 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #37 Del Skrevet 31. mai 2024 Lite imponert av Førde, kan ikke fordra Oslo. Elsker Haugesund, glad i Stavanger. Bergen er flott midt inne i sentrum, men er for omringet av fjell ellers- føles innestengt. Anonymkode: 9bf53...a3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 31. mai 2024 #38 Del Skrevet 31. mai 2024 Luksusbia skrev (4 minutter siden): Enig i at Bergen er beste, men jeg synes ikke Oslo er verst, Harstad har jeg så kjipe minner fra. Så selv om naturen er vakker i Nord generelt så er for min del Harstad verst Og forskjellige meninger er helt greit. Jeg har ikke vært i Harstad, så den byen skal jeg ikke uttale meg om. Men jeg har vært et par ganger i Oslo og vil bare fortsett mulig vekk derfra de få gangene jeg er der. Føler meg aldri trygg i Oslo, så jeg unngår byen så mye som mulig 🤔 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Luksusbia Skrevet 31. mai 2024 #39 Del Skrevet 31. mai 2024 Mardina skrev (Akkurat nå): Og forskjellige meninger er helt greit. Jeg har ikke vært i Harstad, så den byen skal jeg ikke uttale meg om. Men jeg har vært et par ganger i Oslo og vil bare fortsett mulig vekk derfra de få gangene jeg er der. Føler meg aldri trygg i Oslo, så jeg unngår byen så mye som mulig 🤔 Tror det handler litt om interesser og hvor man er oppvokst og har mye familie og venner. Jeg synes også deler av Oslo sentrum er utrivelig, og det er det jo i Bergen også. Men føler meg generelt tryggere i sentrum av Bergen enn i Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2024 #40 Del Skrevet 31. mai 2024 Verst er Sarpsborg, uten tvil👎🏻. Best er Bergen❤️ Anonymkode: 8c2ba...208 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå