Hobbyfotograf Skrevet 27. mai #1 Del Skrevet 27. mai Hei! Jeg har prøvd utallige ganger å komme i form og gå ned i vekt uten å lykkes. Med to små barn, flere uvaner, god appetitt og sterkt søtsug, virker det ofte som en umulig oppgave. Samtidig vet jeg godt at kaloriunderskudd er nøkkelen til suksess. Jeg skriver denne dagboken for å få litt støtte og for å ha noe å rapportere om, slik at jeg kanskje kan få bedre selvkontroll. Jeg håper at denne offentlige vektdagboken kan gi meg gode tips og triks underveis, og ikke minst oppmuntring på veien. I dag veier jeg 71,2 kg. Målet mitt er å komme ned til 60 kg. Jeg skal prøve å dele så godt jeg kan hva jeg spiser underveis og hvor mange skritt jeg tar, for å kartlegge fremgangen min. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 28. mai #2 Del Skrevet 28. mai Velkommen hit! Mange av oss her syns det er kjekt og motiverende med en dagbok der vi dokumenterer, så håper det også blir det for deg. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
123qwe Skrevet 28. mai #3 Del Skrevet 28. mai Velkommen :-D. Jeg begynte med livstilsendring i april og begynte også å skrive dagbok her. Jeg synes det hjelper mye å få ned tanker om hvordan prosessen har vært, få innspill fra andre og ikke minst lese om andre sine erfaringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå