Gå til innhold

Er du «close» med dine søsken?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og hvilke alder er det mellom dere? Har dere hatt en god relasjon i barndommen? Eller var det plagsomt å ha søsken? Er dere samme kjønn? 

Anonymkode: ababb...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke søsken selv. Men mine 4 barn er veldig close. De er 27,26,18 og 10. De henger mye sammen både 2 og 2. Og 3 og 4 av gangen. 

Anonymkode: ef5de...0d5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har ikke søsken selv. Men mine 4 barn er veldig close. De er 27,26,18 og 10. De henger mye sammen både 2 og 2. Og 3 og 4 av gangen. 

Anonymkode: ef5de...0d5

Ps 1 jenter og 3 gutter. 

Anonymkode: ef5de...0d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og broren min er close. er 15 månder mellom oss. Søsteren vår er en del eldre og vi er ikke close, men det er ikke pga alderen at vi ikke er close. 

Anonymkode: 61229...8e1

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ingen måte. Vi går for enebarn.

Anonymkode: f4915...957

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dessverre. Forskjellig kjønn, 4 år i aldersforskjell. Og ekstremt forskjellige personligheter, som nok er det som betyr mest.

Anonymkode: e3bfb...fbd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det ikke ord for "close" i norsk språk? Ok. 

Anonymkode: 7aa45...0ae

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er vi.  Det er to år mellom oss, og vi er bror og søster.  Nå er vi begge over 70, og vi har alltid hatt et godt søskenforhold.  Mens foreldrene våre levde gikk kontakten mye mellom dem, men siden har vi ringt til hverandre hver mandag.  Da snakker vi lenge sammen, både om personlige og familiære ting, men også om politikk og annet som vi begge er interessert i.  
Min bror er min beste venn, og det er fint å vite at han vil meg det beste og er der.  

  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke med bror som er fem år eldre enn meg, men veldig nær med søster som er to år eldre. Så glad for at hun er livet mitt!

Anonymkode: b0f9a...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg og broren min er close. er 15 månder mellom oss. Søsteren vår er en del eldre og vi er ikke close, men det er ikke pga alderen at vi ikke er close. 

Anonymkode: 61229...8e1

Hva er grunnen? 

Anonymkode: ababb...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen kontakt med mine søsken, ikke er de skikkelige søsken heller er bare halvsøsken En er et år eldre og en er et par år yngre. 2 av oss er av et kjønn og en annen er av et annet kjønn.

Anonymkode: 01270...335

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to søstre som er 26 og 28år eldre enn meg, ingen kontakt. har også en som er 9år eldre enn meg som jeg har litt kontakt med :)

Anonymkode: 754af...424

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig close med broren mi  som er to år eldre. Vi snakkes nesten hver dag.

Anonymkode: d5a16...c84

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

To helbrødre som er 6 og 13 år yngre. Vi har hatt et svært nært forhold hele livet. Snakker om alt, har det veldig morsomt sammen og støtter hverandre. (jeg/eldste) er nå 50. 

Anonymkode: 33715...0fd

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, treffes kun ved høytider som julaften. Har ellers ingen kontakt. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Nei, dessverre. Forskjellig kjønn, 4 år i aldersforskjell. Og ekstremt forskjellige personligheter, som nok er det som betyr mest.

Anonymkode: e3bfb...fbd

Samme her. Men vi er veldig glade i hverandre likevel, da

Anonymkode: 40a30...f7c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har to brødre.  Den ene er to år eldre, og har i oppveksten egentlig for det meste tenkt på meg som den masete lillesøsteren. Vi er ikke spesielt nære nå, men samtidig vet jeg at han vil alltid stille opp om det er noe. Han er en trygg og god storebror.  

Vi har en mye yngre lillebror. Han er jeg ganske nær, og snakker med relativt ofte. 

Anonymkode: fe4b5...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to halvsøsken som er 20 år eldre enn meg, ingen kontakt. 
Har to halvsøsken til som er 11 og 14 år eldre enn meg, kontakt, men vi er ikke spesielt nærme. 

Anonymkode: 9c7be...440

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt på. 
Jeg har en storesøster som er 5 år eldre, vi har samme far. Vi vokste ikke opp sammen, men har fått god kontakt nå i voksen alder. Snapper daglig og bryr oss mye om hverandre. 
 

så har jeg to yngre søsken (10 og 12 år yngre), vi har samme mor. De var plagsomme småsøsken når jeg vokste opp. Broren min har jeg aldri hart noe til felles med, vi er ikke «tette», men vi er da søsken, snakkes aldri utenom når alle er samlet. 
søsteren min er mer nær meg, men hun har alltid vært av den kjærlige og familienære personen, så er ikke så vanskelig å ha kontakt. 

Anonymkode: cf26a...a06

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en tre år yngre bror. Vi har begge flyttet langt hjemmefra, men bor bare 10 minutter fra hverandre og sees ukentlig. Vi er nære og har alltid hatt et godt forhold. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...