AnonymBruker Skrevet 26. mai #1 Del Skrevet 26. mai Jeg har aldri forstått det artige ved å hoppe opp og ned, eller rundt hverandre, eller tett i tett og bli svett sammen. Jeg er nummer 1 i tråden. Er det flere der ute? Anonymkode: e1f04...c65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bromance Skrevet 26. mai #2 Del Skrevet 26. mai Jupp 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai #3 Del Skrevet 27. mai Ja, dansetimer i gymmen var et helvete. Det stokker seg for meg, har ikke rytme. Anonymkode: 95f9b...df8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #4 Del Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 26.5.2024 den 19.30): Jeg har aldri forstått det artige ved å hoppe opp og ned, eller rundt hverandre, eller tett i tett og bli svett sammen. Jeg er nummer 1 i tråden. Er det flere der ute? Anonymkode: e1f04...c65 Det vil være logisk at du er nr 1 i tråden, siden det er du som har laget den. Men ja. Dansing er til dags dato det dummeste jeg ser. Anonymkode: 55714...2b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 1. juni #5 Del Skrevet 1. juni Jeg liker ikke danse når andre ser på, nei. Føles som man blir beglodd og vurdert. Å danse med en mann, sånn saktedans, kan til nød gå an. Det er jo ingen teknikk som trengs, bare å stokke beina litt i takt med musikken. Men danse alene? Vel... hjemme på stuegulvet når ingen ser på, hender det jeg vrikker litt på rumpa og vifter med armene i takt med musikken om den er bra Ute på et offentlig sted kan jeg ikke huske sist jeg danset. Årevis siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Del Skrevet 1. juni Jeg elsker å danse! Danser hver dag hjemme og er så og si hele kvelden på dansegulvet om jeg er ute på byen. Dessverre var det nærmeste vi kom dansertime i gymmen aerobic, men det var greit nok det. Syntes bare det var for lite av det 😄 Anonymkode: e70a4...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Del Skrevet 1. juni Hater dansing. Anonymkode: 803f9...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 1. juni #8 Del Skrevet 1. juni Liker ikke å danse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå