Gå til innhold

Dyr vs billig hudpleie


Måne1234

Anbefalte innlegg

Hva er det egentlig som utgjør forskjellen? Har brukt niacinamid 5% fra fusion Cosmed Beauty. Er tom nå, den koster 890kr. Har sett på cosrx sitt niacinamid serum med 15 % , den koster 280kr. Hver er forskjellen? Det er jo mer niacinamid i den billige ? Vil dere ikke tro denne er like god som den dyre? Ønsker å redusere litt på forbruket på hudpleie og lurer på om det er penger ut i luften å kjøpe dyrt vs billig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan anbefale Jorgobé niacinamide serum, veldig fornøyd med den. 170 kr. 

Når det kommer til c-vitaminserum og retinol gjenspeiler prisen i stor grad kvaliteten. Men det er ikke min erfaring med produkter som fuktighetskrem, niacinamideserum etc. 

Anonymkode: 9a8eb...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hudpleieentusiast, og bruker en god miks. Aktive ingredienser - normalt reflekterer prisen kvaliteten, blant annet retinol som alt nevnt. Fukt  og rens - mye bra i rimeligere prisklasse, blant annet Cerave. 

Anonymkode: f1e28...e94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan anbefale Jorgobé niacinamide serum, veldig fornøyd med den. 170 kr. 

Når det kommer til c-vitaminserum og retinol gjenspeiler prisen i stor grad kvaliteten. Men det er ikke min erfaring med produkter som fuktighetskrem, niacinamideserum etc. 

Anonymkode: 9a8eb...4f5

Leste om det serumet , mange fornøyde ! Takk. Kansje jeg skal prøve det, men hvor mange prosent niacinamid inneholder det ? Finner ikke ut det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder meg i mellomsjiktet, bruker nesten bare apotekmerker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...