AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #61 Skrevet 26. mai 2024 1 minutt siden, Blåmonster said: Tror det er andre føringer og TS ikke har blitt varslet Nei, reglene gjelder fortsatt. Men han kan enkelt ta saken til retten og få medhold. Anonymkode: 5f0f8...662
Merlin Skrevet 26. mai 2024 #62 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Traff ei dame på Tinder for godt over ett år siden. Selv om hun virket interessert i mer var jeg kun interessert i sex, men tok ikke lang tid før hun skjønte tegninga. Hun ble såret og ganske dramaqueen før hun dro og slettet meg på snap. Her om dagen dukket navnet hennes opp på snappen min igjen, og av nysgjerrighet la jeg henne til. Det virket ikke som hun husket hvem jeg var, men på storyen hennes så jeg en hel masse bilder og videoer av et barn på, jeg vet ikke, 7-8 mnd? Spurte henne om dette var hennes barn og hun sa ja. Når jeg fortalte henne hvem jeg var ble hun sur og blokket meg. Tankene surrer rundt om dette kan være mitt barn da jeg synes det lignet veldig på meg. Er det noe jeg kan gjøre for å finne ut av det? Har jeg loven på min side her? Anonymkode: d4584...8f4 Tro meg, du beveger deg inn i et minefelt men det er kjempebra om du tar ansvar om barnet er ditt. Kanskje har hun funnet en ny mann som tror at barnet er hans ? Kanskje du om 20 år får en henvendelse om en eller ei som ønsker en DNA prøve og kontakt med deg ? Da skal du vise storhet selv om du i mellomtiden har stiftet familie og fått egne barn. Du må også være oppmerksom på at barnet har krav på å arve deg om det ikke er blitt adoptert. Men er barnet 7-8 måneder gammelt er det vel tvilsomt om det er ditt ?
Gjest Blåmonster Skrevet 26. mai 2024 #63 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei, reglene gjelder fortsatt. Men han kan enkelt ta saken til retten og få medhold. Anonymkode: 5f0f8...662 Det jeg tenkte på.. man står ikke på bar Bakke. Dette er Norge 🫠
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #64 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nå er vel ikke nødvendigvis kvinner som tar sånne avgjørelser godt mammamateriale heller vil jeg påstå. Det å ha blitt utnyttet for litt sex som ikke ble til noe mer, er ikke god nok grunn til å for å forsvare at barnet skal vokse opp og gå resten av livet uten å få vite hvem faren er. Anonymkode: 82fd7...9ad Uenig. Å bruke noen for sex på den måten når du vet at den andre tror at det er noe mer kan tyde på at man har en rekke negative egenskaper. Og det er gjerne egenskaper som gjør en dårlig far. Anonymkode: 55c41...aff 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #65 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): TS virker ikke som en sympatisk person. Det synes neppe denne dama heller. Anonymkode: 5f0f8...662 🙄 Anonymkode: 2bdce...9da
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #66 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Uenig. Å bruke noen for sex på den måten når du vet at den andre tror at det er noe mer kan tyde på at man har en rekke negative egenskaper. Og det er gjerne egenskaper som gjør en dårlig far. Anonymkode: 55c41...aff For noe tull Anonymkode: 2bdce...9da
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #67 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Uenig. Å bruke noen for sex på den måten når du vet at den andre tror at det er noe mer kan tyde på at man har en rekke negative egenskaper. Og det er gjerne egenskaper som gjør en dårlig far. Anonymkode: 55c41...aff Hva ts og denne damen hadde snakket om før dem hadde sex, er det ingen av oss som vet noe om. Så alt vi tror, synser og sanser blir bare spekulasjoner. Anonymkode: a4318...7ad
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #68 Skrevet 26. mai 2024 Det mest innlysende er jo at ungen har en annen far, og moren er dermed selvfølgelig ikke interessert i kontakt med ts. Anonymkode: ee546...23e 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #69 Skrevet 26. mai 2024 Spiller det noen rolle da om du har blitt far? Det som var viktig for deg var jo å pule uten kondom, hadde du vært så redd for graviditet så hadde du beskyttet deg selv. Hun visste kanskje hva hun gjorde - gratis donor. Du derimot tenkte med feil hode. Anonymkode: 3a3f3...b47 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #70 Skrevet 26. mai 2024 Blåmonster skrev (5 timer siden): Hva mener du? Får han bevist han er faren så har rettigheter. Hvordan kan du si han ikke har det? Hva moren føler for er noe helt annet en lovbaserte rettigheter Hvordan tror du han skal fått sjekket det uten at moren godkjenner? Skal han erklære farsskapet så må mor godta, han kan gå rettens vei for å prøve å få tatt dna. En DNA test ellers vil ikke være gyldig. TS bør jo skaffe seg litt mer info før han setter i gang noe Anonymkode: 1c19d...72a 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #71 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Traff ei dame på Tinder for godt over ett år siden. Selv om hun virket interessert i mer var jeg kun interessert i sex, men tok ikke lang tid før hun skjønte tegninga. Hun ble såret og ganske dramaqueen før hun dro og slettet meg på snap. Her om dagen dukket navnet hennes opp på snappen min igjen, og av nysgjerrighet la jeg henne til. Det virket ikke som hun husket hvem jeg var, men på storyen hennes så jeg en hel masse bilder og videoer av et barn på, jeg vet ikke, 7-8 mnd? Spurte henne om dette var hennes barn og hun sa ja. Når jeg fortalte henne hvem jeg var ble hun sur og blokket meg. Tankene surrer rundt om dette kan være mitt barn da jeg synes det lignet veldig på meg. Er det noe jeg kan gjøre for å finne ut av det? Har jeg loven på min side her? Anonymkode: d4584...8f4 Hadde dette vært DITT barn hadde hun krevd bidrag og laget mye styr,spesielt siden hun var bitter og du dumpet henne. Anonymkode: 455f1...b18
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #72 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvis hun kommer etter deg for barnebidrag burde du kreve DNA pga oppførselen hennes. Hun virker ustabil og vanskelig å samarbeide med. Anonymkode: 810cc...29a Virker ustabil fordi hun blokkerer en hun datet gav inntrykk av å ville mer og lot henne tro det inntil "hun skjønte tegninga" og deretter fjernet seg fra situasjonen? Gir ingen mening, gjør jo heller at hun virker normal og stabil. Anonymkode: 6519f...c2f 5
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #73 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Virker ustabil fordi hun blokkerer en hun datet gav inntrykk av å ville mer og lot henne tro det inntil "hun skjønte tegninga" og deretter fjernet seg fra situasjonen? Gir ingen mening, gjør jo heller at hun virker normal og stabil. Anonymkode: 6519f...c2f Ikke hvis barnet viser seg å være hans. Da nekter hun jo barnet et far. Noe som går utover barnet.. Anonymkode: a4318...7ad
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #74 Skrevet 26. mai 2024 Hvis det er ditt barn ville hun husket deg. Anonymkode: 6bffb...4ca 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #75 Skrevet 26. mai 2024 Blåmonster skrev (6 timer siden): Hva mener du? Får han bevist han er faren så har rettigheter. Hvordan kan du si han ikke har det? Hva moren føler for er noe helt annet en lovbaserte rettigheter Men han har ikke noen automatisk rett til 50%. Det idømmes bare unntaksvis. Anonymkode: 6bffb...4ca
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2024 #76 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For noe tull Anonymkode: 2bdce...9da Er gode fedre hensynsløse, kyniske, uempatiske for eksempel? Anonymkode: 55c41...aff 1
Gjest Blåmonster Skrevet 26. mai 2024 #77 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Men han har ikke noen automatisk rett til 50%. Det idømmes bare unntaksvis. Anonymkode: 6bffb...4ca Blitt veldig vanlig i disse dager
Gjest Blåmonster Skrevet 26. mai 2024 #78 Skrevet 26. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan tror du han skal fått sjekket det uten at moren godkjenner? Skal han erklære farsskapet så må mor godta, han kan gå rettens vei for å prøve å få tatt dna. En DNA test ellers vil ikke være gyldig. TS bør jo skaffe seg litt mer info før han setter i gang noe Anonymkode: 1c19d...72a Enig
Gjest Inkognitoher Skrevet 3. juni 2024 #79 Skrevet 3. juni 2024 (endret) Hans Tore Lem skrev (På 26.5.2024 den 8.55): Haha. Denne tråden har jo ikke noe med at jeg vil ha sex å gjøre. Det handler derimot om et lite barns rettigheter til å vokse opp med en far. Du har selv et nick som er ganske trollsk. Et nettroll kanskje? Det er jo spesielt å etablere seg en bruker på nettopp kvinneguiden med det nicket. Godt du ikke jobber i «framtiden i våre hender» slik en annen Lem gjorde. Det hadde fort blitt for mye 🙂 Endret 3. juni 2024 av Inkognitoher
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå