Gå til innhold

Typen mutt og stille med meg, men skravler med alle andre. Flere her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og typen har avstandsforhold. Så vi får bare møttes hver måned. Blir en uke om gangen da. En ting som har blitt mer og mer fremtredende er hvor humørsyk han er og hvor lite innsats han gjør i forholdet.  Han er i skikkelig godt humør første dagen og de neste er han mutt og snakker nesten ikke med meg. Gir korte respons og viser lite interesse for å ha samtale eller gjøre noe sammen. Hvis vi gjør noe så går han bare der i stillhet og virker lei. Så ingenting vi gjør blir gøy når stemningen blir slik.  Han nekter for at det er noe, men virker som veldig tydelig er det.  Han gir minimalt av seg selv og jeg er lei av å få ødelagt feriene og det jeg hadde gledet meg til fordi han oppfører seg sånn.  Han er med på de vi planlegger. Så ingen tvang.  MEN hvis det ringer kollegaer, venner, familie osv går skravla i ett. Da flirer han og er i godt humør.  Det samme skjer hvis vi møter familie og venner.  Men med meg gjør han ikke en innsats.  Det er sårende å se på. 

Er det flere i  min situasjon med slike? Hva gjorde dere? 

Anonymkode: 729eb...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han liker å være sosial i små doser. Og skrur av og på. Ikke alltid det er kompatibelt med et forhold der man er sammen mange timer i døgnet. 

Anonymkode: 9f71f...5dd

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han liker å være sosial i små doser. Og skrur av og på. Ikke alltid det er kompatibelt med et forhold der man er sammen mange timer i døgnet. 

Anonymkode: 9f71f...5dd

Det var ikke derfor.  Dessuten er han sammen med andre i timesvis når han først møter noen. Om det er venner eller familie. I tillegg går han til avtale til avtale på samme dag uansett om han er trøtt og vil sove, så den teorien passer ikke helt.  

Anonymkode: 729eb...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det var ikke derfor.  Dessuten er han sammen med andre i timesvis når han først møter noen. Om det er venner eller familie. I tillegg går han til avtale til avtale på samme dag uansett om han er trøtt og vil sove, så den teorien passer ikke helt.  

Anonymkode: 729eb...b9f

Du ser det bare ikke, selv om du skriver det rett ut selv. Han er jo slik med deg og; kjempelykkelig og pratsom første dagen. Men ikke kontinuerlig over tid. 

Anonymkode: 9f71f...5dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at han først og fremst synes det er greit å ha regelmessig tilgang på sex og så blir han mer lei av resten av forholdet? 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (1 minutt siden):

Kan det være at han først og fremst synes det er greit å ha regelmessig tilgang på sex og så blir han mer lei av resten av forholdet? 

Det kunne vært en mulighet. Bare at de dagene har blir stille og mutt så er han ikke så interessert i sex heller.  

Anonymkode: 729eb...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du må spørre han rett ut, er det en grunn for at du er så hyggelig mot alle andre en meg? Når du snakker med andre er du hyggelig og imøtekommen men den personen ser ikke jeg. Mulig det er en forklaring på depressiv eller noe sånt. Om det ikke er det, vil du leve med en sånm parnter i livet? Dere er jo ikke sammen hele tiden heller, sånt i et forhold er noe som gjør at jeg ikke ville hatt det bra. Er han depressiv får han jo skaffe hjelp om forholdet skal ha en fremtid 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaiai skrev (Akkurat nå):

Du må spørre han rett ut, er det en grunn for at du er så hyggelig mot alle andre en meg? Når du snakker med andre er du hyggelig og imøtekommen men den personen ser ikke jeg. Mulig det er en forklaring på depressiv eller noe sånt. Om det ikke er det, vil du leve med en sånm parnter i livet? Dere er jo ikke sammen hele tiden heller, sånt i et forhold er noe som gjør at jeg ikke ville hatt det bra. Er han depressiv får han jo skaffe hjelp om forholdet skal ha en fremtid 

Ja jeg har grevd og spurt en god del veldig ofte. Han påstår bare at det er ingenting.  F.eks vi kan være inne og han tar ikke initiativ eller ønsker ikke gjøre noe særlig, men så ringer en kamerat og da er han klar med en gang for å dra ut å møte han. Da har han plutselig energi og ork. Så kan jeg påpeke at han ønsket jo ikke finne på noe, men da unnskylder han det bare med at det hadde jo vært hyggelig å se kameraten igjen.  De bor i samme by.  Så føler ikke depresjonsteorien stemmer heller når han er lik med andre og annerledes med meg.  Men nei jeg er ønsker ikke det der i en partner for livet :(

Anonymkode: 729eb...b9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miaiai skrev (31 minutter siden):

Du må spørre han rett ut, er det en grunn for at du er så hyggelig mot alle andre en meg? Når du snakker med andre er du hyggelig og imøtekommen men den personen ser ikke jeg. Mulig det er en forklaring på depressiv eller noe sånt. Om det ikke er det, vil du leve med en sånm parnter i livet? Dere er jo ikke sammen hele tiden heller, sånt i et forhold er noe som gjør at jeg ikke ville hatt det bra. Er han depressiv får han jo skaffe hjelp om forholdet skal ha en fremtid 

Helt feil lagt fram. Hvorfor disse overdrevne konfrontasjonene? Ser at slikt foreslås på KG hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

norw skrev (13 minutter siden):

Helt feil lagt fram. Hvorfor disse overdrevne konfrontasjonene? Ser at slikt foreslås på KG hele tiden.

For å avsløre menn som bare bruker kvinner for sex, og dumpe dem på flekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan det være at han synes det er for intenst å være sammen 24/7, og at han trenger litt alenetid?

 

Anonymkode: b9417...24a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff… Høres vanvittig slitsomt ut for deg 🙁 

orker du virkelig å gå rundt og kjenne på dette hele tiden?

Min x var sånn i visse sammenhenger, og det ødela så ekstremt mye. 
Husker en gang vi skulle på teater og han satt og gjespet og knapt orket å klappe. 
Beste teaterstykket jeg har sett noen gang, men han ødela mye av opplevelsen for meg 🙁 og nei- jeg tvang ham ikke og han hevdet at han likte det… 

Humørsyke mennesker er utrolig destruktivt

Anonymkode: afe9e...516

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde jeg gått. Hvis det å møte kjæresten ikke ee hyggelig og noe man kan glede seg til. Hva er da vitsen?

Jeg liker godt å være hjemme alene noen dager. Men heg gleder meg fortsatt til å se mannen min igjen, når han har vært borte et par dager.

Anonymkode: 1fcf7...b31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det kunne vært en mulighet. Bare at de dagene har blir stille og mutt så er han ikke så interessert i sex heller.  

Anonymkode: 729eb...b9f

Men hvorfor gidder du dette? Hvis det kun er første dagene / sexen som er ok , la han komme til deg en helg i mnd da f eks . Informer han om at du ønsker tilbringe tiden din med folk som gir deg positiv energi . Slutt å lid deg gjennom samvær med han, uansett hva som er årsak til humørsvingninger , så er det ikke greit . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosalilje84 skrev (1 time siden):

For å avsløre menn som bare bruker kvinner for sex, og dumpe dem på flekken.

Rettelse: for å avslutte et forhold på en mer spektakulær måte enn å bare si at det er slutt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han er ulykkelig med deg er dere ingen god match 

Anonymkode: 9ad06...4b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du må jo nesten spørre ham. Det hjelper ikke at vi på nett sitter og spekulerer i hva som kan være grunnen.

Anonymkode: 26b6a...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du være med han når han er sånn, ødelegge en uke sånn ca hver måned. Han kommer jo ikke til å endre seg, så enten godtar du en umoden fyr. som ikke gidder gjøre en innsats. Ellers gjør du det slutt, og finner deg en annen etterhvert som det faktisk er trivelig å være sammen med

Anonymkode: 448ee...8ab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gjort det slutt, enkelt og greit:hjerte: Man skal ha det godt sammen:nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det flere i  min situasjon med slike? Hva gjorde dere? 

Anonymkode: 729eb...b9f

Han kan virke til å ha sjekket ut. Jeg hadde vurdert hele forholdet. Når man er sammen en uke på to måneder, da skal det være lystige dager.

Anonymkode: bd009...05a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...