Gå til innhold

Fuktighetskur for håret


Rosenrød

Anbefalte innlegg

Jeg fikk nettopp beskjed av frisøren min om at jeg bør kjøpe en fuktighetskur til håret mitt. Noen som vet om en god en, helst en som kan kjøpes på LF. Er Redkens All Soft kur grei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

All Soft er grei ja, men jeg synes den gjør håret alt for tungt. Min favoritt er Moisturizer fra Joico, den får du også kjøpt på LF.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje K

Hei! Jeg vet ikke hvilken fuktighetskur det var sankk om over her,men jeg liker værtfall veldig godt Kèrastase Nutritive Masquintense. Den finnes for fint og tykt hår. (en orange krukke).

Den gir masse fukt og glans, og en deilig luke ti håret som varer lenge. Kuren er også veldig drøy. Jeg vet desverre ikke hva den koster på internett,men troir det var 200 kr jeg betalte hos frisøren.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg vet ikke hvilken fuktighetskur det var sankk om over her,men jeg liker værtfall veldig godt Kèrastase Nutritive Masquintense. Den finnes for fint og tykt hår. (en orange krukke).

Den gir masse fukt og glans, og en deilig luke ti håret som varer lenge. Kuren er også veldig drøy. Jeg vet desverre ikke hva den koster på internett,men troir det var 200 kr jeg betalte hos frisøren.

:)

Denne bruker jeg også. Er fornøyd med den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også den fra Joico.

I en hårkurtest i KK for en stund siden, der bla han frisøren fra homsepatruljen var med i juryen, var det All Soft som vant, sammen med hårkuren for blondiner fra John Frieda. (Ikke for at jeg skjønner hvorfor den er spesielt for blondiner, inneholder ikke pigmenter av noen slag så vidt jeg vet) De vant pga innhold i kuren og hvordan håret ble etter bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...