Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hannah80 skrev (4 minutter siden):

For en tålmodighet du har. Noe slikt hadde jeg aldri orket. Hadde tenkt at hun overhodet ikke var interessert i meg.

Nå er det vel ikke så utbredt blant lesbiske kvinner med at kvinnene blir seriebrukt for sex og dumpet av en knippe av de samme kvinnene? 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Anonymbruker*** said:

Nei, du er ikke godt kjærestemateriale med de holdningene du går rundt med. Vet du at kvinnene som du dater som vil vente med sex hadde sex tidlig med forrige mann eller har sex med andre på si mens du dater dem? Du virker fryktelig mistenksom. Det høres heller ikke ut som du egentlig ser etter et forhold siden du i praksis behandler dating som et spill hvor sex er jackpotten. Om kvinnen ligger med deg tidlig, er det ikke en viss sannsynlighet for at du mister interessen kort tid etter uansett? 

De aller, aller fleste har en mindre seriøs seksuell fortid. Jeg har venninner som var etablert i fast forhold allerede i starten av tyveårene. Også de rakk å ekperimentere litt med tilfeldig sex. Jeg ser virkelig ikke poenget med å demonisere det. Det er så mye psyke holdninger rundt nettdating at jeg kan ikke annet enn å applaudere de helt gjennomsnittlige og mentalt oppgående parrene jeg vet om som møttes på Tinder 😂

Det er vel kanskje litt av problemet. Kvinner i tyveårene som eksperimenterer med tilfeldig sex gjør det med de mer attraktive mennene. En haug med menn får ikke eksperimentert, men vi er aktuelle for forhold nå som vi er 30. Hadde damene i mindre grad gått etter de samme mennene så hadde ikke problemer oppstått. Tenker det er rasjonelt å utforske mulighetene man har når man får mye mer oppmerksomhet som 30-årig mann enn 22-årig mann, men dessverre er samfunnet mindre glad i folk som ligger rundt når de er 30 enn 20.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex.

For en sjarmør du er.. 

Anonymkode: f6462...4bb

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er flust av eksempler på damer som ligger rundt også. Og menn som ikke får ligget noe som helst. Du har et forvrengt syn på virkeligheten.

Anonymkode: ed556...8fc

Nei, det har jeg ikke. Kvinner flest har ikke jomfrufetisj, slik mange moderne norske menn synes å ha. Menn som har ligget rundt, blir heller ikke kalt horer, verdiløse, ikke forholdsmateriale osv. "Å få ligge" er ikke en menneskerett. 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har dere DEFINERT dere som kjærester? Hva du "vil si" eller ikke, har ingen betydning. Har dere tatt praten?

Anonymkode: 34331...cd2

Å herregud. Må man deklarere at man er kjærester i et monogamt forhold? Møte opp på rådhuset?

Anonymkode: c59d8...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja jeg har fortstått det nå. Var mitt første og hittil eneste forhold.

Anonymkode: c59d8...5b5

Virket ikke slik i HI

 

Anonymkode: c3ba3...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel kanskje litt av problemet. Kvinner i tyveårene som eksperimenterer med tilfeldig sex gjør det med de mer attraktive mennene. En haug med menn får ikke eksperimentert, men vi er aktuelle for forhold nå som vi er 30. Hadde damene i mindre grad gått etter de samme mennene så hadde ikke problemer oppstått. Tenker det er rasjonelt å utforske mulighetene man har når man får mye mer oppmerksomhet som 30-årig mann enn 22-årig mann, men dessverre er samfunnet mindre glad i folk som ligger rundt når de er 30 enn 20.

Anonymkode: ed556...8fc

Du ønsker altså at kvinner i 20-årene tvinger seg til å ha tilfeldig sex med menn de ikke tenner på? Hva skal det være godt for? Bare fordi de attraktive mennene får pult mindre, betyr det ikke at de mindre attraktive mennene får pult mer. Det er ingen korrelasjon der, så lenge vi har et utrolig rikt utvalg av plastic fantastic for kvinnene tilgjengelig overalt.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ts her. Og det er grunnen til at vi menn ikke gidder vente på sex. All den tid damer ligger oppover og er villig til å strekke seg langt for menn de syns er attraktive, så gidder ikke jeg vente. Men jaktinstinktet mitt er sterkt og jeg vil ligge med henne likevel. Paradokset er at om de ikke gjorde seg så kostbare men heller lot seg selv være like fri med meg som de er med kjekkere menn (ligge tidlig), så hadde jeg sluppet hele det spillet med å overvinne de for sex og kunne heller forsøkt å date for å få til noe seriøst. Ingen mann ønsker å være han som må vente på sex, mens andre får fri tilgang.

Anonymkode: ed556...8fc

Hva med kvinner som aldri har gitt noen såkalt fri tilgang? Menn som ønsket forhold (og sex) med meg måtte vente til jeg var klar for det, og det kunne ta noe tid. 

Datet jeg noen var det fordi jeg synes de var kjekke, men vente til jeg var klar måtte de. Det var ikke slik at kjekkere menn hadde kortere vei til senga. 

Utrolig glad for at deg er over 20 år siden jeg var på markedet. Virker som det er helt forskrudd tankegang nå. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Å herregud. Må man deklarere at man er kjærester i et monogamt forhold? Møte opp på rådhuset?

Anonymkode: c59d8...5b5

Man må ha tatt praten, ja. Altfor mange, særlig menn, dater i måneder og år uten å definere seg som kjærester. Kvinnen tror at de er sammen, mens mannen mener de bare dater. 

Anonymkode: 34331...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Ingen tror de har rett på sex. Men folk blir frustrerte og lei seg når de ikke får sex i en datingfase. Mens man vet samme dama gjerne har sex med tinderkongene.

Anonymkode: c59d8...5b5

Men hvorfor vil du drive å investere i og date en dame (som du egentlig hater) siden du vet at hun er typen til å ha sex med tinderkongene? Dersom intensjonene dine er ærlige så burde du vel heller gå etter en dame som ikke har sex med noen tinderkonge? Kanskje ei som ikke er på tinder i det hele tatt?

Men i ditt hodet eksisterer vel ikke disse damene tenker jeg. De er usynlige for deg. Uinteressante for jegeren i deg. For det du vil er vel egentlig ikke å få deg en dame, eller bli kjent med en dame som kan åpne hjertet ditt.

Det du vil er å stige i hierarkiet ved å snappe damer fra tinderkongene slik at du kan føle deg big-big og gå rundt å briske deg. Det handler ikke om damene i det hele tatt. Dette handler om deg og andre menn. Du er i konkurranse med andre menn og damene er bare en rekvisitt eller et objekt om du vil, som du bruker for å bygge deg en identitet. 

Det er dette mange damer har begynt å skjønne. Selv om dere menn enda ikke anerkjenner denne siden av dere selv i det hele tatt.

Innse det; du er en d*ck og det som gjør deg mest hard er å vinne over andre menn ved å bruke hotteste damene som er mest ødelagt og dermed ikke vet å ta vare på sin egen uskyld. I hvilken verden tenker du at dette er sunt for noen?

Anonymkode: 2e919...a45

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvorfor vil du drive å investere i og date en dame (som du egentlig hater) siden du vet at hun er typen til å ha sex med tinderkongene? Dersom intensjonene dine er ærlige så burde du vel heller gå etter en dame som ikke har sex med noen tinderkonge? Kanskje ei som ikke er på tinder i det hele tatt?

Men i ditt hodet eksisterer vel ikke disse damene tenker jeg. De er usynlige for deg. Uinteressante for jegeren i deg. For det du vil er vel egentlig ikke å få deg en dame, eller bli kjent med en dame som kan åpne hjertet ditt.

Det du vil er å stige i hierarkiet ved å snappe damer fra tinderkongene slik at du kan føle deg big-big og gå rundt å briske deg. Det handler ikke om damene i det hele tatt. Dette handler om deg og andre menn. Du er i konkurranse med andre menn og damene er bare en rekvisitt eller et objekt om du vil, som du bruker for å bygge deg en identitet. 

Det er dette mange damer har begynt å skjønne. Selv om dere menn enda ikke anerkjenner denne siden av dere selv i det hele tatt.

Innse det; du er en d*ck og det som gjør deg mest hard er å vinne over andre menn ved å bruke hotteste damene som er mest ødelagt og dermed ikke vet å ta vare på sin egen uskyld. I hvilken verden tenker du at dette er sunt for noen?

Anonymkode: 2e919...a45

Fordi han går utelukkende etter PENE damer, som absolutt alle menn vil ha, og som kan velge og vrake. Han gidder ikke å gå etter vanlige damer, de er usynlige for ham. Blant vanlige, gjennomsnittlige eller mindre pene damer er det et hav som ikke puler alt som har pikk og ser kjekk ut. Han har jaktinstinkt. Jaktinstinkt betyr blant annet å vinne en kamp som den "mest attraktive hannen". Det er ingen som kjemper for de vanlige jentene, ergo null interesse for å jakte på dem. 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor vil du drive å investere i og date en dame (som du egentlig hater) siden du vet at hun er typen til å ha sex med tinderkongene? Dersom intensjonene dine er ærlige så burde du vel heller gå etter en dame som ikke har sex med noen tinderkonge? Kanskje ei som ikke er på tinder i det hele tatt?

Men i ditt hodet eksisterer vel ikke disse damene tenker jeg. De er usynlige for deg. Uinteressante for jegeren i deg. For det du vil er vel egentlig ikke å få deg en dame, eller bli kjent med en dame som kan åpne hjertet ditt.

Det du vil er å stige i hierarkiet ved å snappe damer fra tinderkongene slik at du kan føle deg big-big og gå rundt å briske deg. Det handler ikke om damene i det hele tatt. Dette handler om deg og andre menn. Du er i konkurranse med andre menn og damene er bare en rekvisitt eller et objekt om du vil, som du bruker for å bygge deg en identitet. 

Det er dette mange damer har begynt å skjønne. Selv om dere menn enda ikke anerkjenner denne siden av dere selv i det hele tatt.

Innse det; du er en d*ck og det som gjør deg mest hard er å vinne over andre menn ved å bruke hotteste damene som er mest ødelagt og dermed ikke vet å ta vare på sin egen uskyld. I hvilken verden tenker du at dette er sunt for noen?

Anonymkode: 2e919...a45

LOL jeg er en mann med utseende 3/10 så sikkert objektivt 1/10.

Jeg har ligget med 4 damer.

Jeg viste ikke at det jeg trodde var kjæresten min var en som lå med tindergutta.

Hun er 3/10 på utseende.

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Virket ikke slik i HI

 

Anonymkode: c3ba3...33b

Han er ikke ts.

Anonymkode: 07426...faa

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Du er jo en av disse mennene som gjør at kvinner har sett seg nødt til å dvele og dra ting ut i evighet for å beholde selvrespekt og for å sjekke hvor seriøs mannen er for kjærlighet uten å bli seksuelt lurt på veien.

Når du får denne følelsen og giveren av å overvinne de for å ha sex og så dumpe de så er det DU som er problemet. Og du bekrefter at denne uthalingsstrategien er akkurat det som må til for at kvinner sitter igjen med de seriøse, gode menn.

Problemet var at de ikke dro det lenge nok ut i tid med deg.

Kvinner på jakt etter kjærlighet og samliv utnyttes og brukes som madrasser som dumpes etter bruk av menn, så det høres bra ut at det har kommet en slik uthalingsstrategi. For seriøse, gode menn på jakt etter kjærlighet er alltids villig til å vente på sex med drømmedama uten at de får mindreverdighetskomplekser og blir usikker på seg selv.

Endret av Bombasi
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

LOL jeg er en mann med utseende 3/10 så sikkert objektivt 1/10.

Jeg har ligget med 4 damer.

Jeg viste ikke at det jeg trodde var kjæresten min var en som lå med tindergutta.

Hun er 3/10 på utseende.

Anonymkode: c59d8...5b5

Merk en ting. Du skriver "jeg har ligget med fire damer", ikke "jeg har elsket fire damer" eller "Jeg har vært kjæreste med fire damer". Det viktigste for deg er å få ligge. Det sanser damene.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er vel kanskje litt av problemet. Kvinner i tyveårene som eksperimenterer med tilfeldig sex gjør det med de mer attraktive mennene. En haug med menn får ikke eksperimentert, men vi er aktuelle for forhold nå som vi er 30. Hadde damene i mindre grad gått etter de samme mennene så hadde ikke problemer oppstått. Tenker det er rasjonelt å utforske mulighetene man har når man får mye mer oppmerksomhet som 30-årig mann enn 22-årig mann, men dessverre er samfunnet mindre glad i folk som ligger rundt når de er 30 enn 20.

Anonymkode: ed556...8fc

Uansett hvordan man vrir og vender på problemstillingen så peker du på kvinner som syndebukken, blir litt for enkelt. Jeg er kronisk singel, faller meg ikke inn å legge all skyld over på menn og hvordan menn oppfører seg. Med en sånn holdning forblir man ihvertfall singel. Og bitter. Og sær. Og, og, og. 

Om du ønsker å ha løse relasjoner står ingenting i veien for det. Samfunnet (overrasket over at du ikke skrev kvinner her) forventer at man etablerer seg i den alderen ja, men alle gjør ikke det. Pytt pytt. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Merk en ting. Du skriver "jeg har ligget med fire damer", ikke "jeg har elsket fire damer" eller "Jeg har vært kjæreste med fire damer". Det viktigste for deg er å få ligge. Det sanser damene.

Anonymkode: 34331...cd2

Jeg lå med 3 damer siste året på vgs i russetida. 2012

Jeg lå med en dame på festival i 2019.

Jeg lå ikke med det jeg trodde var kjæresten min i løpet av 6 måneder fordi hun ikke var klar.

Jeg vil ha sex med kjæresten min er det så rart?

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror TS får den sexen han fortjener ooops han ikke jo ikke.

Anonymkode: c3ba3...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Men hva med oss som har vært i lange forhold? Jeg har hatt tid til å ligge rundt etterpå, men har ikke møtt noen jeg er nærme på den måten. Det er kanskje rødt flagg, jaja.

Anonymkode: 01844...6e2

Men kjære vakre vene, da gir det jo mening at du bare har knulla ett menneske om du har vært sammen med ungdomskjæresten din i mange år... 
SUNN FORNUFT................ ;)

Slutt å ta alt så jævlig bokstavelig. 

Anonymkode: ff23c...20f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke min erfaring. Tror disse damene ikke er veldig interesserte i deg. Norske damer er jo ikke akkuratt kjent for å være strenge rundt sex. De fleste hopper på etter 1-2 dates, samme for min vennekrets.

Anonymkode: 48dc6...d5d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...