Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra!

Anonymkode: 5a2f1...c48

  • Liker 30
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestandig ventet med sex. Jeg har ikke sex når man dater. Jeg skal være eksklusiv. Og det må være følelser innlandet for min del. Jeg er ikke bygd slik at jeg har sex med hvem som helst. 

Anonymkode: fafc3...82c

  • Liker 34
  • Hjerte 2
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Og derfor venter kvinner (IKKE JENTER!)  med sex! Pga slike som deg!

 

Fiks deg selv før du dater igjen. Deg er kun i hodet ditt. Du er altfor emosjonell til å date.

Anonymkode: 744b7...4c9

Han er en helt normal ung mann med helt rasjonelle følelser.

Ut ifra hva du skriver er jeg mer i tvil om hodet ditt?

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du overtenker.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TomSawyer skrev (Akkurat nå):

Han er en helt normal ung mann med helt rasjonelle følelser.

Ut ifra hva du skriver er jeg mer i tvil om hodet ditt?

Følelser er ikke rasjonelle. Følelser er bare en del av det menneskelige. Det er helt fint å ha dem, men ingen vits i å vurdere dem som rasjonelle eller irrasjonelle.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

  • Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Kvinner begynner å våkne. De begynner å kjenne sin verdi igjen. Blir ikke enklere fremover, slut times are over. 

Anonymkode: cd9e6...e5b

Hva faen?

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi vi vil være sikker på at det er følelser involvert, og at mannen ikke bare later som han vil være kjæreste for å få sex.  Selvfølgelig kan mannen utnytte  selv om man venter lenge, eller man finner ut at man ikke matcher så godt likevel. Men det er større sjanse å luke ut useriøse hvis man venter. Mange menn vil jo ikke ha en kvinne med mange sexpartnere men likevel blir sure hvis de ikke får sex etter to- tre møter 😄

Anonymkode: 46340...c69

  • Liker 33
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke datet noen etter exn, men hadde ikke klart å ha raskt sex med noen. Trenger tid til å kjenne dem, føler meg veldig utrygg og usikker på hva jeg vil, hva jeg liker, hvem jeg passer med, hvem som er der ute og hva som er normalt, hva veien videre bør være. Trenger tid og kjennskap. 

Denne tråden er jo litt psyko. Det er kroppen og livet deres! Et forsøk på å finne noe ekte å du er jo et rasshøl? 

Bare fordi de hadde sex raskt før betyr ikke at det var noe for dem, vi må få lov til å lære mens vi lever. Men du har lov til å være uinteressert, selv om løsningen ikke kan være å presse noen til å ha sex raskere enn de ønsker. Ikke ha sex for hevn hva er det for noe? 

Ønsker deg ikke hell i dating. Å bra de slipper unna selv om de desverre har sex med deg først.

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 20
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

(hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

 

Anonymkode: ed556...8fc

Hvis dette er tilfellet så har du jo svaret ditt- de ønsker ikke samme situasjonen igjen. De vil være sikker på at det er noe følelser involvert før man har sex og at mannen liker de -ikke kun for sex og at de liker mannen- ikke kun for sex. Klarer du ikke vente noen uker? 

Anonymkode: 46340...c69

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er lei av å bli lurt. 

Anonymkode: d0e1a...e91

  • Liker 18
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har datet flere kvinner det siste året, som vil vente månedsvis, og du forsøker overvinne dem og går videre etter sex, så er du jo egentlig klasseeksemplet på hvorfor mange vil vente. 
Det er lite kult å bli ditchet etter sex... 

Jeg venter ikke månedsvis, men jeg venter til jeg har tillit nok til at han ikke ditcher meg etter sex... 
Og noen som "forsøker overvinne meg" etter jeg har satt grenser, det er direkte respektløst, og langt i fra forholdsmateriale. 

Anonymkode: da7cc...1fc

  • Liker 33
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Du er grunnen til at kvinner nå gjøre dette. Og det er smart av dem. 

For hvis du egentlig ville vært interessert i noe annet enn sex med disse jentene hadde du ikke sett på det hele slik du gjør. Du hadde heller ikke stukket av når de ligger med deg som hevn. 

Dette tilsier hvor umoden du er og at det er bra kvinner har våknet og innser at det er slik de sorterer vekk de useriøse. 

Anonymkode: 9d84f...d0b

  • Liker 22
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis de damene du møter også er i 30 årene. Da har de brukt 20 årene på å pule rundt.

Bare å droppe damer som ikke vil ha sex på 5 date. 

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mister respekt for damer som respekterer seg selv og setter grenser. 

Så nå føler du for å straffe dem med å behandle de respektløst? 

Hva godt tenker du kommer ut av dette? 

Jeg forstår veldig godt at du vil føle deg begjært og ønsket av de du dater, det er helt normalt. Jeg foreslår du slutter å date de som ikke gir deg det du ønsker istedenfor denne litt rare planen om hevn tøm og røm.

  • Liker 24
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du er grunnen til at kvinner nå gjøre dette. Og det er smart av dem. 

For hvis du egentlig ville vært interessert i noe annet enn sex med disse jentene hadde du ikke sett på det hele slik du gjør. Du hadde heller ikke stukket av når de ligger med deg som hevn. 

Dette tilsier hvor umoden du er og at det er bra kvinner har våknet og innser at det er slik de sorterer vekk de useriøse. 

Anonymkode: 9d84f...d0b

Hvorfor skal en mann i 30 årene som ikke har hatt mye sex i 20 årene straffes av de samme damene i 30 årene?

Derfor velger menn damer under 30.

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...