Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når en mann får tanker om å straffe kvinner, er det på tide å oppsøke hjelp!

 

Anonymkode: 05e42...0e9

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjipt gjort! Men slutt å kalle det damelogikk. Det finnes mange der ute som ikke er sånn, jeg lover! 

Men mener du at det såvidt var litt kyssing? En ting er å vente litt med samleie, men man kan jo teste kjemien med mer enn et kyss på kinnet for det.

Anonymkode: eaa04...afb

Ja, lurer også litt på det. For det er jo mange nivåer av intimitet som kan møtes selv om en ikke har sex enda. Som å holde i hånda, sitte nærme å se film, kline, berøringer. Tror jeg vil sette pris på å nå disse stegene med noen å la ting brygge før sex. Huff det er søtt med slike ting 🥲 

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil ikke pule rundt. Jeg vil ha sex mens vi dater seriøst. Sikkert vanskelig for mange kvinner å forstå.

Anonymkode: ed556...8fc

Nei da, men det forutsetter jo faktisk at den andre vil det samme.  Alternativet er jo å være singel og heller ikke da ha sex, evt være singel og ligge rundt, men det vil du ikke. 

Anonymkode: 07426...faa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, lurer også litt på det. For det er jo mange nivåer av intimitet som kan møtes selv om en ikke har sex enda. Som å holde i hånda, sitte nærme å se film, kline, berøringer. Tror jeg vil sette pris på å nå disse stegene med noen å la ting brygge før sex. Huff det er søtt med slike ting 🥲 

Anonymkode: 01844...6e2

Vi var stuck på minimum. Små kyss ingen lang klining eller mer fysisk berøring.

Anonymkode: c59d8...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg vil ikke pule rundt. Jeg vil ha sex mens vi dater seriøst. Sikkert vanskelig for mange kvinner å forstå.

Anonymkode: ed556...8fc

Det er ikke noe som heter "å date seriøst". Når man dater, så er det noe uforpliktende, en fase der man blir kjent og vurderer forhold. Forhold er forpliktende. Du kan ikke forvente sex før du har forpliktet deg. At det for deg tar mange måneder før du gidder å forplikte deg, er DITT problem.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi var stuck på minimum. Små kyss ingen lang klining eller mer fysisk berøring.

Anonymkode: c59d8...5b5

Var dere eksklusive? Har dere tatt praten om forhold på sikt? Hvis ikke, var dere VENNER. Og venner verken kliner eller har sex sammen. 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ikke noe som heter "å date seriøst". Når man dater, så er det noe uforpliktende, en fase der man blir kjent og vurderer forhold. Forhold er forpliktende. Du kan ikke forvente sex før du har forpliktet deg. At det for deg tar mange måneder før du gidder å forplikte deg, er DITT problem.

Anonymkode: 34331...cd2

For meg er det noe som er å date seriøst. Det er å date eksklusivt med intensjon om at begge ønsker en kjæreste og tester kjemien med hverandre uten forstyrrelser fra at man dater andre/oppsøker andre.

Dine ord at det tar mange måneder for meg å forplikte meg.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Var dere eksklusive? Har dere tatt praten om forhold på sikt? Hvis ikke, var dere VENNER. Og venner verken kliner eller har sex sammen. 

Anonymkode: 34331...cd2

Ja vi var i et forhold eksklusivt. Venner kysser ikke hverandre eller planlegger fremtiden. Hva hun gjorde på si det vet jeg ikke. 

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi sex hører til i faste forhold, ikke når man dater.. 

Anonymkode: 40ca2...6ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

For meg er det noe som er å date seriøst. Det er å date eksklusivt med intensjon om at begge ønsker en kjæreste og tester kjemien med hverandre uten forstyrrelser fra at man dater andre/oppsøker andre.

Dine ord at det tar mange måneder for meg å forplikte meg.

Anonymkode: ed556...8fc

Dating er ingen forpliktelse. Det er en intensjon om å bli forpliktet i fremtiden. Mange damer ønsker ikke sex utenfor forhold. Jeg hadde for eksempel aldri giddet å ha sex med noen som "bare datet", eksklusivt eller ikke. Kjemien kan man teste uten en tiss inn i en annen.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja vi var i et forhold eksklusivt. Venner kysser ikke hverandre eller planlegger fremtiden. Hva hun gjorde på si det vet jeg ikke. 

Anonymkode: c59d8...5b5

Var dere i et forhold eller datet dere bare? Du har nettopp skrevet at du har DATET, med INTENSJON om forhold. Nå skriver du at dere har vært i et forhold?

Anonymkode: 34331...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fordi sex hører til i faste forhold, ikke når man dater.. 

Anonymkode: 40ca2...6ac

Mange menn forstår det ikke. De ønsker seg muligheten til å teste ut forskjellige damer, "leve litt" og ha sex her og der, for så å etablere seg med en svært dydig dame som har hatt null eller veldig få partnere. Regnestykket deres går ikke opp. Damene gjennomskuer det, og holder igjen på sexen. Mennene blir sure og straffer damene. Mennene forblir single og bitre, mens damene leter videre til de finner en NORMAL mann.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Var dere i et forhold eller datet dere bare? Du har nettopp skrevet at du har DATET, med INTENSJON om forhold. Nå skriver du at dere har vært i et forhold?

Anonymkode: 34331...cd2

Jeg vil si forhold. Når man snakkes daglig og møtes hver helg i 6 måneder.

Anonymkode: c59d8...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, du er ikke godt kjærestemateriale med de holdningene du går rundt med. Vet du at kvinnene som du dater som vil vente med sex hadde sex tidlig med forrige mann eller har sex med andre på si mens du dater dem? Du virker fryktelig mistenksom. Det høres heller ikke ut som du egentlig ser etter et forhold siden du i praksis behandler dating som et spill hvor sex er jackpotten. Om kvinnen ligger med deg tidlig, er det ikke en viss sannsynlighet for at du mister interessen kort tid etter uansett? 

De aller, aller fleste har en mindre seriøs seksuell fortid. Jeg har venninner som var etablert i fast forhold allerede i starten av tyveårene. Også de rakk å ekperimentere litt med tilfeldig sex. Jeg ser virkelig ikke poenget med å demonisere det. Det er så mye psyke holdninger rundt nettdating at jeg kan ikke annet enn å applaudere de helt gjennomsnittlige og mentalt oppgående parrene jeg vet om som møttes på Tinder 😂

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Vi var stuck på minimum. Små kyss ingen lang klining eller mer fysisk berøring.

Anonymkode: c59d8...5b5

For en tålmodighet du har. Noe slikt hadde jeg aldri orket. Hadde tenkt at hun overhodet ikke var interessert i meg.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Mange menn forstår det ikke. De ønsker seg muligheten til å teste ut forskjellige damer, "leve litt" og ha sex her og der, for så å etablere seg med en svært dydig dame som har hatt null eller veldig få partnere. Regnestykket deres går ikke opp. Damene gjennomskuer det, og holder igjen på sexen. Mennene blir sure og straffer damene. Mennene forblir single og bitre, mens damene leter videre til de finner en NORMAL mann.

Anonymkode: 34331...cd2

Er flust av eksempler på damer som ligger rundt også. Og menn som ikke får ligget noe som helst. Du har et forvrengt syn på virkeligheten.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Årsaken er nok at mange kvinner ikke ønsker å ha sex med mange menn. Kan jo ta tid før man finner ut om man passer sammen. Man skal kunne leve sammen som personer også. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er unødvendig å fortsette med foringen av dette trollet. Dette er ren BS fra den ene enden til den andre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hannah80 skrev (Akkurat nå):

For en tålmodighet du har. Noe slikt hadde jeg aldri orket. Hadde tenkt at hun overhodet ikke var interessert i meg.

Ja jeg har fortstått det nå. Var mitt første og hittil eneste forhold.

Anonymkode: c59d8...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg vil si forhold. Når man snakkes daglig og møtes hver helg i 6 måneder.

Anonymkode: c59d8...5b5

Har dere DEFINERT dere som kjærester? Hva du "vil si" eller ikke, har ingen betydning. Har dere tatt praten?

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...