Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva synes du egentlig kvinner skal gjøre da? Har de ligget med for mange er det også feil, men har de uflaks og treffer jegere som deg så går tallet fort opp. 

Anonymkode: eaa04...afb

Uflaks? Kvinner er selv ansvarlige for sin egen "uflaks". 

Den såkalte "uflaksen" er en logisk og naturlig konsekvens av å søke seg opp i liga og over på mennene som "alle" kvinner vil ha. Det gir selvsagt negative konsekvenser. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Straff? 
Hvis du tenker at en ny date straffer deg fordi de vil vente litt med sex, så sier det mye om dine holdninger til kvinner og til sex. 
Hvis du anser sex som en slags belønning og straff, så kan det være en svært god grunn til at du sliter med å få deg noe... 
 

Å være i en relasjon der man har sex med en fast partner selv om det ikke er ett kjæresteforhold, kan ikke sammenlignes med å hoppe til sengs med noen man ikke kjenner... 
 

Anonymkode: da7cc...1fc

For menn er det vanskelig å få sex, da vil det føles som en belønning. I alle fall som singel mann. Samme som en fattig person vil føle 5000 kr er en belønning dersom man spiller kortene sine riktig.

Tja, situationship starter gjerne som ukjente for hverandre. Hvorfor vil hun da inngå i et slikt forhold med en annen men ikke deg?

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Og viderefører derfor problemet til andre menn i 20-årene.Men det ser du ikke, du liker vel å legge all skyld på kvinnene.

Anonymkode: 24616...8f2

Det er like mye damer sin skyld. De vil ha menn mef rikdom og makt. Det har ikke menn i 20 årene.

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det må du ikke anta, det finnes mange jenter som bare er sånn. Litt forsiktige. 

Anonymkode: eaa04...afb

Forsiktig er ikke å hoppe til sengs første date.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Straff? 
Hvis du tenker at en ny date straffer deg fordi de vil vente litt med sex, så sier det mye om dine holdninger til kvinner og til sex. 
Hvis du anser sex som en slags belønning og straff, så kan det være en svært god grunn til at du sliter med å få deg noe... 
 

Anonymkode: da7cc...1fc

Det føles jo som en straff når damene du vet pulte rundt på fester i 20 årene og som ikke var interessert i meg. Nå er interessert i meg i 30 årene, men ikke vil ha sex. Kun gratis dates og mat. Holdt på med ei uten sex i 6 måneder før jeg ga opp. Hun hadde sex med en felles bekjent dagen etter vi slo opp.

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For menn er det vanskelig å få sex, da vil det føles som en belønning. I alle fall som singel mann. Samme som en fattig person vil føle 5000 kr er en belønning dersom man spiller kortene sine riktig.

Tja, situationship starter gjerne som ukjente for hverandre. Hvorfor vil hun da inngå i et slikt forhold med en annen men ikke deg?

Anonymkode: ed556...8fc

En mann som omtaler mangel på sex som straff er så turnoff at det halve kunne vært nok. 

Ja, alle situationships starter som ukjente, men det betyr IKKE at man har sex med dem før man er blitt kjent... 
Jeg og min "situationship" møttes og ble kjent over ett halvt år før vi begynte ha sex... Det gjelder for de fleste kvinner jeg kjenner, deres faste partner er noen de kjente godt før de begynte ha sex utenom kjæresteforhold... 

Anonymkode: da7cc...1fc

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinner begynner å våkne. De begynner å kjenne sin verdi igjen. Blir ikke enklere fremover, slut times are over. 

Anonymkode: cd9e6...e5b

Intrykk om at det er motsatt. Kvinner ligger rundt og er utro som aldri før

Anonymkode: 6f68d...ab0

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det føles jo som en straff når damene du vet pulte rundt på fester i 20 årene og som ikke var interessert i meg. Nå er interessert i meg i 30 årene, men ikke vil ha sex. Kun gratis dates og mat. Holdt på med ei uten sex i 6 måneder før jeg ga opp. Hun hadde sex med en felles bekjent dagen etter vi slo opp.

Anonymkode: c59d8...5b5

Den er kjempe kjip, da skjønner jeg du er redd for det. Au.

Men anbefaler deg å finne ut hvordan noen har levd før du antar noe om sexlivet deres. For alle har ikke sex på fest selv om noen har. 

Å det er jo trist du er misfornøyd med din seksuelle fortid.

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Men får du det hvis hun 1 måned før hun møtte deg var i et "situationship" med en som bare ville ligge med henne men ellers ikke orket noe mer? At hun lå med han uten problemer og uten forpliktelse, men deg vil hun vente med?

Anonymkode: ed556...8fc

Det gir all mening. Hun ønsker noe seriøst med han hun dater (f.eks TS). Kvinner som ligger for raskt, blir ikke alltid tatt seriøst. Hun ønsker noe varig til TS, og vil ikke risikere å havne i "situationship" med ham. Det er så fort at det skjer, nemlig. Menn har sørga for at det er slik. Aldri hørt ordet "situationship", men det var jammen passende og brukbart. 

Anonymkode: eca36...2a4

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med folk som tror de har en slags rettighet på sex? Det er et ønske og en lyst, men den må faktisk være gjensidig. Går folk rundt og tenker at de er veldig digge og seksuelt attraktive? 

Anonymkode: 07426...faa

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitvasjonsskvip er kun en fint ord på pulevenn. Det er ingen forskjell. Eventuelt er dere kjærester men ingen tør å inrømme det.

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Det føles jo som en straff når damene du vet pulte rundt på fester i 20 årene og som ikke var interessert i meg. Nå er interessert i meg i 30 årene, men ikke vil ha sex. Kun gratis dates og mat. Holdt på med ei uten sex i 6 måneder før jeg ga opp. Hun hadde sex med en felles bekjent dagen etter vi slo opp.

Anonymkode: c59d8...5b5

Og det der kommer damer aldri til å forstå. For dem er sex det samme som en tusenlapp for Jeff Bezos.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Det er vel en trend fra USA, tror det er Steve Harvey han heter som holder på at det bør gå en tre måneders tid før sex.

Personlig hadde jeg regnet meg som seksuelt uinteressant og lite tiltrekkende om det ikke var sex lenge før den tid og således gått videre. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruger skrev (11 minutter siden):

Uflaks? Kvinner er selv ansvarlige for sin egen "uflaks". 

Den såkalte "uflaksen" er en logisk og naturlig konsekvens av å søke seg opp i liga og over på mennene som "alle" kvinner vil ha. Det gir selvsagt negative konsekvenser. 

Ja, det er uflaks å møte på en som tar det som en utfordring og vil nedlegge henne kun på grunn av det.

Anonymkode: eaa04...afb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her, dette er overhodet ikke det jeg skriver om, jeg mener jenter som ikke vil ligge etter 5-10 dates. Som gjerne er 1-3 mnd. Tror det uansett er de færreste som kaller jenter horer for å ligge på første date, men at man antar de har gjort det samme med mange andre, ja.

Anonymkode: ed556...8fc

Og IGJEN vi blir kalt horer ganske fort. SÅ derfor vil man ikke ligge før man virkelig har blitt kjent med menneske man er på date med. 

 

Jeg forstår kvinner som tenker sånn, jeg er ikke slik selv, fordi jeg synes "bodycount" er noe forbanna tull. Det er mer rødt flagg at man bare har ligget med 1 enn 13 iløpet av sitt 30år gamle liv. 

Anonymkode: ff23c...20f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det gir all mening. Hun ønsker noe seriøst med han hun dater (f.eks TS). Kvinner som ligger for raskt, blir ikke alltid tatt seriøst. Hun ønsker noe varig til TS, og vil ikke risikere å havne i "situationship" med ham. Det er så fort at det skjer, nemlig. Menn har sørga for at det er slik. Aldri hørt ordet "situationship", men det var jammen passende og brukbart. 

Anonymkode: eca36...2a4

Lett å legge skylda på det andre kjønn. Jeg tenker kvinner viser dårlig dømmekraft og søker for mye oppover når de heller vil pule en kjekkas uforpliktende enn å date på eget nivå.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Sitvasjonsskvip 

Anonymkode: c59d8...5b5

🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er det med folk som tror de har en slags rettighet på sex? Det er et ønske og en lyst, men den må faktisk være gjensidig. Går folk rundt og tenker at de er veldig digge og seksuelt attraktive? 

Anonymkode: 07426...faa

Ingen tror de har rett på sex. Men folk blir frustrerte og lei seg når de ikke får sex i en datingfase. Mens man vet samme dama gjerne har sex med tinderkongene.

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det føles jo som en straff når damene du vet pulte rundt på fester i 20 årene og som ikke var interessert i meg. Nå er interessert i meg i 30 årene, men ikke vil ha sex. Kun gratis dates og mat. Holdt på med ei uten sex i 6 måneder før jeg ga opp. Hun hadde sex med en felles bekjent dagen etter vi slo opp.

Anonymkode: c59d8...5b5

Skjønner den er kjedelig. Men det virker som du tror at det å betale for mat og dates gir deg rett på sex?

Jeg leser situasjonen som at hun ga deg mange sjanser til å vise henne at du var glad i henne og ville noe seriøst, men hun luktet hele veien lunta. Du virker egentlig vare snurt for at hun til slutt så igjennom skuespillet.

Anonymkode: b2a34...743

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og IGJEN vi blir kalt horer ganske fort. SÅ derfor vil man ikke ligge før man virkelig har blitt kjent med menneske man er på date med. 

 

Jeg forstår kvinner som tenker sånn, jeg er ikke slik selv, fordi jeg synes "bodycount" er noe forbanna tull. Det er mer rødt flagg at man bare har ligget med 1 enn 13 iløpet av sitt 30år gamle liv. 

Anonymkode: ff23c...20f

Men hva med oss som har vært i lange forhold? Jeg har hatt tid til å ligge rundt etterpå, men har ikke møtt noen jeg er nærme på den måten. Det er kanskje rødt flagg, jaja.

Anonymkode: 01844...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...