Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ebbeliten skrev (På 24.5.2024 den 10.10):

Er det viktigst for deg å putte tissen din i et hull, eller å finne en bra livspartner? 

Det fremstår heller som at det viktigste for svært mange damer er å finne den mest attraktive mannen til å stikke tissen sin i hennes hull, og ikke å finne en bra livspartner. 

Endret av Traktor
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Traktor skrev (1 time siden):

Det fremstår heller som at det viktigste for svært mange dammer er å finne den mest attraktive mannen til å stikke tissen sin i hennes hull, og ikke å finne en bra livspartner. 

O.K.

Så lev med å tro at det er historien da.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (1 time siden):

Det fremstår heller som at det viktigste for svært mange dammer er å finne den mest attraktive mannen til å stikke tissen sin i hennes hull, og ikke å finne en bra livspartner. 

Kan ikke en kjekkas være en fin partner? Er ikke det litt diskriminerende? 

Å hvorfor tenker du automatisk at vi ikke er deilige? Hva om jeg møter en super kjekk mann, men så er jeg jækla fin også, og han kjenner sommerfugler før jeg har fått fortalt han at jeg er litt gal også?

Det er en forsvarsmekanisme å forhåndsdømme at de pene er så overfladiske, dårlige, slemme, mens du er ekte, du er en god person og lojal. Men sannheten er at det varierer hvordan noen er og hvem de passer med, og opplevelsen av dem utifra disse tingene. Alle er bare folk, å de fleste kan sikkert ha en kjæreste, selv om det er jo ekstreme tilfeller som vold osv. Men om vi ser bort ifra det får mange typer mennesker gode forhold.

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser absolutt poenget ditt, TS. Disse damene har misforstått helt ved å holde tilbake sex. Å ha sex er jo en viktig del av det å bli kjent og finne ut om man er kompatible. Damene burde heller være såpass frie og selvstendige at de takler å ha sex med en mann uten å måtte ha et varig forhold etterpå. Sex bør ikke være garanti for et forhold.

Ja, de skyter seg selv i foten. 

 

Anonymkode: 2426e...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (2 timer siden):

Dere bør være konsekvente. Ikke ligge rundt og ha sex med de mest attraktive mennene på første date, som det er tilnærmet null sannsynlighet for at ønsker noe seriøst med dere. Samtidig som dere holder tilbake sex i månedsvis når dere dater seriøse menn dere realistisk sett kan få et langvarig forhold med. 

Dette gjennomskuer mange menn, og finner selvfølgelig totalt urimelig. 

Konsekvente? Hvorfor skal en kvinne være konsekvent med hvem hun tiltrekkes og vil ha sex med? Man tiltrekkes av dem man tiltrekkes av. Noen ganger er det en prins, andre ganger en røver.

Skal kvinner slutte å ha sex med de mennene de finner mest attraktive, fordi det gjør verden lettere å håndtere for de mennene kvinnene ikke finner mest attraktive? Hvilken fantasiverden er det?

Kan ikke kvinner få ligge med akkurat hvem man vil? Så tar man selv ansvaret om man «brenner seg». På samme måte som at hun lar vær eller venter med å ha sex akkurat som hun selv vil?

Vi konstruerer ikke en verden der kvinner skal oppføre seg på en bestemt måte, for å please menn som har vanskelig å få pult.

Disse mennene du snakker du gjennomskuer ikke en dritt. Det de gjør er å observere at kvinner har sex når de vil ha sex. Når og med hvem har de ingen verdens ting med. 

Anonymkode: 17b1e...571

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (1 time siden):

Det fremstår heller som at det viktigste for svært mange dammer er å finne den mest attraktive mannen til å stikke tissen sin i hennes hull, og ikke å finne en bra livspartner. 

Du fremlegger dette som om det er en negativ ting.

Om en kvinne vil ha deilig sex med en attraktiv mann og ikke slå seg til ro med en livspartner, så er det like greit og normalt som om hun vil slå seg til ro med en livspartner.

Problemet er moraliseringen av kvinners seksualitet. Denne pietistiske moralen ligger igjen på ideologiens skraphaug. La den bli der.

Anonymkode: 17b1e...571

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Ser absolutt poenget ditt, TS. Disse damene har misforstått helt ved å holde tilbake sex. Å ha sex er jo en viktig del av det å bli kjent og finne ut om man er kompatible. Damene burde heller være såpass frie og selvstendige at de takler å ha sex med en mann uten å måtte ha et varig forhold etterpå. Sex bør ikke være garanti for et forhold.

Ja, de skyter seg selv i foten. 

 

Anonymkode: 2426e...7f0

Jeg ser ikke på sex som en garanti på et forhold selv om jeg venter. Men ønsker å ha sex med menn jeg liker og er komfortabel med, å vil føle meg nær dem nok til at jeg ikke har det kjipt under sexen fordi jeg ikke stoler på dem, liker dem, vi kommuniserer dårlig, han er ekkel osv, ting jeg finner ut mens jeg venter, kjenner etter og blir kjennt.

Liker spontanitet, liker sensualitet, men liker også genuin kontakt og snille gode folk som faktisk ønsker meg godt, som jeg i retur gjør for dem. Derfor søker jeg info, og brygger intimitet før jeg vil de skal være nær.

Syns det er grotesk å ha noen i seg uten at jeg kjenner dem, tenker føkk off, så nei det er usexy for akkurat meg.

Føttene mine er i god behold, så du trenger ikke bekymre deg. 

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (2 timer siden):

Dere bør være konsekvente. Ikke ligge rundt og ha sex med de mest attraktive mennene på første date, som det er tilnærmet null sannsynlighet for at ønsker noe seriøst med dere. Samtidig som dere holder tilbake sex i månedsvis når dere dater seriøse menn dere realistisk sett kan få et langvarig forhold med. 

Dette gjennomskuer mange menn, og finner selvfølgelig totalt urimelig. 

Og likevel er det flest menn som sliter på datingmarkedet. For øvrig forventer jeg da at menn er like konsekvente. At de aldri har ligget rundt eller hatt tilfeldig sex hvis de NÅ ønsker forhold. Kravet skal gjelde begge kjønn.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er dette realistiske scenarioer egentlig? Hva slags kvinner dater dere egentlig? Er kanskje DET dere bør se på.

De fleste kvinner vil ha sex lenge før det har gått flere måneder. Gjerne med det samme de finner ham attraktiv, altså tidlig, hvis det er en aktuell. Er det flere måneder, tenker vel jeg heller det har med traumer å gjøre.

En del menn venter for øvrig også. Mange menn ønsker ikke sex på første date. Det betyr ikke at jeg sier at de "holder tilbake sex". Jeez.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

Og de fleste menn som kvinner dater, er normale. Mange kjekke menn er ikke interessert i å pule rundt. Hvis de kjekke mennene pulte nye kvinner hele tiden, ville de ikke ha hatt tid til å jobbe eller sove. Idiotisk scenario.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Haha, ja. For historien er vel heller sånn at hun leter etter en livspartner, en kjæreste, en å elske, men de jevnaldrende mennene synes det er aaaaalt for tidlig å binde seg. Mye av det menn kaller «pule rundt» er leting etter en kjæreste, som man gang på gang tror man har funnet…

Når mennene blir eldre og/eller fornuftigere, roer de seg ned og noen av dem vil endelig ha et ordentlig forhold.

Anonymkode: 64d23...5d6

Og da vil de ha unge jomfruer. Rart det, ikke sant? 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (2 timer siden):

Nei, det er kvinner som har sørget for dette. Ved at de sprer beina med en gang bare mannen er attraktiv nok, uten den minste innsats fra hans side. Typisk de 5% mest attraktive mennene, det er null sannsynlighet for at ønsker noe langvarig med nevnte kvinne. 

Da finner selvfølgelig seriøse menn det totalt urimelig at samme kvinne nå skal fremstå dydig overfor dem, og kreve og kreve samtidig som hun holder tilbake sex i månedsvis. 

Mattestykket ditt går ikke opp. 5 prosent av menn har ikke tid eller fysisk mulighet til å betjene 99 prosent av kvinner. Voks opp. 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (2 timer siden):

Med mindre mannen er attraktiv nok da selvfølgelig.

Nope. Slutt å høre på Andrew Tate. Da finner du KANSKJE dame en dag.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg forstår du er usikker om du føler deg uatraktiv om det mangler på damefronten. Men jeg tror ikke at du og 5 prosent menn egentlig vil holde på med de samme damene.

Det er ikke sånn at absolutt alle damer ligger med disse, fordi disse mennene først og fremst ikke er tiltrukket av alle damer. Ikke går overens med alle damer, og samme fra kvinnenes side. Du kan ikke bare sette to du ser for deg kan ha sex også har de med garanti sex, eller kanskje om du er menneskekjenner, eller har flaks, men ikke vær gang.

Vi kvinner har ulike liv og ulike menn vi liker og holder på med. Mange av oss holder heller ikke på med noen, både av ufrivillige og frivillige grunner. Det er så mye mer til livet enn disse teoriene.

Anonymkode: 01844...6e2

Jeg kjenner flere kjekke menn med familie. Ingen av dem har pult 1000 damer før de etablerte seg, og ingen av dem har dritstygge ekspartnere. En kjekk mann som kan velge og vrake i kvinner vil aldri velge en stygg, overvektig eller ekkel dame. Det sier seg selv. Ingen spiser fra søppeldynga hvis de har råd til å gå på en Michelin-restaurant.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Traktor skrev (2 timer siden):

Det fremstår heller som at det viktigste for svært mange dammer er å finne den mest attraktive mannen til å stikke tissen sin i hennes hull, og ikke å finne en bra livspartner. 

Fordi alle attraktive menn er dårlige partnere, ikke sant? Du skjønner, for at en kvinne skal ha sex med deg, må hun være tiltrukket. Så enkelt er det.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ser absolutt poenget ditt, TS. Disse damene har misforstått helt ved å holde tilbake sex. Å ha sex er jo en viktig del av det å bli kjent og finne ut om man er kompatible. Damene burde heller være såpass frie og selvstendige at de takler å ha sex med en mann uten å måtte ha et varig forhold etterpå. Sex bør ikke være garanti for et forhold.

Ja, de skyter seg selv i foten. 

 

Anonymkode: 2426e...7f0

 Nå er det menn og ikke kvinner som klager på at de ikke får pult. Så kvinner som ikke ønsker tilfeldig sex, skyter ikke seg selv i foten. 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Konsekvente? Hvorfor skal en kvinne være konsekvent med hvem hun tiltrekkes og vil ha sex med? Man tiltrekkes av dem man tiltrekkes av. Noen ganger er det en prins, andre ganger en røver.

Skal kvinner slutte å ha sex med de mennene de finner mest attraktive, fordi det gjør verden lettere å håndtere for de mennene kvinnene ikke finner mest attraktive? Hvilken fantasiverden er det?

Kan ikke kvinner få ligge med akkurat hvem man vil? Så tar man selv ansvaret om man «brenner seg». På samme måte som at hun lar vær eller venter med å ha sex akkurat som hun selv vil?

Vi konstruerer ikke en verden der kvinner skal oppføre seg på en bestemt måte, for å please menn som har vanskelig å få pult.

Disse mennene du snakker du gjennomskuer ikke en dritt. Det de gjør er å observere at kvinner har sex når de vil ha sex. Når og med hvem har de ingen verdens ting med. 

Anonymkode: 17b1e...571

Han forstår ikke at det overhodet ikke blir noe mer på ham hvis kvinner slutter å ha sex med attraktive menn. 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg kjenner flere kjekke menn med familie. Ingen av dem har pult 1000 damer før de etablerte seg, og ingen av dem har dritstygge ekspartnere. En kjekk mann som kan velge og vrake i kvinner vil aldri velge en stygg, overvektig eller ekkel dame. Det sier seg selv. Ingen spiser fra søppeldynga hvis de har råd til å gå på en Michelin-restaurant.

Anonymkode: 34331...cd2

Er enig i at de ikke liker alle nei, men det var jo alvorlig for et menneskesyn du har. 

Jeg vil minne deg på at du kan syns noen er uatraktiv uten å tenke de er levende søppel. Jeg syns du er uglybugly hjernemessig.

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at damer luker ut de som er faktisk er genuint interessert i dem, med å lukke tilgang til at man merker at vennskapet er en del av fundament, man kan ha god dialog og at fokusen ikke er på bare å danse mambo horisontalt. Erfaring er at menn foresker seg i ideen om en kvinne gjennom sex, men tar seg ikke tid til å faktisk bli kjent og dermed faller de like fort ut av det når "hverdagen" kommer og dama ikke er like villig som 3 mnd i forelskesrus. Så ta 3 måneder uten først, så kjenne på om man er glad i personen før man blir satt ut av endorfiner og blir som kaniner i kanskje lengre tid...siden man nå er tryggere på hverandre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traktor skrev (3 timer siden):

Nei, det er kvinner som har sørget for dette. Ved at de sprer beina med en gang bare mannen er attraktiv nok, uten den minste innsats fra hans side. Typisk de 5% mest attraktive mennene, det er null sannsynlighet for at ønsker noe langvarig med nevnte kvinne. 

Da finner selvfølgelig seriøse menn det totalt urimelig at samme kvinne nå skal fremstå dydig overfor dem, og kreve og kreve samtidig som hun holder tilbake sex i månedsvis. 

Ok, skal ta dette langsomt. 

Først kommer din definisjon av en attraktiv mann: En attraktiv mann er en mann som har hatt uvanlig mange sexpartnere. I gamle dager brukte vi ordet rundbrenner om det du omtaler som attraktive menn. 

Neste er en bommert vedrørende å forstå tal. Ja, det er teoretisk mulig at de 5 % av menn som har hatt flest sexpartnere har hatt sex med alle kvinner. Men det betyr langt ifra at dem har det, og også hvis dem har det, så har kvinnene hatt mer sexpartnere bland de øvrige 95 %. 

Så til sist så er det rekkefølge. Den første er noen som jenten går på skole med når hun er tenåring. Ikke den mest attraktive. Så er vi seriemonogame, og blir kjent med ulike mennesker etterhvert, og livet utvikler seg. Det at jeg og min kone oppdaget at vi kunde være noe som kunnet bli kjærester litt ut i rekken... Betydning av det var ikke at de som var tidligere var "bedre" og vi begge hadde ventet på at de "bedre" skulle få gjort seg ferdig. 

Du skriver kun tull uten forankring i virkeligheten. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har opplevd at kvinner er veldig opptatt av å fremstå at de vil vente med sex, og at de setter stor pris på at jeg også mener dette, og er tro mot det. På de jeg har datet før jeg endte opp i et forhold, så har kvinnene nærmest bedt om sex etterhvert. Usikker på om det er fordi jeg har holdt tilbake og vist kontroll?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...