Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ts her. Og det er grunnen til at vi menn ikke gidder vente på sex. All den tid damer ligger oppover og er villig til å strekke seg langt for menn de syns er attraktive, så gidder ikke jeg vente. Men jaktinstinktet mitt er sterkt og jeg vil ligge med henne likevel. Paradokset er at om de ikke gjorde seg så kostbare men heller lot seg selv være like fri med meg som de er med kjekkere menn (ligge tidlig), så hadde jeg sluppet hele det spillet med å overvinne de for sex og kunne heller forsøkt å date for å få til noe seriøst. Ingen mann ønsker å være han som må vente på sex, mens andre får fri tilgang.

Anonymkode: ed556...8fc

Det virker som dere tror det er konkurranse å ha pult flest damer. Hvorfor er det verdt så mye å ha gjort det? Hva gjør all kvantiteten for dere?
Spesielt når du vet at da er det like mange damer som puler mange menn der ute. Og det vil du jo ikke ha. 
Så hva tror du selv blir resultatet av en slik situasjon?
Det hele virker utrolig lavpanna, korttenkt og egoistisk «meg først». 

 

Anonymkode: 17ad9...2e6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Helt vanlig i Usa å date ekstremt lenge før man blir intim. 

Så flott at det har blitt slik, befriende.

Er drittlei!!! Menn som deg som vil ha sex, og kun sex, men ikke annet, eller later og lyver at de er interesserte, bare for å få seg noe.

veldig ustabilt og upålitelig.

😀😀😀😀😀

Anonymkode: f39c9...c50

Ganske drøy påstand å si han kun er ute etter sex!!  Det finnes da en mellomting å være veldig kostbar og billig…!!

 

Anonymkode: 1308e...4c4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker sex, men jeg orker ikke å gi bare for å beholde noen.

Å vente på sex betyr ikke at sexen blir dårlig. Om jeg skal satse på en person, så vil jeg at hen er en person jeg trives med, og at vi respekterer hverandre. Sexen kan man jobbe med om man har snakket om grenser og preferanser på forhånd.

Jeg vil påstå at om man liker hverandre som personer og evner å kommunisere, så kan man greie ut de fleste knuter mellom laknene.

Anonymkode: b0474...7bd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Ganske drøy påstand å si han kun er ute etter sex!!  Det finnes da en mellomting å være veldig kostbar og billig…!!

 

Anonymkode: 1308e...4c4

Jeg er enig i at man ikke umiddelbart skal si at noen bare er ute etter sex. Men jeg lurer litt på hvor skillet mellom billig og kostbar går? Og hva betyr kostbar i denne sammenhengen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Thanos said:

Sexen blir ikke nødvendigvis god om man venter lenge.

Jo man kan være en god mann selv om man ikke vil vente med sex. Noen finner raskt ut om kvinnen de dater føles riktig for forhold. Og finner man en slik kvinne, finner han henne sinnsykt attraktiv, både psykisk og fysisk.

Å vente med sex ER et spill, selv om jeg som mann godt forstår hvorfor mange kvinner venter. Problemet er at kvinner anser det ikke som et spill fordi de vinner på det. Mannen taper.

Du misforstår. Jeg ville heller ikke inngått et forhold om sexen var dårlig, så vil ha sex før forhold. Men samtidig ikke ha sex såpass kjapt at han mister all respekt og blir en drittsekk. Så kan man diskutere at en som mister respekt etter sex er en drittsekk uansett, for det er han jo. Men samtidig må vi kvinner ta vare på oss selv og luke ut slikt. Det trenger ikke ta all verden av tid. 

Anonymkode: b6176...3de

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Du misforstår. Jeg ville heller ikke inngått et forhold om sexen var dårlig, så vil ha sex før forhold. Men samtidig ikke ha sex såpass kjapt at han mister all respekt og blir en drittsekk. Så kan man diskutere at en som mister respekt etter sex er en drittsekk uansett, for det er han jo. Men samtidig må vi kvinner ta vare på oss selv og luke ut slikt. Det trenger ikke ta all verden av tid. 

Anonymkode: b6176...3de

Nettop. Det er ikke sånn at vi skriver under en kontrakt hvor vi aldri kan skilles om det blir noe som ikke stemmer med den sexuelle kjemien. Men det er bare viktig at han vi har sex med er en som er der for de riktige grunnene, som at han tror han kan bli glad i oss som vi tror vi kan bli i han. Eller allerede er det. 

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Er du en tulling? 

Hvorfor skal folk som søker en kjæreste ha sex med tilfeldige folk dem nesten ikke kjenner, hvis dem ikke syns det er greit å ha sex med hvem som helst.

Nei, du er ikke et godt foeholdsmatriale, men enn syte pave. 

  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at kvinner faktisk bestemmer over egen kropp. Helt utrolig, er det ikke? Hun velger helt selv når hun vil ha sex og ikke, om det skal skje tidlig eller sent. 

Anonymkode: 07426...faa

  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ganske drøy påstand å si han kun er ute etter sex!!  Det finnes da en mellomting å være veldig kostbar og billig…!!

 

Anonymkode: 1308e...4c4

Det finnes også noe som heter samtykke, og at både voksne kvinner og menn selv kan vurdere når i en relasjon de ønsker å ha sex, uten at det er noe de holder igjen eller gir til den andre. De fleste venter til de har lyst på sex med en aktuell partner. Om man vil vente til etter ekteskapet, er det greit å si fra om, men om en partner tenker at man enten er kostbar eller billig ettersom når han får tilgang på kroppen din - helt uinteressert i at du også skal ha glede av deres sexliv, vil det ofte være en indikasjon på at orgasme er lite sannsynlig for kvinnen. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Det er på ingen måte et spill, man gjør det basert på frykt for å binde seg etter sex og så bli dumpet fordi man lå for fort. Dere menn vil aldri forstå hvordan dette er da dere ikke får samme sårbarhet etter sex. 

Anonymkode: b6176...3de

TS er en litt spesiell mann. Han blir såret av en forestilling om at han er mindre verdifull enn andre menn hvis ikke en kvinne har sex med han raskt. Er i hvert fall det han skriver selv. Så skal han ta en merkelig hevn, ved å dumpe henne etter sex. Folk har mye rart for seg. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I all verden?? Du blir sur fordi du ikke kommer fort nok i buksene på damene du dater, og derfor hevner du deg ved å dumpe dem den dagen de har sex med deg?! 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det er fakta. Jeg har flere veninner i begynnelsen av 30 årene som har fast pulevenn typ kjekkeste mann fra Tinder. Mens de holder vanlige karer som nødløsning som ikke får sex, men kun betale for dates.

Anonymkode: c59d8...5b5

Tror ikke det skjedde nei

Anonymkode: 50707...735

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri, aldri, aldri vær "han som må vente".

Anonymkode: e998e...33b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Adrenalina1 skrev (23 timer siden):

Du burde heller ha respekt for for dem. Fordi de ikke hopper til køys ved første og beste anledning. Mannfolk altså. Går vi til køys med dem for tidlig,er vi horer. Venter vi er vi pripne. Jeg gir opp.

Hvorfor det, hva er det du ikke forstår?

Hvis du velger å hoppe til sengs med menn første kvelden, da er du en dame som hopper til sengs med menn første kvelden.

Er det dette du ikke forstår?

En mann ønsker ikke å være "han som må vente" på en dame som hopper til sengs med menn første kvelden.

Er det dette du ikke forstår?

Du står fritt til å gjøre som du vil, men du står ikke fritt til å slippe å bli vurdert ut fra hva du velger å gjøre.

Er det dette du ikke forstår?

Hva er det som er vanskelig her?

Anonymkode: e998e...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Så bra at kvinner endelig begynner å stå opp for seg selv og deres verdi 👍  Enda bedre at menn faktisk begynner merke det. 

Kan ikke en mann vente til kvinnen han dater er klar for sex - så er han feil mann for henne. 

Anonymkode: fbb42...ad3

Gøy kvinner går den veien igjen ja, var en stor bølge etter sex and the city hvor kvinner skulle være så frigjort. Støtter denne nye utviklingen🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Ts her. Og det er grunnen til at vi menn ikke gidder vente på sex. All den tid damer ligger oppover og er villig til å strekke seg langt for menn de syns er attraktive, så gidder ikke jeg vente. Men jaktinstinktet mitt er sterkt og jeg vil ligge med henne likevel. Paradokset er at om de ikke gjorde seg så kostbare men heller lot seg selv være like fri med meg som de er med kjekkere menn (ligge tidlig), så hadde jeg sluppet hele det spillet med å overvinne de for sex og kunne heller forsøkt å date for å få til noe seriøst. Ingen mann ønsker å være han som må vente på sex, mens andre får fri tilgang.

Anonymkode: ed556...8fc

Å hahahaha, her kom du virkelig ut av skapet, ts! 30 år, og så ureflektert og barnslig og virkelighetsfjern! 

Jeg leste startinnlegget og tenkte mitt. Altså, du har datet «flere jenter» i løpet av et år, påstår du vil ha et forhold, men dumper dem når du ikke får ligge med dem etter noen få møter. Det sier meg jo at det er det samme for deg HVEM du er sammen med, det høres ikke akkurat ut som noen kjærlighetssorg over noen av dem. Ingen var spesiell for deg. 
 

Tenker jo det er bra det ikke ble noe forhold ut av dette. Du vil ha en dame og du vil ha sex, liksom. For meg, og mange andre, er det én spesifikk person vi blir interessert i, og da er det ham/henne vi vil ha, ikke «hvemsomhelst».

Anonymkode: 64d23...5d6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Aldri, aldri, aldri vær "han som må vente".

Anonymkode: e998e...33b

Verdens dårligste råd, dersom man møter sin match. Kjærligheten er sjelden, den er vanskelig å finne! Noen få opplever kjærlighet ved første blikk, men for de fleste er det som et lite frø, som blir en spire vi må verne om og stelle før den slår ut i full blomst.

Dusteråd som ditt gjør at menn blir bitre incels og kvinner ulykkelig single.

Anonymkode: 64d23...5d6

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

medlem555 skrev (21 timer siden):

Hva med de kvinnene som aldri har ligget rundt og trenger generelt mer tid til å bli kjent ? Jeg er 33 og har hatt 2 seksuelle forhold i livet. Synes du at jeg og sånne som meg fortjener å bli behandlet på den måten? 

Absolutt ikke. Virkelig ikke i det hele tatt, faktisk.

Men blir du "behandlet på denne måten", da…?

I så fall har du vel ikke bare 2 hakk i sengestolpen?

Anonymkode: e998e...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt ikke. Virkelig ikke i det hele tatt, faktisk.

Men blir du "behandlet på denne måten", da…?

I så fall har du vel ikke bare 2 hakk i sengestolpen?

Anonymkode: e998e...33b

Man blir dumpa av menn dersom man ikke gir etter for sexpresset. Så ja.

Anonymkode: 64d23...5d6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Verdens dårligste råd, dersom man møter sin match. Kjærligheten er sjelden, den er vanskelig å finne! Noen få opplever kjærlighet ved første blikk, men for de fleste er det som et lite frø, som blir en spire vi må verne om og stelle før den slår ut i full blomst.

Dusteråd som ditt gjør at menn blir bitre incels og kvinner ulykkelig single.

Anonymkode: 64d23...5d6

Det absolutt aller siste som slår en kvinne når hun føler forelskelse og begjær for en mann er:

«I motsetning til alle de andre skal jeg la ham vente!»

Så det du lirer av deg er sludder og vås.

Anonymkode: e998e...33b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...