Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Greit hvis dem har vært sånn hele veien litt sært om hun har ligget med mage før TS , men plutselig nå skal være sikkelig jente😅😅

Anonymkode: f5b1b...52c

Er det ikke lov å lære av feilene sine?

Anonymkode: 24616...8f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis ikke noe skjer på andre eller tredje date, ville jeg skippa helle greia. Enten så har dere connection eller så har dere ikke. Og hvis hun vil leke hard-to-get i tredveårene, får hun leke med noen andre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Men får du det hvis hun 1 måned før hun møtte deg var i et "situationship" med en som bare ville ligge med henne men ellers ikke orket noe mer? At hun lå med han uten problemer og uten forpliktelse, men deg vil hun vente med?

Anonymkode: ed556...8fc

Nei, men da har ikke det at hun vil ligge tidlig eller sent med meg noe å si lenger. Det er grunn i seg selv til å ikke date videre.

Anonymkode: fdc2b...c19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunn 1: fordi vi blir shamet av å gå til sengs med menn for fort, da er vi sluts

 

Grunn 2: det er en måte å finne raskere ut av om mannen er ute etter noe seriøst eller ikke

Anonymkode: 47e6d...69f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Fighter83 said:

Absolutt en GOD taktikk for å luke ut en evt partner som kun er ute etter sex

I realiteten luker man kun ut de mest utålmodige av de som kun er ute etter sex.

I samme slenge vil man også luke ut de som:

1. Verdsetter intimitet som en del av romansen rundt det å bli kjent.

2. Har selvrespekt nok til å avstå fra taktikker spilt over på dem av andre personer.

3. Ønsker en gjensidig atraksjon med partneren.

Nå har jeg ikke hatt dem samme problemet som TS, men jeg ville tolket det som manglene interesse om jeg ble utsatt for den taktikken.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Du må ha et bilde av en ulv. Sigma, alphaer bruker 🐺

Anonymkode: 01844...6e2

Og ulver er monogame. Så det så 🤣🤣🤣

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Grunn 1: fordi vi blir shamet av å gå til sengs med menn for fort, da er vi sluts

 

Grunn 2: det er en måte å finne raskere ut av om mannen er ute etter noe seriøst eller ikke

Anonymkode: 47e6d...69f

Det raskeste er jo å gå til sengs tidlig. Drar de etter det, så har man sjekka. Er man interessert, så blir man uansett om det er sex eller ikke. Hvis man stikker etter sex, var man aldri knteressert i utgangspunktet.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Jeg begynner mer og mer å tro på at menn har projisert alle sine negative sider til kvinner nå i flere hundre år, for dette er kvinnfolk-oppførsel av deg. 

Anonymkode: 96015...dc6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det får være opptil enhver, men jeg hadde aldri klart å vente i flere måneder med å ha sex med en mann jeg var forelsket i ❣️

Det virker som, for å sette det på spissen, om en del heterofile damer ikke er interessert i menn mer, de er mye mer interessert i andre damer. Før var ungjenter gærne etter gutta i klassen og boyband, nå snakker de bare om Taylor Swift. Noe har endret seg. Alt har blitt veldig komplisert.

Jeg er i hvertfall glad for å være jente fra boybandgenerasjonen, så får andre gjøre som de vil ☺️

PS, nei jeg "ligger ikke rundt". Jeg har bare hatt to partnere i livet, der den andre er nåværende. Er 44.

Anonymkode: 5d16f...18f

Så trist at du ikke har levd et bedre liv enn hva det virker at du har.

Herlig å "ligge rundt"* og nei, vi er bare ikke desperate etter å finne oss en mann.

Anonymkode: 7697a...56c

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det raskeste er jo å gå til sengs tidlig. Drar de etter det, så har man sjekka. Er man interessert, så blir man uansett om det er sex eller ikke. Hvis man stikker etter sex, var man aldri knteressert i utgangspunktet.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

Nei, aldri opplevd å bare ha sex med en mann en gang. Man har jo sex over flere mnd, og så plutselig dumper han deg når han innser at du da forventer at han er ute etter et seriøst forhold og vil ha "the talk"

Anonymkode: 47e6d...69f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Så bra at kvinner endelig begynner å stå opp for seg selv og deres verdi 👍  Enda bedre at menn faktisk begynner merke det. 

Kan ikke en mann vente til kvinnen han dater er klar for sex - så er han feil mann for henne. 

Anonymkode: fbb42...ad3

  • Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tidsfordriv2023 skrev (44 minutter siden):

Hvis ikke noe skjer på andre eller tredje date, ville jeg skippa helle greia. Enten så har dere connection eller så har dere ikke. Og hvis hun vil leke hard-to-get i tredveårene, får hun leke med noen andre.

Samme tenker jeg. En dame som virkelig er kåt og interresert vil ikke vente mange dater. I slike tilfeller går jeg bare videre til noen andre som jeg passer bedre sammen med seksuelt 

Anonymkode: 6f68d...ab0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det beste er uansett menn som skjønner hva som er viktig og hva som ikke er viktig. 

Anonymkode: 96015...dc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, aldri opplevd å bare ha sex med en mann en gang. Man har jo sex over flere mnd, og så plutselig dumper han deg når han innser at du da forventer at han er ute etter et seriøst forhold og vil ha "the talk"

Anonymkode: 47e6d...69f

Det kan skje uten og. Og det kan skje med menn. Har flere kompiser som har opplevd dette. Man bør allerede tidlig si fra hva man er ute etter. Man får ikke fardert seg mot å bli såra uansett. Sånn er livet.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ts her. Og det er grunnen til at vi menn ikke gidder vente på sex. All den tid damer ligger oppover og er villig til å strekke seg langt for menn de syns er attraktive, så gidder ikke jeg vente. Men jaktinstinktet mitt er sterkt og jeg vil ligge med henne likevel. Paradokset er at om de ikke gjorde seg så kostbare men heller lot seg selv være like fri med meg som de er med kjekkere menn (ligge tidlig), så hadde jeg sluppet hele det spillet med å overvinne de for sex og kunne heller forsøkt å date for å få til noe seriøst. Ingen mann ønsker å være han som må vente på sex, mens andre får fri tilgang.

Anonymkode: ed556...8fc

Fordi du bare vet at disse damene du har datet har sex med andre samtidig? Hvordan vet du egentlig det? 

Anonymkode: eff41...c4b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan skje uten og. Og det kan skje med menn. Har flere kompiser som har opplevd dette. Man bør allerede tidlig si fra hva man er ute etter. Man får ikke fardert seg mot å bli såra uansett. Sånn er livet.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

Det kan det helt sikkert, det har jeg ikke egen erfaring med.

 

Anonymkode: 47e6d...69f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruger skrev (7 timer siden):

Uflaks? Kvinner er selv ansvarlige for sin egen "uflaks". 

Den såkalte "uflaksen" er en logisk og naturlig konsekvens av å søke seg opp i liga og over på mennene som "alle" kvinner vil ha. Det gir selvsagt negative konsekvenser. 

Her tror jeg er grunnen til at de ikke vil ligge med deg. Et under at de fortsetter å date deg forsåvidt.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bromance
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hvorfor skal en mann i 30 årene som ikke har hatt mye sex i 20 årene straffes av de samme damene i 30 årene?

Derfor velger menn damer under 30.

Anonymkode: c59d8...5b5

Menn velger yngre damer fordi de er mer fruktbare, og fordi de er lettere å lure.

Men i all hovedsak så er det damene som "velger". Mennene har stort sett ikke så mye valg. Se på Tinder kulturen f.eks, hvor menn sutrer om at de ikke får noen match selv om de trykker liker på over halvparten av damene. Det er damene som kontrollerer dette.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Det finnes grenser, men måneder?

Er selv godt voksen dame, og syntes måneder med dating uten sex er red flags.  Vet flere bekjente som har ventet lenge, eller spiller kostbar over tid, er datene som regel veldig «uerfarne» i senga.

Venter en lenge, havner en fort i vennefella og kanskje blir det sparsomt med sex senere. Hvis en liker sex og vil prioritere sex i forholdet, vil en ikke vente måneder!

Anonymkode: 1308e...4c4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er meget godt gift med en mann som godtok at jeg ville vente til ekteskap 

Anonymkode: e1ef4...da1

Stakkars mann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...