Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke at dette er en greie å tenke på engang. Jeg er tiltrukket av de jeg er tiltrukket av. Det gjelder både for sex og forhold. Jeg har ikke sex med en jeg ikke er tiltrukket av, ei heller går jeg inn i forhold med noen jeg ikke er tiltrukket av. I ulike faser av livet er behovet forskjellig. Kanskje går jeg ut av et forhold og er ikke interessert i noe nytt, men har noen ONSer. Så blir jeg klar for forhold igjen, og da venter jeg med sex nettopp fordi jeg vil se om han er seriøs. Har ikke noen å gjøre med hvem som er kjekkest. 

Anonymkode: aaf1f...673

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Men greia er at 300 000 km på en mannebil ikke er noe bedre enn på en kvinnebil. Du ser den?

Anonymkode: 0cd75...f48

Helt enig! Problemet er at men flest har faktisk lav KM

Anonymkode: f5b1b...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt enig! Problemet er at men flest har faktisk lav KM

Anonymkode: f5b1b...52c

Menn

Anonymkode: f5b1b...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får være opptil enhver, men jeg hadde aldri klart å vente i flere måneder med å ha sex med en mann jeg var forelsket i ❣️

Det virker som, for å sette det på spissen, om en del heterofile damer ikke er interessert i menn mer, de er mye mer interessert i andre damer. Før var ungjenter gærne etter gutta i klassen og boyband, nå snakker de bare om Taylor Swift. Noe har endret seg. Alt har blitt veldig komplisert.

Jeg er i hvertfall glad for å være jente fra boybandgenerasjonen, så får andre gjøre som de vil ☺️

PS, nei jeg "ligger ikke rundt". Jeg har bare hatt to partnere i livet, der den andre er nåværende. Er 44.

Anonymkode: 5d16f...18f

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har ikke skapt noe som helst. Folk må slutte å legge så mye i dette. Det er blitt helt jalla.

Anonymkode: 44ca5...81b

Du har jo skapt en hel liten verden av scenarioer og narrativer om disse damene i hodet. Hvis du ikke hadde lagt så mye i det selv, hadde ting bare glidd over.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Så du oppfører deg altså akkurat på samme måte nå som 40, som da du var russ? Du fester, drikker og driver dank, tar impulsive avgjørelser og er barnslig tvers igjennom? 

Anonymkode: 34331...cd2

🤭

Anonymkode: 07426...faa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har en kompis som har ligget med over 100 damer og ligger rundt mens han leter etter hun som har under 3 partnere. Han begynner å nærme seg 40. Til slutt møtte han faktisk ei, men han dumpet henne da han syns hun krevde forpliktelse «for fort». Merk at dette var noe hun ønsket etter et helt år med dating. 

Anonymkode: b6176...3de

Jeg er en av de kvinnene som bare har hatt to partnere, 35 år og gift med den ene som er nevnt her, men når jeg var singel og leter etter kjæreste så droppet jeg en jeg likte som likte meg for han hadde hatt sex med 50 stk og jeg syns det var så kvalmt så jeg ble ikke nr 51 🤪 nei takk

Anonymkode: a41a0...7ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det får være opptil enhver, men jeg hadde aldri klart å vente i flere måneder med å ha sex med en mann jeg var forelsket i ❣️

Det virker som, for å sette det på spissen, om en del heterofile damer ikke er interessert i menn mer, de er mye mer interessert i andre damer. Før var ungjenter gærne etter gutta i klassen og boyband, nå snakker de bare om Taylor Swift. Noe har endret seg. Alt har blitt veldig komplisert.

Jeg er i hvertfall glad for å være jente fra boybandgenerasjonen, så får andre gjøre som de vil ☺️

PS, nei jeg "ligger ikke rundt". Jeg har bare hatt to partnere i livet, der den andre er nåværende. Er 44.

Anonymkode: 5d16f...18f

Har tenkt litt det samme. Jeg har en datter på 15 år. Hun er fullstendig uinteressert i gutter. Ingen av jentene på trinnet har kjæreste etc. snakket med henne om dette senest i går. Gutter er visst helt uinteressant 😊

Anonymkode: 17b1e...571

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ts her, dette er overhodet ikke det jeg skriver om, jeg mener jenter som ikke vil ligge etter 5-10 dates. Som gjerne er 1-3 mnd. Tror det uansett er de færreste som kaller jenter horer for å ligge på første date, men at man antar de har gjort det samme med mange andre, ja.

Anonymkode: ed556...8fc

Hvis ikke du har fått deg noe etter 5-10 dates så er nok ikke følelsene der vil jeg tippe....

Jeg merker det veldig fort om det er noen jeg er tiltrukket av. Nesten litt skremmende fort noen ganger 🫣🫣🫣🫣. Stemmer som regel da. Heldigvis for min del. Så føles det rett kan jeg være veldig tålmodig. 

Så det kan variere tror jeg fra person til person. Skjønner at det kan være frustrerende å date...

Går jo an å sette en maks antall dates før du evt dater en annen...Det er jo en mulighet. Bare en tanke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Helt enig! Problemet er at men flest har faktisk lav KM

Anonymkode: f5b1b...52c

Hvem puler de promiskuøse kvinnene, som har 100 stk da? Hverandre?

Anonymkode: 34331...cd2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal vi late som om vi ikke er dyr med behov og konkurranseinstinkt? Selvfølgelig vil menn jakte. Det er ikke mange generasjonene siden vi gikk i dyreskinn og ulte fra huler og den høyeste toppen i landskapet. Alfahanner lå rundt med så mange de kunne for å spre genene sine og vise dominans blant sine frender. Men beta-hannene måtte ta til takke med de gjenlevende neandertaler damene.

Norske kvinner holder ikke igjen hvis de liker deg. Så skjer det ikke noe på første par datene så beveger du deg videre. Ikke kast bort tid og penger på evinnelig dilling og pjatt.

Ein Tiger mit offenem Maul und einem breiten Grinsen im Gesicht | Premium  Foto

Anonymkode: 4911d...3a4

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har tenkt litt det samme. Jeg har en datter på 15 år. Hun er fullstendig uinteressert i gutter. Ingen av jentene på trinnet har kjæreste etc. snakket med henne om dette senest i går. Gutter er visst helt uinteressant 😊

Anonymkode: 17b1e...571

Ja, det er dette jeg mente. Det er merkelig for meg som er 1980 modell. Da jeg var 15 så forelsket jeg meg i omtrent annenhver gutt jeg møtte ❣️ Hormonene løper jo veggimellom i de årene 😁

Anonymkode: 5d16f...18f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Har tenkt litt det samme. Jeg har en datter på 15 år. Hun er fullstendig uinteressert i gutter. Ingen av jentene på trinnet har kjæreste etc. snakket med henne om dette senest i går. Gutter er visst helt uinteressant 😊

Anonymkode: 17b1e...571

Det er ikke sikkert hun er uinteressert, det kan hende hun skjuler det for deg. Noen er bare veldig private av seg. Jeg fortalte ikke noen at jeg levde i en konstant dagdrøm av gutter, var jo veldig flaut med gutter vet du 😅

Men kan hende hun ikke bryr seg også, men kan hende hun tenker på noe du ikke vet.

Hos oss begynte det å skje mer kjæreste greier fra 16. Noen var små kjærester før det, men på vgs ble det mer. Så var det også mange som fikk sine første etter vgs. 

Anonymkode: 01844...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, det er dette jeg mente. Det er merkelig for meg som er 1980 modell. Da jeg var 15 så forelsket jeg meg i omtrent annenhver gutt jeg møtte ❣️ Hormonene løper jo veggimellom i de årene 😁

Anonymkode: 5d16f...18f

På 80 tallet gikk vel ikke alle tenåringsjenter på p piller? Mye mulig det utgjør en stor forskjell.

Anonymkode: c59d8...5b5

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (41 minutter siden):

Du dømmer virkelig uten tilstrekkelig data. Håper ikke ender opp med deg, litt for dømmende 😅❤️

Er meget godt gift med en mann som godtok at jeg ville vente til ekteskap 

Anonymkode: e1ef4...da1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Absolutt en GOD taktikk for å luke ut en evt partner som kun er ute etter sex. Heier absolutt på disse damene som ivaretar seg selv på denne måten. Det er en innmari fæl følelse å velge å ha sex med noen man ønsker å bygge noe videre med også viser det seg etter sex at den andre ikke ønsker dette. Man føler seg skikkelig skitten og brukt på en ikke så god måte. 

MEN dessverre så vil fallhøyden være enormt stor for begge parter om det viser seg at sexen er innmari dårlig og at partene ikke klarer å jobbe sammen for å få den bra heller. Mange kvinner vil da som regel finne seg i at sexen er dårlig men at partneren ellers er veldig bra på alle andre områder. Dette vil de angre på senere fordi sexlysten vil bli dårligere og interessen for sex med partneren vil bli så og si fraværende. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor skal vi late som om vi ikke er dyr med behov og konkurranseinstinkt? Selvfølgelig vil menn jakte. Det er ikke mange generasjonene siden vi gikk i dyreskinn og ulte fra huler og den høyeste toppen i landskapet. Alfahanner lå rundt med så mange de kunne for å spre genene sine og vise dominans blant sine frender. Men beta-hannene måtte ta til takke med de gjenlevende neandertaler damene.

Norske kvinner holder ikke igjen hvis de liker deg. Så skjer det ikke noe på første par datene så beveger du deg videre. Ikke kast bort tid og penger på evinnelig dilling og pjatt.

Ein Tiger mit offenem Maul und einem breiten Grinsen im Gesicht | Premium  Foto

Anonymkode: 4911d...3a4

Du må ha et bilde av en ulv. Sigma, alphaer bruker 🐺

Anonymkode: 01844...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hvem puler de promiskuøse kvinnene, som har 100 stk da? Hverandre?

Anonymkode: 34331...cd2

Mange menn som vil pule de. Men neppe særlig mange som vil gifte seg med de😅

Anonymkode: 62fc0...849

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du må ha et bilde av en ulv. Sigma, alphaer bruker 🐺

Anonymkode: 01844...6e2

BS! 

Kan like så greit bruke tiger, løve og bjørn. Løver har spesielt høy status siden de ikke vil betale barnebidrag:

https://www.youtube.com/watch?v=nraZzGD8BmM

Anonymkode: 4911d...3a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Du går altså bare ut ifra at de ligger med andre, men ikke med deg? 

Du bør nok la folk gå frem i det tempoet som passer for dem. Det er kanskjefoesi de merker noe skurrer med dine holdninger ta de avventer..?

Noen kan ofte brukes lenger tid på å ligge med noen som betyr noe..

Det er uendelig med muligheter til årsaker.

Anonymkode: 7697a...56c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...