Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Men så turn on med menn som står og haiker med pikken. For hundrede gang. Man har ikke noe med å stikke nesa si i fremmede menneskers privatliv.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

Vet du hva..  jeg er helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om jeg dater noen så ligger jeg ikke med noen andre. Holder meg til kun èn av gangen, uansett om sex ikke er involvert (enda). 

Anonymkode: aaf1f...673

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du vært et andrevalg hadde de ikke møtt deg igjen.
Du derimot ser ut til å holde mulighetene åpne, når du har hatt denne opplevelsen med flere kvinner. Dvs. at du har parallelldatet. Du misbruker kvinnene, forfører dem og stikker av, for å hevne deg på at folk har grenser og forventninger. Du er bare en survete rundbrenner, og opptrer på en måte som gjør det riktig å ikke ha sex med folk som ikke  ønsker å bli kjent før man forplikter seg og innleder et forhold som også innebærer sex.

Du skyter alle menn i foten ved å være en dårlig fyr. Din adferd er årsaken til at kvinner velger vekk menn,

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Mennene som gjerne vil ligge rundt, men forventer at koneemne er dydig, forstår jo ikke at regnestykket sprekker. Hvis alle kvinner blir dydige, får ikke mennene ligge rundt. De vil måtte gifte seg for å i det hele tatt få tilgang til sex, som i gamle dager.

Anonymkode: 34331...cd2

Jeg tenker det samme om menn .., men ja noen er dobbel moralske. Og en del bruker det som litt drøy humor for dem vet at kvinner blir fyrt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow! Så mye dobbeltstandarder og dårlige holdninger til kvinner! Damer har alltid blitt mistenkeliggjort hvis de har sex utfra ren glede og nysgjerrighet, og nå får de tyn fordi de har slutta å ha den sexen menn hater at de har. 

Litt som å være en ung og vakker kvinne, menn snakker det opp i skyene, samtidig som det skygger for at du er et likeverdig og klokt menneske som skal lyttes til og som er like viktig som en mann.

Jaja, hadde jeg vært singel dame i dag, vet jeg hva jeg hadde gjort: Ligget med de jeg ville og på måter jeg ville, og så hadde jeg glatt jugd om det. Hvis noen er urimelige/tar feil, er det ikke kategorisk feil å unndra (deler av) sannheten.

Alt koker ned til menns dobbeltmoralske og dårlige holdninger til kvinner.

Anonymkode: 0cd75...f48

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Blåmonster said:

Jeg tenker det samme om menn .., men ja noen er dobbel moralske. Og en del bruker det som litt drøy humor for dem vet at kvinner blir fyrt opp.

Jeg har en kompis som har ligget med over 100 damer og ligger rundt mens han leter etter hun som har under 3 partnere. Han begynner å nærme seg 40. Til slutt møtte han faktisk ei, men han dumpet henne da han syns hun krevde forpliktelse «for fort». Merk at dette var noe hun ønsket etter et helt år med dating. 

Anonymkode: b6176...3de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Via en felles venn av rundpuleren. Han er en skrytepave.

Anonymkode: c59d8...5b5

Ja, skrytepaver er veldig pålitelige så dette har nok funnet sted. 

Anonymkode: aa120...34e

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har en kompis som har ligget med over 100 damer og ligger rundt mens han leter etter hun som har under 3 partnere. Han begynner å nærme seg 40. Til slutt møtte han faktisk ei, men han dumpet henne da han syns hun krevde forpliktelse «for fort». Merk at dette var noe hun ønsket etter et helt år med dating. 

Anonymkode: b6176...3de

Jeg får  bare si ja ettersom jeg ikke kjenner han, men forholder meg til mange menn siden jeg er mann.. har kun en kompis som har vært litt sånn, han hadde dårlig selvbilde fra mobbing i barndommen, han har funnet ro i seg selv og er endelig lykkelig gift❤️

Endret av Blåmonster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Damer som er ute etter et forhold, har uttalt det og fått høre fra mannen at han også er ute etter et forhold, blir lurt hvis mannen bare lyver for å få tilgang til sex. Slutt å klage på sextørke. Dere har skapt situasjonen selv.

Anonymkode: 34331...cd2

Jeg har ikke skapt noe som helst. Folk må slutte å legge så mye i dette. Det er blitt helt jalla.

Anonymkode: 44ca5...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Sånne som deg er grunnen.

Håper de kvinner du møter på din vei vet sin verdi og dropper deg 

Anonymkode: e1ef4...da1

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Greit hvis dem har vært sånn hele veien litt sært om hun har ligget med mage før TS , men plutselig nå skal være sikkelig jente😅😅

Anonymkode: f5b1b...52c

 

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Helt enig!

Anonymkode: ed556...8fc

Så det går ikke an å forandre seg? 

Hva hvis en ung dame en dag innser at det ikke er bra for verken hennes mentale helse eller fysiske helse å ha sex med folk hun egentlig ikke kjenner så godt og som egentlig ikke bryr seg sånn kjempemasse om henne? Hva om hun innser at det egentlig var kulturen hun var en del av som hadde opplært henne til å oversexualisere seg selv fra ung alder, men at dersom hun kjenner skikkelig godt etter så er det ikke dette hun egentlig vil?

I stedet for å støtte henne i hennes personlige vekst mener dere altså at man heller skal dømme henne og shame henne fordi hun ikke lenger er villig til å hoppe til køys med en gang.

Ser dere ikke hvor giftig denne tankegangen er? Lyser i alle fall ikke god livspartner man kan vokse og gro med.

Anonymkode: 2e919...a45

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Sånne som deg er grunnen.

Håper de kvinner du møter på din vei vet sin verdi og dropper deg 

Anonymkode: e1ef4...da1

Du dømmer virkelig uten tilstrekkelig data. Håper ikke ender opp med deg, litt for dømmende 😅❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har en kompis som har ligget med over 100 damer og ligger rundt mens han leter etter hun som har under 3 partnere. Han begynner å nærme seg 40. Til slutt møtte han faktisk ei, men han dumpet henne da han syns hun krevde forpliktelse «for fort». Merk at dette var noe hun ønsket etter et helt år med dating. 

Anonymkode: b6176...3de

Hørtes litt oppdiktet ut… 

Anonymkode: f5b1b...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Blåmonster said:

Jeg får  bare si ja ettersom jeg ikke kjenner han, men forholder meg til mange menn siden jeg er mann.. har kun en kompis som har vært litt sånn, han hadde dårlig selvbilde fra mobbing i barndommen, han har funnet ro i seg selv og er endelig lykkelig gift❤️

Han her er ikke noe mobbeoffer, var en av de mest populære på skolen. Har en toxic holdning mot kvinner da han er veldig hore-Madonna, han har en skuff med sexleketøy han bruker på damene han drar med hjem og er veldig opptatt av sex og utseende, men så syns han samtidig disse kvinnene er horer og har kun respekt for voksne kvinner som har ligget med under 3 menn. 

Anonymkode: b6176...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hørtes litt oppdiktet ut… 

Anonymkode: f5b1b...52c

Da er du bra naiv om du ikke tror dette forekommer. 

Anonymkode: b6176...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han her er ikke noe mobbeoffer, var en av de mest populære på skolen. Har en toxic holdning mot kvinner da han er veldig hore-Madonna, han har en skuff med sexleketøy han bruker på damene han drar med hjem og er veldig opptatt av sex og utseende, men så syns han samtidig disse kvinnene er horer og har kun respekt for voksne kvinner som har ligget med under 3 menn. 

Anonymkode: b6176...3de

Jaja må være noe off med han😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om vi ligger med noen med en gang er det feil. Om vi venter er det også feil. Vi skal helst være både jomfru og erfaren, men egentlig ingen av delene.

Skjønn det den som kan 😅

Anonymkode: 87ae3...0b1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om vi ligger med noen med en gang er det feil. Om vi venter er det også feil. Vi skal helst være både jomfru og erfaren, men egentlig ingen av delene.

Skjønn det den som kan 😅

Anonymkode: 87ae3...0b1

Hm… har aldri møtt en mann som sier det er feil men kvinne men lite historikk, det er som å kjøpe en bil med lav KM tilstand .. hvem vil ikke det!? 

Anonymkode: f5b1b...52c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om vi ligger med noen med en gang er det feil. Om vi venter er det også feil. Vi skal helst være både jomfru og erfaren, men egentlig ingen av delene.

Skjønn det den som kan 😅

Anonymkode: 87ae3...0b1

Hm.. er det andre kvinner dere får tips av eller menn? Menn flest liker damer som har selv verdi og ikke mange sex partnere, så er det noen perverse menn som er fiksert på jomfru.. dem om det. Men er ikke komplisert, og dere vet jo egentlig svare selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hm… har aldri møtt en mann som sier det er feil men kvinne men lite historikk, det er som å kjøpe en bil med lav KM tilstand .. hvem vil ikke det!? 

Anonymkode: f5b1b...52c

Men greia er at 300 000 km på en mannebil ikke er noe bedre enn på en kvinnebil. Du ser den?

Anonymkode: 0cd75...f48

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...