Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt sykt at det er en fornærmelse at kvinner ser de som forholdsmateriale, de mennene kan ikke være helt i vater?

Anonymkode: b6176...3de

La oss forutsette at menn elsker sex. Det er bekreftet av både vitenskap og populærkultur, alle vet det. Hvis en mann da ønsker noe seriøst fra ei dame, hva vil han synes om at hun har sex med andre, men ikke han? Vil han syntes det er et kompliment til han, all den tid han elsker sex og han så gjerne vil ha det?

Anonymkode: ed556...8fc

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La oss forutsette at menn elsker sex. Det er bekreftet av både vitenskap og populærkultur, alle vet det. Hvis en mann da ønsker noe seriøst fra ei dame, hva vil han synes om at hun har sex med andre, men ikke han? Vil han syntes det er et kompliment til han, all den tid han elsker sex og han så gjerne vil ha det?

Anonymkode: ed556...8fc

Hvor har dere diktet opp at hun har sex med andre?

Anonymkode: 6d4b6...e0d

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hvor har dere diktet opp at hun har sex med andre?

Anonymkode: 6d4b6...e0d

Det vet man jo ikke. Med dagens promiskuøse damer så må man jo bare anta. Jeg kjenner få single damer som ikke er i situationship eller har sex med ff jevnlig.

På samme måte som damer antar at jeg er useriøs fordi jeg vil ha sex tidligere i datingen heller enn sent. Vil jeg ligge så ser jeg potensiale for noe mer, ligger ikke med hvem som helst.

Og sånn går no dagane, begge kjønn sin skepsis til det motsatte kjønn ødelegger for at folk finner hverandre. Og de som ikke er skeptiske, lærer fort å bli det.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blåmonster
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kvinner begynner å våkne. De begynner å kjenne sin verdi igjen. Blir ikke enklere fremover, slut times are over. 

Anonymkode: cd9e6...e5b

Så fantastisk .. turn off med kvinner som spre beina for alt og alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit hvis dem har vært sånn hele veien litt sært om hun har ligget med mage før TS , men plutselig nå skal være sikkelig jente😅😅

Anonymkode: f5b1b...52c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Greit hvis dem har vært sånn hele veien litt sært om hun har ligget med mage før TS , men plutselig nå skal være sikkelig jente😅😅

Anonymkode: f5b1b...52c

Helt enig!

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

La oss forutsette at menn elsker sex. Det er bekreftet av både vitenskap og populærkultur, alle vet det. Hvis en mann da ønsker noe seriøst fra ei dame, hva vil han synes om at hun har sex med andre, men ikke han? Vil han syntes det er et kompliment til han, all den tid han elsker sex og han så gjerne vil ha det?

Anonymkode: ed556...8fc

Hvis hun har sex med andre MENS HUN DATER HAM, så bør han dumpe henne. Hva hun har gjort i fortiden, er ikke hans business. Skal han altså kreve at hun gjør absolutt alt hun utførte med tidligere partnere, fra å spise på en bestemt restaurant, holde bryllup på en bestemt måte, få et bestemt antall barn, til å bli slått og presset til former for sex hun ikke ønsker? Det blir jo det logikken din er. Hvis en eks har voldtatt henne, så må hun jo godta at du gjør det samme? Ellers blir det urettferdig?

Anonymkode: 34331...cd2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (1 minutt siden):

Så fantastisk .. turn off med kvinner som spre beina for alt og alle!

Mennene som gjerne vil ligge rundt, men forventer at koneemne er dydig, forstår jo ikke at regnestykket sprekker. Hvis alle kvinner blir dydige, får ikke mennene ligge rundt. De vil måtte gifte seg for å i det hele tatt få tilgang til sex, som i gamle dager.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det vet man jo ikke. Med dagens promiskuøse damer så må man jo bare anta. Jeg kjenner få single damer som ikke er i situationship eller har sex med ff jevnlig.

På samme måte som damer antar at jeg er useriøs fordi jeg vil ha sex tidligere i datingen heller enn sent. Vil jeg ligge så ser jeg potensiale for noe mer, ligger ikke med hvem som helst.

Og sånn går no dagane, begge kjønn sin skepsis til det motsatte kjønn ødelegger for at folk finner hverandre. Og de som ikke er skeptiske, lærer fort å bli det.

Anonymkode: ed556...8fc

Du må ingenting, du kan faktisk lære av omgivelsene dine å bli kjennt med dama du møter. 

Du er jo useriøs, å du ligger jo med dem som straff før du dumper dem som den usikker lodotten du har blitt av generaliseringen din. 

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det vet man jo ikke. Med dagens promiskuøse damer så må man jo bare anta. Jeg kjenner få single damer som ikke er i situationship eller har sex med ff jevnlig.

På samme måte som damer antar at jeg er useriøs fordi jeg vil ha sex tidligere i datingen heller enn sent. Vil jeg ligge så ser jeg potensiale for noe mer, ligger ikke med hvem som helst.

Og sånn går no dagane, begge kjønn sin skepsis til det motsatte kjønn ødelegger for at folk finner hverandre. Og de som ikke er skeptiske, lærer fort å bli det.

Anonymkode: ed556...8fc

Vi sier ikke at du er useriøs, men du FREMSTÅR som det, all den tid det drives slutshaming av kvinner over lav sko OVERALT. Også du slutshamer kvinner. Derfor fremstår du som useriøs. 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, TomSawyer said:

Han er en helt normal ung mann med helt rasjonelle følelser.

Ut ifra hva du skriver er jeg mer i tvil om hodet ditt?

+1

Anonymkode: 8891f...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåmonster skrev (2 minutter siden):

Så fantastisk .. turn off med kvinner som spre beina for alt og alle!

Men så turn on med menn som står og haiker med pikken. For hundrede gang. Man har ikke noe med å stikke nesa si i fremmede menneskers privatliv.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må ingenting, du kan faktisk lære av omgivelsene dine å bli kjennt med dama du møter. 

Du er jo useriøs, å du ligger jo med dem som straff før du dumper dem som den usikker lodotten du har blitt av generaliseringen din. 

Anonymkode: 01844...6e2

Nettopp. Han kaller også damer promiskuøse, men ikke menn som har sex med forskjellige. De er sikkert hellige og jomfruelige uansett, de.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Greit hvis dem har vært sånn hele veien litt sært om hun har ligget med mage før TS , men plutselig nå skal være sikkelig jente😅😅

Anonymkode: f5b1b...52c

Så du oppfører deg altså akkurat på samme måte nå som 40, som da du var russ? Du fester, drikker og driver dank, tar impulsive avgjørelser og er barnslig tvers igjennom? 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 4
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den vanlige regla, Chad slapp inn gratis og simpen må vente 😂

Anonymkode: 8891f...ecf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det vet man jo ikke. Med dagens promiskuøse damer så må man jo bare anta. Jeg kjenner få single damer som ikke er i situationship eller har sex med ff jevnlig.

På samme måte som damer antar at jeg er useriøs fordi jeg vil ha sex tidligere i datingen heller enn sent. Vil jeg ligge så ser jeg potensiale for noe mer, ligger ikke med hvem som helst.

Og sånn går no dagane, begge kjønn sin skepsis til det motsatte kjønn ødelegger for at folk finner hverandre. Og de som ikke er skeptiske, lærer fort å bli det.

Anonymkode: ed556...8fc

Lol, må bare anta. Spekulasjoner og antagelser om andre har aldri hørt en dyd eller noe å skryte av. Sist jeg sjekket, var kunnskapsløshet og fordommer og diktning basert på dette, ut.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, AnonymBruker said:

La oss forutsette at menn elsker sex. Det er bekreftet av både vitenskap og populærkultur, alle vet det. Hvis en mann da ønsker noe seriøst fra ei dame, hva vil han synes om at hun har sex med andre, men ikke han? Vil han syntes det er et kompliment til han, all den tid han elsker sex og han så gjerne vil ha det?

Anonymkode: ed556...8fc

Og hvor har du det fra at hun ligger med andre?? Når jeg dater venter jeg med sex da det er en million ganger vondere å bli dumpet etter sex enn før, bryr meg ikke stort om fyren ikke vil ha en date nummer 3 når vi ikke har hatt sex fordi jeg ikke er knyttet til han enda. Men ligger da ikke med andre av den grunn. 

Anonymkode: b6176...3de

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Det vet man jo ikke. Med dagens promiskuøse damer så må man jo bare anta. Jeg kjenner få single damer som ikke er i situationship eller har sex med ff jevnlig.

På samme måte som damer antar at jeg er useriøs fordi jeg vil ha sex tidligere i datingen heller enn sent. Vil jeg ligge så ser jeg potensiale for noe mer, ligger ikke med hvem som helst.

Og sånn går no dagane, begge kjønn sin skepsis til det motsatte kjønn ødelegger for at folk finner hverandre. Og de som ikke er skeptiske, lærer fort å bli det.

Anonymkode: ed556...8fc

Forresten er det utrolig morsomt at du basert på dating med kvinner som ikke ønsker sex tidlig, likevel klarer å lage en forestilling om at de egentlig er promiskuøse. Medalje for kreativ løsning.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Forresten er det utrolig morsomt at du basert på dating med kvinner som ikke ønsker sex tidlig, likevel klarer å lage en forestilling om at de egentlig er promiskuøse. Medalje for kreativ løsning.

Anonymkode: 6d4b6...e0d

Tja, det er jo noe mange av oss faktisk har opplevd. Veldig vanlig at damer sier en ting for å fremstå på en viss måte, så gjør de noe helt annet.

Anonymkode: ed556...8fc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Tja, det er jo noe mange av oss faktisk har opplevd. Veldig vanlig at damer sier en ting for å fremstå på en viss måte, så gjør de noe helt annet.

Anonymkode: ed556...8fc

Folk er ikke endimensjonale, vi har flere sider og er i stadig endring ig i ulike øyeblikk og relaksjoner som både får frem og krever ulike sider av oss itifra dynamikk, stemning, vårt humør og sted i livet osv osv, men det betyr ikke at du kan si at alle ligger rundt. Å om noen gjør får du ta det opp med dem hvorfor de ikke vil ligge med deg, å at du er såret. 

Men jeg orker ikke at det skal bli mitt eller andre kvinner som ikke dater deg sitt problem. Ikke spre dette til menn som vi kan møte på hyggelig vis.

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...