Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppfatter at mange menn også ikke slipper noen til, for å bli kjent. De tør ikke være autentisk seg selv. Det gjelder nok mange kvinner også. Hvorfor skal man ville være intim med noen man aldri egentlig blir kjent med? 

Anonymkode: 17ad9...2e6

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

 

Dette gjelder ikke for alle kvinner, sex er viktig det. Litt sent å oppdage at det ikke funker i heletatt ETTER å ha blitt sammen! 😅

Hva skal du gjøre under evighetsdatingen din? Kyss og klem? Ikke lov å ta på hverandre? Selv om man passer sammen på andre områder kan sexen være en katastrofe sammen.

Anonymkode: cc544...95f

Det er jo det som er hele poenget. "Dating" er et nytt konsept. Før i tiden ble man gjerne kjærester før man hoppet til køys. Det går faktisk an å ha en kort datingperiode og definere seg tidlig. Selv om sexen viser seg å være katastrofe, så er det ingen katastrofe å slå opp på grunn av dårlig sex. I de aller fleste tilfeller er sexen god, altså er dette et ikke-problem. 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Kjenner du vedkommende hvis du har møtt en dame ett par ganger? Har du i det hele tatt forståelse av hvordan kvinner fungerer? Veldig mange av oss ønsker ikke sex før man har en trygg relasjon med mannen, og det får man ikke etter ett par dater, det trengs ganske så mye mer tid enn det. Men jeg er klar over at det finnes mange menn som deg som er ekstremt ensporet i hodet, men de er det heldigvis mulig å luke ut. Personlig datet min mann og jeg i 3 måneder før vi hadde sex og da møttes vi ett par ganger i uken. Jeg er veldig glad for at jeg fant en mann med så gode verdier som han. DU TS burde prøve å tilegne deg noen egenskaper som damer vil ha så kanskje du lykkes en gang du også. Og ikke minst slutt å gå rundt å tro at damer ikke er klar for å date hvis de ikke ligger etter ett par dater da du fremstiller deg i ett veldig negativt lys, og hvis du har samme holdning i det virkelige liv så kan du like godt søke om medlemskap i en incel gruppe da du kommer til å bli alene resten av livet ditt..

Anonymkode: 3c9d7...327

Mange av oss anser det som potensielt farlig å dra hjem til en ganske så ukjent mann og ha sex på date nummer tre. Altfor mange opplever seksuelle overgrep eller trusler, som ender med frifinnelse.

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jenter er vel like kåte nå som før, men jeg tipper den evinnelige slutshamingen kvinner utsettes for gjør at de holder tilbake. 

Skal liksom ikke være lov for oss å tenne på noen vi ikke er i et forhold med eller ønske oss heftig sex med en kjekkas vi møter.

Her får menn ta ansvar for at de snakker om kvalitetskvinner og markedsverdien vår så fort vi viser at vi er mennekser med begjær og behov. Javel, vær så god, var det ikke dette dere ønsket dere? 

Anonymkode: af585...4e4

Nettopp. Be careful what you wish for. Masse slutshaming OVERALT. Den moderne norske mannen er jo verre enn hyperkristne menn på 1850-tallet. Damene skal være dydige, de skal velge "på sitt nivå", hvis de blir brukt for sex, er det utelukkende deres egen skyld (de valgte ikke stygg nok mann), de skal jobbe og tjene penger, men samtidig være feminine og ta unna mesteparten av hus og hjem. De skal godta at mannen har null sex i graviditeten, men stille opp med en gang renselse er over. De skal holde seg slanke, men godta at mennene eser ut. 

Nå får enkelte av mennene det dere ønsker - alle damene de treffer, er dydige og ønsker ikke sex før forhold. Det er dette som var deres preferanse, og nå SYTER de?

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (31 minutter siden):

Det er helt feil tankegang. Kanskje rett for deg, men ikke alle. Selv kun i et utelukkende seksuelt forhold så kan man eksklusive og ha en avtale på det. Da er det naturlig nok mulig å date med noen man er lojal mot uten at det er noe offisielt forhold. 

Selv tar jeg den praten med dama så fort jeg kjenner jeg ønsker utforske videre, slik at vi har en enighet om å kun date hverandre. Og klart Intrykk av at kvinner flest foretrekker at man er eksklusive fra start 

Det jeg vil frem til, er at dating og forhold er to helt forskjellige ting. Dating forplikter ikke til noe som helst. Dere treffer hverandre for å bli kjent. Kjærester/fast forhold er mer forpliktende. 

Anonymkode: 34331...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (28 minutter siden):

Da har de gjerne vokst fra å pule rundt da?

Eller han vet ingenting om hva de har gjort, men antar at absolutt alle kvinner i Norge puler rundt hele tiden. Jeg hadde aldri pult rundt, heller ikke mine venninner eller søsteren min. Eller kona til broren. Men vi er sikkert de eneste i Norge som ikke har gjort det :D :D 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det jeg vil frem til, er at dating og forhold er to helt forskjellige ting. Dating forplikter ikke til noe som helst. Dere treffer hverandre for å bli kjent. Kjærester/fast forhold er mer forpliktende. 

Anonymkode: 34331...cd2

Og poenget mitt er at noen dater og blir kjent med hverandre mens man er forpliktet til hverandre, ikke alle er like. Dette gjelder meg ihvertfall. De gangene jeg har merket potensiale, så er jeg lojal fra start, og gir klart utrykk for at det er et av kravene om vi skal date 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt med det samme selv. Har dritlyst på sex og den/de jeg treffer, men er for å beskytte meg selv rett og slett.

Anonymkode: b6176...3de

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Men kan det være at det er noen menn selv som har skutt seg i foten her? 

Altså at det er en del som bare jakter på et ligg og hopper fra dame til dame. Det er jo litt sånn du ser ut til å tenke fra før av. Det er derfor kvinner passer på å ikke bli brukt, og vil vente med å være intime slik at de ikke blir offer for menn som bare ligger rundt. 

Jeg tror at du uansett ikke har respekt for kvinner om du aldri tenker noe godt om dem, om de er lette på tråden eller ikke. Hvordan kan i alle dager en kvinne bli bra nok da? 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arild37 skrev (8 minutter siden):

Og poenget mitt er at noen dater og blir kjent med hverandre mens man er forpliktet til hverandre, ikke alle er like. Dette gjelder meg ihvertfall. De gangene jeg har merket potensiale, så er jeg lojal fra start, og gir klart utrykk for at det er et av kravene om vi skal date 

Med forpliktelse mener jeg noe annet enn å bare avstå fra å ha sex med andre. Kjæresteforhold er noe annet enn dating. Jeg forstår ikke engang hva dating er for noe, når denne datingen foregår over flere måneder. Jeg er sikkert gammeldags, men jeg hadde aldri giddet å date i måneder og år. Det er useriøst. Ikke noe rart menn dater og dater mange forskjellige, når de tror at det å møtes en gang i blant, ha sex og finne på noe koselig er en "forpliktelse".

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

medlem555 skrev (1 time siden):

Hva med de kvinnene som aldri har ligget rundt og trenger generelt mer tid til å bli kjent ? Jeg er 33 og har hatt 2 seksuelle forhold i livet. Synes du at jeg og sånne som meg fortjener å bli behandlet på den måten? 

Nettopp! Og det er faktisk mange av oss. Liker dårlig antagelsen om at alle har ligget med en haug og at det er et plutselig innfall å vente med sex når man møter en ny. Kanskje vi bare ER sånn? Kanskje vi liker å bli bedre kjent først? Hvorfor fortjener vi å bli groomet og lurt av en som tar ventingen som en utfordring for så å dumpe så snart han har fått viljen sin?

Anonymkode: eaa04...afb

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært deg hadde jeg var flau over meg selv

Anonymkode: a41a0...7ab

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror du overdriver dette problemet veldig. Ingen jeg kjenner "ligger rundt med de kjekkeste mennene i påvente av et forhold". Dessuten skal du vel bare være glad for at hun holder igjen, det betyr jo at hun ser på deg som en potensiell kjærestekandidat og ikke bare et ons. 

Anonymkode: aaf1f...673

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

 

Dette gjelder ikke for alle kvinner, sex er viktig det. Litt sent å oppdage at det ikke funker i heletatt ETTER å ha blitt sammen! 😅

Hva skal du gjøre under evighetsdatingen din? Kyss og klem? Ikke lov å ta på hverandre? Selv om man passer sammen på andre områder kan sexen være en katastrofe sammen.

Anonymkode: cc544...95f

Det er ikke for sent å oppdage etter man har blitt sammen- man er fri til å slå opp. Men man behøver ikke å flytte sammen og gifte seg først. Date i noen måneder så kan man ha sex, og så kalle seg kjærester går også an? Eller at man kaller seg kjærester når man dater (selv om man ikke har sex)? Det er jo bare et ord for noen man liker godt og er ofte sammen med. Det er jo ikke et kjempesteg å kalle seg kjærester . Det er jo det man egentlig er når man har møttes i noen mnd og har følelser for hverandre. 

Anonymkode: 46340...c69

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg tror du overdriver dette problemet veldig. Ingen jeg kjenner "ligger rundt med de kjekkeste mennene i påvente av et forhold". Dessuten skal du vel bare være glad for at hun holder igjen, det betyr jo at hun ser på deg som en potensiell kjærestekandidat og ikke bare et ons. 

Anonymkode: aaf1f...673

Å være kjærestekandidat og ikke ons-kandidat er nok mer en fornærmelse for mange menn enn et kompliment. Vet det er motsatt for kvinner.

Anonymkode: ed556...8fc

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Å være kjærestekandidat og ikke ons-kandidat er nok mer en fornærmelse for mange menn enn et kompliment. Vet det er motsatt for kvinner.

Anonymkode: ed556...8fc

Men da kan ikke disse mennene klage. Hvis de er ute etter ONS, må de si tydelig fra. Er de ute etter forhold, kan de ikke klage på at kvinner anser dem som forholdsmateriale. 

Anonymkode: 34331...cd2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Å være kjærestekandidat og ikke ons-kandidat er nok mer en fornærmelse for mange menn enn et kompliment. Vet det er motsatt for kvinner.

Anonymkode: ed556...8fc

Helt sykt at det er en fornærmelse at kvinner ser de som forholdsmateriale, de mennene kan ikke være helt i vater?

Anonymkode: b6176...3de

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Å være kjærestekandidat og ikke ons-kandidat er nok mer en fornærmelse for mange menn enn et kompliment. Vet det er motsatt for kvinner.

Anonymkode: ed556...8fc

Hun vil ha sex med meg i mange år kanskje livet ut å bo med meg, elske meg, å dele hverdagen sin ånei ånei. 

Det er kun fordi de ikke vil ha et forhold med henne de tar det negativt, for de får ikke onset av henne når hun er så seriøs og vil bare ha sex.

Hun må få være seriøs, de må få prøve å finne noen som kun vil ligge med dem, naturlig at disse ikke skal ha sex, men må gå videre.

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nettopp! Og det er faktisk mange av oss. Liker dårlig antagelsen om at alle har ligget med en haug og at det er et plutselig innfall å vente med sex når man møter en ny. Kanskje vi bare ER sånn? Kanskje vi liker å bli bedre kjent først? Hvorfor fortjener vi å bli groomet og lurt av en som tar ventingen som en utfordring for så å dumpe så snart han har fått viljen sin?

Anonymkode: eaa04...afb

Vi gjør ikke det nei, han er slem mot damene.

Anonymkode: 01844...6e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Mange av oss anser det som potensielt farlig å dra hjem til en ganske så ukjent mann og ha sex på date nummer tre. Altfor mange opplever seksuelle overgrep eller trusler, som ender med frifinnelse.

Anonymkode: 34331...cd2

Det er veldig sannt. Faktisk langt utryggere enn jeg var klar over å ha sex. Vet ikke helt hvordan loven fungerer, men den beskytter deg ikke fra å bli voldtatt. Å om de blir dømt er det den fattigste straffen overhodet mulig. 

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...