Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 hour ago, AnonymBruker said:

Samme tenker jeg. En dame som virkelig er kåt og interresert vil ikke vente mange dater. I slike tilfeller går jeg bare videre til noen andre som jeg passer bedre sammen med seksuelt 

Anonymkode: 6f68d...ab0

Jeg har over gjennomsnittet høy sexlyst, men jeg biter det i meg og står over til jeg vet han er seriøs. En stor grunn til det er å ha hørt hele livet at kvinner som ligger raskt på date ikke er kjærestemateriale og kan behandles respektløst og ghostes etterpå. Dere menn altså, ligger hun for kjapt stikker dere fordi hun er billig. Men hun skal likevel ha en kåt dame som ligger raskt. Bestem dere. 

Anonymkode: b6176...3de

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, AnonymBruker said:

Jeg har over gjennomsnittet høy sexlyst, men jeg biter det i meg og står over til jeg vet han er seriøs. En stor grunn til det er å ha hørt hele livet at kvinner som ligger raskt på date ikke er kjærestemateriale og kan behandles respektløst og ghostes etterpå. Dere menn altså, ligger hun for kjapt stikker dere fordi hun er billig. Men hun skal likevel ha en kåt dame som ligger raskt. Bestem dere. 

Anonymkode: b6176...3de

Men dere*

Anonymkode: b6176...3de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge tenker man at man skal vente? 1,2,3,4,5,6 date? Enda lenger? Jeg føler det er ganske relevant. Dette kommer kanskje som sjokkerende for mange ,men jeg vil også vente litt før man hopper til køys selvom jeg er mann. Jeg er ikke en vandrende ståpikk som knuller alt som beveger seg..

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg har over gjennomsnittet høy sexlyst, men jeg biter det i meg og står over til jeg vet han er seriøs. En stor grunn til det er å ha hørt hele livet at kvinner som ligger raskt på date ikke er kjærestemateriale og kan behandles respektløst og ghostes etterpå. Dere menn altså, ligger hun for kjapt stikker dere fordi hun er billig. Men hun skal likevel ha en kåt dame som ligger raskt. Bestem dere. 

Anonymkode: b6176...3de

Jeg har bestemt meg for lenge siden. Å spille et slikt spill fordi de tror dette er hva menn vil er ikke et spill jeg ønsker å være med på, ønsker en genuin dame med samme holdninger til sex som meg. Hva andre menn mener legger jeg meg ikke opp i 

Anonymkode: 6f68d...ab0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Hvor lenge tenker man at man skal vente? 1,2,3,4,5,6 date? Enda lenger? Jeg føler det er ganske relevant.

Lag en ny tråd med poll

Anonymkode: c59d8...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg har bestemt meg for lenge siden. Å spille et slikt spill fordi de tror dette er hva menn vil er ikke et spill jeg ønsker å være med på, ønsker en genuin dame med samme holdninger til sex som meg. Hva andre menn mener legger jeg meg ikke opp i 

Anonymkode: 6f68d...ab0

Det er på ingen måte et spill, man gjør det basert på frykt for å binde seg etter sex og så bli dumpet fordi man lå for fort. Dere menn vil aldri forstå hvordan dette er da dere ikke får samme sårbarhet etter sex. 

Anonymkode: b6176...3de

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er på ingen måte et spill, man gjør det basert på frykt for å binde seg etter sex og så bli dumpet fordi man lå for fort. Dere menn vil aldri forstå hvordan dette er da dere ikke får samme sårbarhet etter sex. 

Anonymkode: b6176...3de

Det du beskrev over, å bevisst holde tilbake pga dere tror dere blir sett på som løse, er for meg et spill. Helt greit det, men ikke noe for meg 

Anonymkode: 6f68d...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig i Usa å date ekstremt lenge før man blir intim. 

Så flott at det har blitt slik, befriende.

Er drittlei!!! Menn som deg som vil ha sex, og kun sex, men ikke annet, eller later og lyver at de er interesserte, bare for å få seg noe.

veldig ustabilt og upålitelig.

😀😀😀😀😀

Anonymkode: f39c9...c50

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker said:

Det du beskrev over, å bevisst holde tilbake pga dere tror dere blir sett på som løse, er for meg et spill. Helt greit det, men ikke noe for meg 

Anonymkode: 6f68d...ab0

Da er du ikke en god mann heller, om du ikke vil vente på god sex før damen vet om du er en drittsekk eller ikke. Så helt greit for meg :) 

Anonymkode: b6176...3de

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, AnonymBruker said:

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

De har sikkert en eller annen sykdom de ikke blir kvitt. Eller kanskje de ikke er tiltrukket av deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Hm… har aldri møtt en mann som sier det er feil men kvinne men lite historikk, det er som å kjøpe en bil med lav KM tilstand .. hvem vil ikke det!? 

Anonymkode: f5b1b...52c

Jeg er en mann som driter fullstendig i det. Vi har ikke møttes, så du har forsåvidt ordene dine i behold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det du beskrev over, å bevisst holde tilbake pga dere tror dere blir sett på som løse, er for meg et spill. Helt greit det, men ikke noe for meg 

Anonymkode: 6f68d...ab0

Å kalle det et spill blir å se det fra et annet perspektiv enn det som er reelt. Et spill er noe du gjør for å leke med noen, du er useriøs og har manglende omsorg..

Men å vente med sex for å bli kjennt med og for å se an om du kan stole på vedkommende er en naturlig sosial omgang ment for å finne riktig partner. Det er en test, men en i positiv forstand, ikke en lek. Da blir heller den som lyver for å ligge, spilleren, siden det er en skitten handling uten omtanke. 

Det å kalle det for et spill er egentlig bare et taktikk dere truseløpske herrer bruker for å manipulere til dere sexpartnere lettere, for det lønner seg for de som vil ligge rundt at noen ikke tørr å sette grenser eller å ta seg tid til å bli kjent. Det er faktisk veldig rart med tanke på hvor langt et svangerskap er og hvor omfattende oppfostring av menneske barn er, at dere menn krever så mye for så lite. Ta dere en gedigen bolle med gamle rosiner i.

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Å kalle det et spill blir å se det fra et annet perspektiv enn det som er reelt. Et spill er noe du gjør for å leke med noen, du er useriøs og har manglende omsorg..

Men å vente med sex for å bli kjennt med og for å se an om du kan stole på vedkommende er en naturlig sosial omgang ment for å finne riktig partner. Det er en test, men en i positiv forstand, ikke en lek. Da blir heller den som lyver for å ligge, spilleren, siden det er en skitten handling uten omtanke. 

Det å kalle det for et spill er egentlig bare et taktikk dere truseløpske herrer bruker for å manipulere til dere sexpartnere lettere, for det lønner seg for de som vil ligge rundt at noen ikke tørr å sette grenser eller å ta seg tid til å bli kjent. Det er faktisk veldig rart med tanke på hvor langt et svangerskap er og hvor omfattende oppfostring av menneske barn er, at dere menn krever så mye for så lite. Ta dere en gedigen bolle med gamle rosiner i.

Anonymkode: 01844...6e2

Lek eller spill, kall det hva du vil. En dame som "tester" mannen vil aldri være en genuin og seriøs dame i mine øyne. Men nå slipper jeg heldigvis det der lenger  

Anonymkode: 6f68d...ab0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det er fordi du blir lettere og lettere å gjennomskue.

Anonymkode: c3ba3...33b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Lek eller spill, kall det hva du vil. En dame som "tester" mannen vil aldri være en genuin og seriøs dame i mine øyne. Men nå slipper jeg heldigvis det der lenger  

Anonymkode: 6f68d...ab0

Du forstår ikke. Tester som i vanlig oppførsel. Som du tester noen at de er en god venn, det skjer ubevist. Vi tester alle på et vis, vi har jo mekanismer i oss vi er sosiale dyr. Alle dyr tester hverandre. Det er overlevelse. 

Anonymkode: 01844...6e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har over gjennomsnittet høy sexlyst, men jeg biter det i meg og står over til jeg vet han er seriøs. En stor grunn til det er å ha hørt hele livet at kvinner som ligger raskt på date ikke er kjærestemateriale og kan behandles respektløst og ghostes etterpå. Dere menn altså, ligger hun for kjapt stikker dere fordi hun er billig. Men hun skal likevel ha en kåt dame som ligger raskt. Bestem dere. 

Anonymkode: b6176...3de

Da velger jeg første kvelden..🤭..Jeg bryr meg null niks og nada om du har hatt 5 eller 50 partnere da.

Enten er det kjemi eller det er ikke, trenger ikke en måned på å finne ut det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Da er du ikke en god mann heller, om du ikke vil vente på god sex før damen vet om du er en drittsekk eller ikke. Så helt greit for meg :) 

Anonymkode: b6176...3de

Sexen blir ikke nødvendigvis god om man venter lenge.

Jo man kan være en god mann selv om man ikke vil vente med sex. Noen finner raskt ut om kvinnen de dater føles riktig for forhold. Og finner man en slik kvinne, finner han henne sinnsykt attraktiv, både psykisk og fysisk.

Å vente med sex ER et spill, selv om jeg som mann godt forstår hvorfor mange kvinner venter. Problemet er at kvinner anser det ikke som et spill fordi de vinner på det. Mannen taper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Han her er ikke noe mobbeoffer, var en av de mest populære på skolen. Har en toxic holdning mot kvinner da han er veldig hore-Madonna, han har en skuff med sexleketøy han bruker på damene han drar med hjem og er veldig opptatt av sex og utseende, men så syns han samtidig disse kvinnene er horer og har kun respekt for voksne kvinner som har ligget med under 3 menn. 

Anonymkode: b6176...3de

Høres ut som han har vrangforestillinger. Kan være psykisk syk.

Anonymkode: 17ad9...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så menn mister respekten om vi ikke ligger med dere og nå?😂🤣

Liker dere kvinner i det hele tatt?

(dette er selvsagt til en helt spesiell type menn som vet veldig godt selv hvem di er, heldigvis finnes det mange menn som ikke er i denne kategorien)

Anonymkode: 539da...ebf

  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har over gjennomsnittet høy sexlyst, men jeg biter det i meg og står over til jeg vet han er seriøs. En stor grunn til det er å ha hørt hele livet at kvinner som ligger raskt på date ikke er kjærestemateriale og kan behandles respektløst og ghostes etterpå. Dere menn altså, ligger hun for kjapt stikker dere fordi hun er billig. Men hun skal likevel ha en kåt dame som ligger raskt. Bestem dere. 

Anonymkode: b6176...3de

Hvor lang tid kan du vente da? Litt kjedelig å vente 2,3,4 måneder så er han fortsatt ikke villig eller veldig «uerfaren». Det har jeg opplevd, dessverre.

Har selv høy sexlyst, men 4-5 dater bør det skje noe form for lysten aktivitet. 

 

Anonymkode: 1308e...4c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...