Gå til innhold

Møter flere og flere damer som vil vente med sex

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Via en felles venn av rundpuleren. Han er en skrytepave.

Anonymkode: c59d8...5b5

Du, da ka  det hende det ikke er sannt. Noen er lystløgnere, sånn serriøst. Kan hende han ikke er noen rundbrenner en gang og har falske hakk i stolpen. 

Anonymkode: 01844...6e2

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så bra du tok ansvar for deg selv. Da har du sikkert lært til en annen gang at du ikke vil vente så lenge før du tar grep. Synd du ikke synes middager og samtaler hadde en egenverdi men kun er underholdning om det ikke fører til sex. Det kunne jo gitt deg noen fine minner å se tilbake på, mener jeg, fremfor å la bitterhet ta plass. 

Anonymkode: 07426...faa

De minnene har jo null verdi nå i ettertid. Når hun går rett på den største horebukken i byen dagen etter at vi gjør det slutt fordi hun ikke vil ha sex med meg. Damelogikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

De minnene har jo null verdi nå i ettertid. Når hun går rett på den største horebukken i byen dagen etter at vi gjør det slutt fordi hun ikke vil ha sex med meg. Damelogikk.

Du bør spørre om det er sannt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du, da ka  det hende det ikke er sannt. Noen er lystløgnere, sånn serriøst. Kan hende han ikke er noen rundbrenner en gang og har falske hakk i stolpen. 

Jeg har sett de sammen på byen i ettertid så ganske sikkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann 30.

Er dette en trend jeg ikke kjenner til? Dater diverse jenter siste året, flere er der at de tilsynelatende vil date i månedsvis uten å være klar for eller ønske å ligge sammen. Jeg merker at jeg da føler meg som andrevalget og mister litt respekt for de, spesielt om jeg får inntrykk av at de har nylig hatt dårlige erfaringer med andre menn (hvor jeg regner med de har ligget sammen og deretter har fyren mistet interessen, eller noe i den dur).

Dette er flotte jenter, men når de virker ut til å ha kunstige regler i hodet sitt, så ender jeg opp med å forsøke å overvinne dem og gå videre etter sex (siden jeg får inntrykk av å være andrevalget deres som de ikke føler seksuell lyst for) heller enn å bare nyte det å være i lag både med og uten sex. Føler litt de skyter seg selv i foten, og ødelegger litt for meg også som egentlig ønsker forhold. Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Anonymkode: ed556...8fc

Ergo, gir du dem enda en dårlig erfaring med menn. Er du virkelig overrasket at kvinner i 2024 har gjennomskuet slike som deg, og nekter å bli brukt som tømmestasjoner? Dere menn er rare. Dere vil pule rundt, men samtidig finne ei jomfru å etablere dere med. Puler dere rundt, blir det ingen jomfruer til dere heller. Damene vet holdningene deres, og oppfører seg deretter. Vil dere ha dydige damer å gifte dere med? Da må dere gi avkall på muligheten til å ligge rundt før dere etablerer dere. Kan ikke få i pose og sekk, vet du.

Anonymkode: 34331...cd2

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du bør spørre om det er sannt egentlig.

Hvis jeg er 3 av 10 på fysisk utseende er rundpuleren 10 av 10 så tviler ikke. Hun jeg trodde var dama mi var kun interessert i forhold ikke meg fysisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Da får det positive være at du har lært mer om egne ønsker og behov til en annen gang.

Anonymkode: 07426...faa

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er lei av å bli lurt. 

Anonymkode: d0e1a...e91

Ingen blir lurt. En får pult og det trenger ikke overtenkes noe mer enn det.

Anonymkode: 44ca5...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har sett de sammen på byen i ettertid så ganske sikkert.

Så lenge de ikke er omslynget er det ikke garantert. Å kan ha vært at han sjenket henne, jeg bare finner på mulige scenarioer for livet kan være kaotisk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje er jeg bare ikke kjekk nok, men godt forholdsmateriale på papiret (høyt utdannet, høy inntekt, godt likt, trent)?

Tanker om dette? Andre som har lignende erfaringer?

Utdannelse, inntekt etc etc har ingen ting med en initielle attraksjon og tiltrekning å gjøre. Ja, det er for mange positive ting ved en partner om man vurderer forpliktende forhold, men det er ikke faktorer som har noe betydning for attraksjon.

Svært mange menn (gutter?) virker å ha misforstått dette veldig. De leser eller ser på en eller annen vlog at dette er ting kvinner vil ha og tror følgelig at dette er ting som vil skape interesse hos kvinner.

Det er helt andre egenskaper som skaper en initielle attraksjon. Nøkkelelementer er blikkontakt og humor/latter. Det er sant for min egen del personlig og helt i tråd med forskning på hva som gjør at attraksjon oppstår hos kvinner.

Jeg vet om jeg er tiltrukket, seksuelt interessert og sjarmert av en mann lenge før jeg har sett kroppen hans, vet hva han jobbet med og hvordan økonomien hans er.

Skulle ønske mange flere gutter/menn forsto disse vesensforskjellene. Da ville de lykkes langt bedre en når de tror utdannelse, type jobb etc er det som gjelder.

Anonymkode: 17b1e...571

• Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Utdannelse, inntekt etc etc har ingen ting med en initielle attraksjon og tiltrekning å gjøre. Ja, det er for mange positive ting ved en partner om man vurderer forpliktende forhold, men det er ikke faktorer som har noe betydning for attraksjon.

Svært mange menn (gutter?) virker å ha misforstått dette veldig. De leser eller ser på en eller annen vlog at dette er ting kvinner vil ha og tror følgelig at dette er ting som vil skape interesse hos kvinner.

Det er helt andre egenskaper som skaper en initielle attraksjon. Nøkkelelementer er blikkontakt og humor/latter. Det er sant for min egen del personlig og helt i tråd med forskning på hva som gjør at attraksjon oppstår hos kvinner.

Jeg vet om jeg er tiltrukket, seksuelt interessert og sjarmert av en mann lenge før jeg har sett kroppen hans, vet hva han jobbet med og hvordan økonomien hans er.

Skulle ønske mange flere gutter/menn forsto disse vesensforskjellene. Da ville de lykkes langt bedre en når de tror utdannelse, type jobb etc er det som gjelder.

Link til forskning der humor er det viktigste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor skal en mann i 30 årene som ikke har hatt mye sex i 20 årene straffes av de samme damene i 30 årene?

Derfor velger menn damer under 30.

Blir man straffet av å ikke få sex tidlig, dersom det ikke er kun sex man er ute etter?

Ts skriver at han ser etter forhold. Kvinnene han møter ser også etter forhold, og utsetter derfor sex for å luke ut useriøse menn og holde på interessen. Å ikke ville ha sex tidlig er dermed et slags kvalitetsregistre- de er interessert i noe mer og vil ikke risikere at det bare blir tilfeldig sex (er du derimot relativt kjekk men med totalt uaktuell personlighet, da kan det gå greit å ligge tidlig, fordi da blir du "bare et ligg" for damen også. Men de fleste ser mer etter forhold etterhvert)

Anonymkode: 9185c...c22

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ingen blir lurt. En får pult og det trenger ikke overtenkes noe mer enn det.

Anonymkode: 44ca5...81b

Damer som er ute etter et forhold, har uttalt det og fått høre fra mannen at han også er ute etter et forhold, blir lurt hvis mannen bare lyver for å få tilgang til sex. Slutt å klage på sextørke. Dere har skapt situasjonen selv.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis jeg er 3 av 10 på fysisk utseende er rundpuleren 10 av 10 så tviler ikke. Hun jeg trodde var dama mi var kun interessert i forhold ikke meg fysisk.

Når det går så lang tid var hun nok ikke interisert fysisk nei, men uten å høre fra henne så vet du ikke sannheten om hva som skjedde eller hvorfor. 

Jeg håper du møter ei å kan føle deg mer attraktiv enn en 3 er. Har du våget å prøve deg ut i dating igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så fint! Det handler nok ikke om deg, men at de kommer til et punkt hvor de begynner å ta dating seriøst. De leter nok etter noen de kan stifte familie med/dele fremtiden, og har ikke lyst til å kaste bort tiden sin på noen som kun vil ligge. Derfor kan man fjerne mange useriøse ved å vente med sex.

Anonymkode: 1c6e5...7e1

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Sannt! Personlighet og kjemi er ekstremt. Husker jeg ble skikkelig overasket over å møte en mann i en profesjonell setting hvor jeg tenkte dette ikke blir kleint for jeg syns ikke han ser kjekk ut på bildet. Ja jeg vet, jeg er litt sosialt skakkjørt. 

Sekundet jeg møtte han skjønte jeg at oi, han her er attraktiv for meg. Han var helt anderledes på ekte og i bevegelse, som vi ofte og ikke egentlig overraskende er. Fy han er attraktiv, liker humoren hans. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når det går så lang tid var hun nok ikke interisert fysisk nei, men uten å høre fra henne så vet du ikke sannheten om hva som skjedde eller hvorfor. 

Jeg håper du møter ei å kan føle deg mer attraktiv enn en 3 er. Har du våget å prøve deg ut i dating igjen? 

Eller han kan slutte å løpe etter de vakreste damene som ALLE løper etter, og begynne å date mer normale damer, som er lik ham i "attraktivitetsnivå".

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ergo, gir du dem enda en dårlig erfaring med menn. Er du virkelig overrasket at kvinner i 2024 har gjennomskuet slike som deg, og nekter å bli brukt som tømmestasjoner? Dere menn er rare. Dere vil pule rundt, men samtidig finne ei jomfru å etablere dere med. Puler dere rundt, blir det ingen jomfruer til dere heller. Damene vet holdningene deres, og oppfører seg deretter. Vil dere ha dydige damer å gifte dere med? Da må dere gi avkall på muligheten til å ligge rundt før dere etablerer dere. Kan ikke få i pose og sekk, vet du.

Jeg vil ikke pule rundt. Jeg vil ha sex mens vi dater seriøst. Sikkert vanskelig for mange kvinner å forstå.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjipt gjort! Men slutt å kalle det damelogikk. Det finnes mange der ute som ikke er sånn, jeg lover! 

Men mener du at det såvidt var litt kyssing? En ting er å vente litt med samleie, men man kan jo teste kjemien med mer enn et kyss på kinnet for det.

Anonymkode: eaa04...afb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...