Gå til innhold

Angst og brekker meg av enkelte menn etter dårlige erfaringer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men ofte er det etter skuffelsen hos menn man finner ut at man faktisk er det. Man tiltrekkes av de samme energiene hos kvinner og innser at man også er seksuelt tiltrukket av en kvinne. Problem løst. Sjekk Tik Tok og se hvor mange som skilte seg fra mennene og BLE lesbiske under pandemien fordi de ble tiltrukket av lesbiske kvinner på appen. 

Anonymkode: ab093...f38

Jeg tror at du var dømt til å bli skuffet av menn om du er lesbisk. Er jo ingens feil at de ikke er kjønnet du tenner på. Så å si det på den måten høres ut som at menn er en årsak til lebiskhet.

At bifile kvinner velger å etter å ikke ha fungert med menn, prøve kvinner, det blir jo mer det riktige scenarioet for akkurat dette. 

Anonymkode: 5d0c8...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg tror at du var dømt til å bli skuffet av menn om du er lesbisk. Er jo ingens feil at de ikke er kjønnet du tenner på. Så å si det på den måten høres ut som at menn er en årsak til lebiskhet.

At bifile kvinner velger å etter å ikke ha fungert med menn, prøve kvinner, det blir jo mer det riktige scenarioet for akkurat dette. 

Anonymkode: 5d0c8...768

Jeg tror at det er mange lesbiske der ute som har blitt lesbiske ved et valg. Mulig de har vært bifile og ikke vært klar over dette, eller at du evner å forelske seg i energier og personlighet kontra kjønn, men at for noen så blir det et valg de tar fordi de har så mange dårlige erfaringer med menn og har fått avsmak fra menn, at de avstår fra noe de elsker egenlig - pikk - og tar "til takke med" en kvinne som selvfølgelig tilfredstiller dem men som ikke innehar det de egentlig vil ha, fordi hun er en bedre partner. 

Anonymkode: ab093...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg tror at det er mange lesbiske der ute som har blitt lesbiske ved et valg. Mulig de har vært bifile og ikke vært klar over dette, eller at du evner å forelske seg i energier og personlighet kontra kjønn, men at for noen så blir det et valg de tar fordi de har så mange dårlige erfaringer med menn og har fått avsmak fra menn, at de avstår fra noe de elsker egenlig - pikk - og tar "til takke med" en kvinne som selvfølgelig tilfredstiller dem men som ikke innehar det de egentlig vil ha, fordi hun er en bedre partner. 

Anonymkode: ab093...f38

Det er ikke sånn kroppen fungerer. Du kan ikke velge hvem du liker, så de må være bifil ja. Å det er vanlig at personlighet er viktig alle forelsker seg i personligheter, derfor er det bare en bifil person. 

De er bedritne om de kaster bort livet til en kvinne for å skåne seg. Ingen bør ta til takke med, da forstår jeg ikke hvorfor du tror at disse damene står på det rene, da er jo de også dårlig nytt å noe de damene de har må komme over i fremtiden.

Anonymkode: 5d0c8...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Det viktigste du kan gjøre, når du begynner å date igjen, er å være ærlig med mennene du møter. På grunn av de dårlige erfaringene dine trenger du å møte en mann som er genuint interessert i å finne en kjæreste han kan bli glad i og utvikle noe fint sammen med. De mennene er det mange av, men de kommer ofte i andre former og fasonger enn det vi kvinner ser etter og du må lære deg en helt ny måte og lete etter han som passer til deg.

Ikke fokuser på det du ser, men det du opplever. Match med andre typer menn enn du har matchet med tidligere og fokuser på dialogen som oppstår mellom dere. Vær ærlig om dine dårlige erfaringer fra første stund, og gi han beskjed om at du nok trenger tid til å bli trygg på både han og relasjonen hvis dere skulle komme dit. 

Du kan også velge å få profesjonell hjelp til letingen. Da  sikrer du deg og blir introdusert til menn som virkelig passer til deg, som er seriøse og som må stå til rette hvis de skulle forsvinne når dere har planlagt en date. Ekstremt mange kvinner har valgt å droppe datingappene og benytte seg av matchakingsider i stedenfor. Hvilken side som passer til deg handler om hvem du er og hva slags type mann du ser etter.  Venus og Mars og Dateportalen har et mix av masse forskjellige folk. MatchMe har spesialisert seg på single med høy utdannelse, suksessrike jobber, entrepeneurer, grundere, modeller, etc. Mennene der er sjeldent å finne på datingsider og er blitt headhuntet inn til selskapet av de som jobber der. Kvinnene betaler for å bli introdusert. 

Siste på markedet som jeg anbefaler er singleandmingle hvor du melder deg på eventer og treffer likesinnede og single i trygge og hyggelige omgivelser. Konseptet sprer seg rundt i lange om dagen og kommer bare til å bli større og større. Det koster 100 kroner i måneden å være med og så er noen av eventene gratis og noen koster diverse ut i fra hva slags event det er. 

Viktigst av alt, du er ikke alene. Fenomenet og følelsene du har er noe enormt mange kvinner har pga datingverden som har blitt etablert pga appene. Are you ready to meet your next trauma, er hva det burde stå på alle appene når de logger deg inn. 

 

Anonymkode: ab093...f38

Tusen takk for konkrete råd og forståelse, det setter jeg pris på 🙏

Anonymkode: b0b64...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...