Gå til innhold

Er det bekymringsverdig å være barnløs etter en alder av 30?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er 100% ikke Barnløs som er grunnen til at de trekker seg unna, med mindre du dater på "bygda". 

Ikke en eneste oppegående dame i byene ville brydd seg om du var mann 30 og uten barn.. 

Problemet kan være hvordan du sier det. Sier du på date at du er 'barnløs', ville jeg tenkt med en gang at det var noe merkelig eller usikker på deg selv, og de to tingene ville vært deal breaker for meg. 

Hvis du sier du vil ha barn, og spør fint og redelig om hun vil ha det, er det et pluss i boka for de fleste barnløse damer 30. Vet ikke hva du ser etter?

Tror mye heller det kan handle om hvordan du presentere deg selv og barnetemaet, eller

 

Hilsen jente i trettiårene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er en mann i 30 årene, med et relativt bra utsende samt god og stabil jobb.

Jeg merker damer trekker seg ut når jeg nevner at jeg er barnløs, er det noe dere tenker er bekymringsverdig?

Anonymkode: 7a055...03e

Rart om du treffer damer som singel mann. Da burde jo det å være barnløs være å foretrekke. 

Det er vel ikke særlig unormalt. 

Anonymkode: e4c2b...ae0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bekymringverdig? Nei heller det motsatte: Befriende!!!

Hilsen k 42 som aldri skal ha barn 

Anonymkode: b0448...de4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg er en mann i 30 årene, med et relativt bra utsende samt god og stabil jobb.

Jeg merker damer trekker seg ut når jeg nevner at jeg er barnløs, er det noe dere tenker er bekymringsverdig?

Anonymkode: 7a055...03e

Det kommer vel på om man har nok barn selv.  Jeg hadde ikke hatt noe i mot det, jeg er 30 år barnløs selv, men har lyst på barn da. Sånne som meg er tydeligvis et vandrende rødt flagg her på kg siden jeg er barnløs og 30😅

Anonymkode: a2844...c11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden snittalderen for førstegangsfedre er 32 år, så har det jo litt å si om du er 30 eller 39.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Nnnnei, de aller fleste 30 år gamle kvinner har ikke barn nei. Og de aller fleste med barn vil ikke ha en som også ha barn, jo flere kull jo flere problemer.

Anonymkode: aeb6f...91c

Det er ikke min erfaring (kjenner nesten ingen kvinner over 30 uten barn), og stemmer heller ikke med det folk skriver her på forumet. Det har blitt tatt opp i flere tråder her, og responsen fra kvinner er svært ofte at de umiddelbart venstresveiper barnløse menn.

Anonymkode: 9e82f...701

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mens jeg på samme alder tiltrekker meg mange menn som trekker seg av det motsatte, når de får høre det er et barn i bildet er det takk og farvel 😄

Anonymkode: 8cd83...2ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke barn før jeg var 34, da jeg ikke ville ha barn med engang, ikke enkelt å få  barn heller. Så møtte jeg min eks og han var barnløs han også (like gamle). Nå med barn spiller det ikke så stor rolle om han har barn eller ikke, men ville ikke vært aktuelt dersom han ønsker barn. Jeg er for gammel nå (44)

Anonymkode: 4d696...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte mannen min min når han var 34 og jeg rundt 25. 

Vi hadde ikke barn fra før. Jeg var ikke interessert i å møte en mann med barn. 

Anonymkode: d05a8...b9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 10.05):

Jeg er en mann i 30 årene, med et relativt bra utsende samt god og stabil jobb.

Jeg merker damer trekker seg ut når jeg nevner at jeg er barnløs, er det noe dere tenker er bekymringsverdig?

Anonymkode: 7a055...03e

Hvis jeg var singel så hadde jeg nok heller valgt deg fremfor en fyr som har barn. Hadde ikke orket drama med barn som ikke godtar meg, samt en dramatisk eks (mor til barna dine) som jeg måtte ha deala med...  så nei jeg hadde ikke sett på det som bekymringsverdig.

Nå traff jeg mannen da min eldste datter var 3 år da, og faren hennes var helt ute av bildet. Det gjør det enklere, både at man kommer inn når barna man har fra før er så små, samt at man vil være den forelderen som barnet husker og ser på som forelder, selv om man er steforelder og ikke biologisk forelder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...