Gå til innhold

Hvor trygt er det å ligge med jenter på ferie i utlandet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal med noen venner på ferie til Praha, og mye av tiden skal tilbringes på drikke og natteliv. Hvor trygt er det å ta med jenter fra byen hjem og evt ha sex? Med tanke på sykdommer. Det er jo flaut å si at jeg ikke vil kysse henne og sånn bare fordi jeg er redd for sykdom. Hva gjør/har gjort dere som er single og på sånne turer der og her?

 

Anonymkode: 67fbe...fc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der, som alle andre steder, bruk kondom. Generelt er folk mer konsekvente på kondombruk omtrent alle andre steder i verden kontra i Norge.

Anonymkode: 4503d...280

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom kondom kondom

Dette vet til og med barn.

Anonymkode: 573df...8d6

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som er villige til å bli med deg for sex kan også finne på å ta betalt...

Menn på slike turer blir veldig ofte svindlet og ranet. De våger naturlig nok sjelden å anmelde også.

Anonymkode: cca88...9b9

  • Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

One night stands er ikke like vanlig overalt, som det er i Norge. Da jeg møtte min nederlandske mann ble han litt sjokkert over hvor «løssluppen» jeg var. Jenter i endel land nedover i Europa oppdras til å være mer dydige og tilbakeholdne. (Selv om det selvsagt også kan skje ons der og i blant).

Anonymkode: 98170...391

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg skal med noen venner på ferie til Praha, og mye av tiden skal tilbringes på drikke og natteliv. Hvor trygt er det å ta med jenter fra byen hjem og evt ha sex? Med tanke på sykdommer. Det er jo flaut å si at jeg ikke vil kysse henne og sånn bare fordi jeg er redd for sykdom. Hva gjør/har gjort dere som er single og på sånne turer der og her?

 

Anonymkode: 67fbe...fc2

Ansvarlige mennesker bruker selvsagt kondom!

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men HPV-vaksine er jo også anbefalt for unge menn. Gardasil 9 heter den vaksinen som også beskytter mot kondylomer (kjønnsvorter). Som alle forhåpentlig vet kan kjønnsvorter smitte selv om man bruker kondom.

 

Anonymkode: 94be7...e44

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok ca like høyt antall med kjønnssykdommer generelt i Europa som i Norge. Jeg ville vært mer bekymret for at mange fler har multiresistente bakterier som MRSA, og det hjelper ikke da å bruke kondom fordi det kan smitte ved kyssing. 

Anonymkode: 8bc2a...c31

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor forskjell. Husker jeg var i Bangkok. Kjempelett å sjekke lokale damer på utestedene, men jeg lærte på den harde måten at kondom er lurt.

Anonymkode: 3221a...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stor forskjell. Husker jeg var i Bangkok. Kjempelett å sjekke lokale damer på utestedene, men jeg lærte på den harde måten at kondom er lurt.

Anonymkode: 3221a...87a

Knulla halve soi cowboy street uten kondom,gikk fint som faen det. Men det er over 20 år siden,mulig det er lettere å få noe dritt nå.

Anonymkode: 914ab...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Jenter som er villige til å bli med deg for sex kan også finne på å ta betalt...

Menn på slike turer blir veldig ofte svindlet og ranet. De våger naturlig nok sjelden å anmelde også.

Anonymkode: cca88...9b9

Dette er ganske enkelt å unngå. Er dama veldig attraktiv, og du ikke er minst like attraktiv så er det en hore. 

Anonymkode: 73df6...2db

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen damer i Praha blir med gratis på hotellet. Har du uflaks, følger det med en hallik på 2 meter som lopper deg for alle pengene uten at du får noe som helst.

Bare å styre unna, de kriminelle lever av å skjenke dritings eller dope ned skandinaviske naive menn som tenker med feil hode og tømme kontoen på denne måten.

Anonymkode: 4b65f...e42

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Knulla halve soi cowboy street uten kondom,gikk fint som faen det. Men det er over 20 år siden,mulig det er lettere å få noe dritt nå.

Anonymkode: 914ab...db7

Var det  ment som skryt? At du utnyttet drøssevis av fattige småjenter i Bangkok bare for å få tømt deg?

Anonymkode: 4b65f...e42

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var det  ment som skryt? At du utnyttet drøssevis av fattige småjenter i Bangkok bare for å få tømt deg?

Anonymkode: 4b65f...e42

Nei.  Ville jeg ha skrytt så har jeg fortalt noen historier. 

Anonymkode: 914ab...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 2.01):

Jeg skal med noen venner på ferie til Praha, og mye av tiden skal tilbringes på drikke og natteliv. Hvor trygt er det å ta med jenter fra byen hjem og evt ha sex? Med tanke på sykdommer. Det er jo flaut å si at jeg ikke vil kysse henne og sånn bare fordi jeg er redd for sykdom. Hva gjør/har gjort dere som er single og på sånne turer der og her?

 

Anonymkode: 67fbe...fc2

Man bruker kondom når man ikke er i et forhold, uansett om man er i Oslo, Praha, Seoul, Johannesburg eller Washington DC.

Anonymkode: 29e71...d79

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og dette trenger du å spør om?? Seriøst, du bruker beskyttelse uansett!! Om du er litt oppegående så har du ikke sex med noen der. 

Anonymkode: 6933b...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KONDOM DIN GNOM

Anonymkode: 9d72a...cb2

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjønnssykdom er ikke tull! Ikke kast fra deg hodet hverken her hjemme eller i utlandet!! 

Anonymkode: cd340...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går vel godt uten også.

Anonymkode: 914ab...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns du er ekstremt ufin om du forventer fitta hennes men ikke tåler å kysse henne på munnen.

Hun er en person, ha litt respekt.

Anonymkode: 0cf54...c32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...