Gå til innhold

Er tinder verdt det framfor andre datingapper?

. Anonym.

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe tinder platinum i 6 måneder, kr 45,70/uka, sparer 73%.

Endret av . Anonym.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Tror ikke det å betale er verdt det. Mange sier opplevelsen deres av appen ble ubrukelig etter at de begynte å betale. 

Anonymkode: f5c47...323

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde gold, og syntes det var bra. Som middels mann, kunne jeg hobbysveipe alt til venstre, og hvis noen likte meg, så kunne jeg vurdere det en stund. 

Anonymkode: 34b0d...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruker Tinder men betaler ikke. Får endel matcher selv om jeg er ganske kresen. Er dame på 46 år.  Har prøvd flere andre apper men sletter alltid etter en stund, Tinder er enklet å greit. 

Anonymkode: f0c6c...e11

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Som kvinne er vel det totalt overkill med platinum

Anonymkode: 20539...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er noe år siden jeg var på tinder, hva er forskjellen på platinum og gull? Jeg hadde gull og det var absolutt verdt det, for det var sånn jeg traff samboeren min. Hadde aldri sveipet på hans profil om jeg ikke så at han allerede hadde sveipet på meg. 

Anonymkode: 418fc...d8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Medianmannen må nemlig sveipe gjennom rundt 100 kvinner for å få 1 match. Videre må det hele 57 matcher til for å få 1 date.

Medianmannen defineres som en mann som har noen forhold i løpet av livet, men som ikke klarer å få seg one night stands.

En litt grov sammenstilling de to forskerne gjør i artikkelen av aktuell Tinder-forskning, viser at denne medianmannen må sveipe 30.000 kvinner for å oppnå et forhold av kort eller lang karakter.

Anonymkode: 6cfaa...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du mann som ikke har suksess på byen er det ingen vits i å betale for Tinder.

Det hjelper ikke. Tinder fungerer kun for hunkjønn og attraktive menn.

https://www.nettavisen.no/tinder/dating/menn/morten-har-likt-hundretusenvis-av-kvinner-pa-tinder-resultat-atte-dates/f/5-95-1804552

Enten så undervurderer jeg meg selv grovt, eller så er det som jeg tror, at ting ikke er så svart/hvitt. For jeg hadde aldri noe problem med å få match og date med damer derfra, selv uten tekst i profilen. Fikk jeg ekstremt mange matcher, nei, måtte jo jobbe litt for det, men mye morro ble det

Men at jeg er så attraktiv som noen sier menn må være for å få lykkes der nekter jeg å tro, i bestefall er jeg  litt over gjennomsnittet, altså et godt stykke unna de 10% topp menn som folk liker å snakke om her 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Arild37 skrev (41 minutter siden):

Enten så undervurderer jeg meg selv grovt, eller så er det som jeg tror, at ting ikke er så svart/hvitt. For jeg hadde aldri noe problem med å få match og date med damer derfra, selv uten tekst i profilen. Fikk jeg ekstremt mange matcher, nei, måtte jo jobbe litt for det, men mye morro ble det

Men at jeg er så attraktiv som noen sier menn må være for å få lykkes der nekter jeg å tro, i bestefall er jeg  litt over gjennomsnittet, altså et godt stykke unna de 10% topp menn som folk liker å snakke om her 

Hvilken alder, er du rik?

Det er umulig å være populær på Tinder uten å være kjekkere enn snittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Medianmannen må nemlig sveipe gjennom rundt 100 kvinner for å få 1 match. Videre må det hele 57 matcher til for å få 1 date.

Medianmannen defineres som en mann som har noen forhold i løpet av livet, men som ikke klarer å få seg one night stands.

En litt grov sammenstilling de to forskerne gjør i artikkelen av aktuell Tinder-forskning, viser at denne medianmannen må sveipe 30.000 kvinner for å oppnå et forhold av kort eller lang karakter.

Det er jo fordi ferre kvinner vil ha noe night stand, ikke fordi menn er uattraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Mange profiler er horrible.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

39år. Jobber ikke for øyeblikket, kun fagbrev, og liten inntekt, så det skremte sikkert noen vekk. Begynner å bli tynnere i håret, men overkroppen full av hår både forran og bak..og BMI akkurat innenfor overvekt. Men jeg vet jeg vinner mye på sjarmen, og høyden og ansiktstrekk har jeg med meg, men skulle jeg gjette, så ville flertallet i gjennomsnitt sett på meg som 6/10, altså litt over snittet, men kan ikke si jeg er i nærheten av å føle meg som en ekstremt attraktiv mann

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Det er jo fordi ferre kvinner vil ha noe night stand, ikke fordi menn er uattraktive.

Og fordi det er mange flere menn der, så det er ikke nok kvinner til alle. + alle de dårlige profilene til menn. 

Hilsen hu som fant drømmemannen på tinder 😂

Anonymkode: b2a1e...597

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Og fordi det er mange flere menn der, så det er ikke nok kvinner til alle. + alle de dårlige profilene til menn. 

Hilsen hu som fant drømmemannen på tinder 😂

Klarer du ikke å finne drømmemannen på Tinder ja da er man for kresen 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Arild37 skrev (52 minutter siden):

39år. Jobber ikke for øyeblikket, kun fagbrev, og liten inntekt, så det skremte sikkert noen vekk. Begynner å bli tynnere i håret, men overkroppen full av hår både forran og bak..og BMI akkurat innenfor overvekt. Men jeg vet jeg vinner mye på sjarmen, og høyden og ansiktstrekk har jeg med meg, men skulle jeg gjette, så ville flertallet i gjennomsnitt sett på meg som 6/10, altså litt over snittet, men kan ikke si jeg er i nærheten av å føle meg som en ekstremt attraktiv mann

Får teste om 10 år. For en normal 29 åring er Tinder uten håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Klarer du ikke å finne drømmemannen på Tinder ja da er man for kresen 🤣

Må ikke glemme at drømmemenn på Tinder kan velge å vrake i damer. Og da kan fristelsen å ha et lite harem bli stor. Spør Jannecke Weeden.

Anonymkode: 4761e...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må ikke glemme at drømmemenn på Tinder kan velge å vrake i damer. Og da kan fristelsen å ha et lite harem bli stor. Spør Jannecke Weeden.

Anonymkode: 4761e...2a0

Haha, jeg skjønner ikke hvordan det er mulig å bli lurt så grundig. Men neida, vi er samboere nå 😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

En god grunn for å betale for Tinder. Jeg trengte ikke å bruke tid på sveiping i det hele tatt, og det tikket inn en like pr dag ca. Av disse var det ca 20 % jeg ønsket å matche med, og en date var aldri langt unna. Ikke noe spesielt med meg, og jeg sa ingenting om høyde, vekt, jobb etc. 

Anonymkode: 34b0d...593

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...