Gå til innhold

Er tinder verdt det framfor andre datingapper?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Personlig syntes jeg deg er mye lettere «i det virkelige liv», en å bruke Tinder.

Anonymkode: b448e...d28

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Er du mann som ikke har suksess på byen er det ingen vits i å betale for Tinder.

Det hjelper ikke. Tinder fungerer kun for hunkjønn og attraktive menn.

https://www.nettavisen.no/tinder/dating/menn/morten-har-likt-hundretusenvis-av-kvinner-pa-tinder-resultat-atte-dates/f/5-95-1804552

Anonymkode: 6cfaa...ba4

Tja, Tinder er verre. Jeg er i stand til å møte noen på byen på en god dag. Jeg møtte eksen min der, og hun var svært attraktiv. Nå har jeg muligens noe på gang med ei jeg har møtt et helt annet sted, og hun er både utrolig pen og har en fantastisk personlighet. Jeg har altså sjans på attraktive kvinner, men ikke på Tinder. Der var det knapt med likes, så få at det kun ble en date eller to gjennom appen etter flere år.

Anonymkode: c99be...55f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Arild37 skrev (19 timer siden):

39år. Jobber ikke for øyeblikket, kun fagbrev, og liten inntekt, så det skremte sikkert noen vekk. Begynner å bli tynnere i håret, men overkroppen full av hår både forran og bak..og BMI akkurat innenfor overvekt. Men jeg vet jeg vinner mye på sjarmen, og høyden og ansiktstrekk har jeg med meg, men skulle jeg gjette, så ville flertallet i gjennomsnitt sett på meg som 6/10, altså litt over snittet, men kan ikke si jeg er i nærheten av å føle meg som en ekstremt attraktiv mann

Mange gode og oppegående kvinner ønsker ikke de aller kjekkeste menn, da det fort blir utrygt. Menn bør helst ikke være kjekkere enn dama. Det er tryggest i lengden. Og så snill, og god i kommunikasjon. Vi vil kunne stole på han. Kanskje derfor du har suksess. Hilsen kvinne på 40 🤗

Anonymkode: 9456d...773

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har hatt både gull og platinum på Tinder, da med veldig gode tilbud(50 og 70 kr pr mnd), og det har gjort jobben lettere ved å slippe å sveiper. 

Nå har jeg hatt det greit på Tinder, og foretrekker å møte personer her framfor på byen. (I det virkelige liv er greit). 

Platinum og gull hjelper ikke veldig om du ikke har brukbare bilder eller ok tekst. Har også hatt inkognito når jeg har vært på mindre steder, men da møter du ikke andre i inkognito-modus.

Min nåværende partner sveipa høyre på meg, og det kom opp i platinum-profilen. Var ikke veldig aktiv da, og ikke sikkert jeg hadde funnet henne uten gull.

AnonymBruker
Skrevet

Keg må bare skyte inn som en bi kvinne at tinder er stappfullt med kjedelige profiler! Både når det gjelder kvinner og menn, det er de samme profilene igjen og igjen, knapt noen skiller seg ut. Så min anbefaling er å gjøre noe originalt før du tenker på abonnement. Hva skiller DEG ut fra mengden? Spill gjerne på humor både i profiltekst og på bilder.

Anonymkode: 84821...652

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.5.2024 den 20.09):

Er du mann som ikke har suksess på byen er det ingen vits i å betale for Tinder.

Det hjelper ikke. Tinder fungerer kun for hunkjønn og attraktive menn.

https://www.nettavisen.no/tinder/dating/menn/morten-har-likt-hundretusenvis-av-kvinner-pa-tinder-resultat-atte-dates/f/5-95-1804552

Anonymkode: 6cfaa...ba4

Denne forskningen og statistikken er jo et bevis på at det absolutt er mulig å lykkes på Tinder også for ordinære menn. Når Morten som artikkelen handler om får rund tre til fem matcher i måneden gir det han mulighet til å få 3 til 5 dater i måneden noe som blir 600 portensielle date på 10 år. Han har på de 10 årene han har brukt Tinder har han hatt 8 mislykkede dater. Det forteller meg at:

• Morten er dårlig på å omgjøre matcher til dates
  • Morten er dårlig på å vise sine gode sider og vekke interesse på datene han får. 

Når en kvinne matcher med noen er det som regel av genuin interesse. Dette poengterer også artikkelen og forskningen. Kvinner er mer kresne før de klikker liker på noen, menn er mer kresne når det kommer til hvem de fortsetter interaksjon med etter en match. 

Altså, det er ikke Tinder sin skyld, men mennene sin skyld, når de ikke klarer å utnytte matchene de får. 

Anonymkode: a517b...8c8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har det faktisk Tinder som har skaffet meg flest dater, så jeg vil absolutt så det er verdt det (er mann). Det som er bortkaste penger er disse matchmakerne, skal ha grovt godt betalt, men klarer ikke å skaffe en eneste date, kan jo ha platinium i mange år på tider for den summen.

Anonymkode: 03dda...d7d

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
6 hours ago, AnonymBruker said:

Denne forskningen og statistikken er jo et bevis på at det absolutt er mulig å lykkes på Tinder også for ordinære menn. Når Morten som artikkelen handler om får rund tre til fem matcher i måneden gir det han mulighet til å få 3 til 5 dater i måneden noe som blir 600 portensielle date på 10 år. Han har på de 10 årene han har brukt Tinder har han hatt 8 mislykkede dater. 

Anonymkode: a517b...8c8

Jeg har nok hatt det ganske greit på tinder som mann, og fikk mange matcher når jeg var aktiv.

Men klarte kun å få dialog med ca 40% av matchene, og det er ikke mange aktuelle for date. (en del tror jeg er en player) Vil tro at 200-300 matcher kan ha endt opp med 10 dater/treff. 

Endret av Fjellmannover190
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...