Gå til innhold

Dere som har 2 barn men 4 soverom. Hva bruker dere det siste soverommet til?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kontor/gjesterom.

Anonymkode: a3b87...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjesterom med dobbelseng, som mannen kan legge seg inn på hvis han snorker mye 😊 Vi har også en kontorplass i dette rommet og en tredemølle. 
Bruker også rommet til rene klær som skal brettes (siden vi er så urutinert og det bygger seg opp, er dobbeltsenga der inne fin til kleshauger 🤪). Når vi skal reise bort, bruker jeg også dobbeltsenga til å legge ut det som skal med i kofferter bagger. Så det er allsidig bruk av ekstrarommet hos oss :) 

Anonymkode: c710c...720

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor alene i et hus med 3 soverom etter at ektefellen min døde. Et er gjesterom, et er syrom - og så har jeg en dagseng på loftsstua som også kan brukes om jeg har en ekstra gjest.  

Anonymkode: 8806c...ff4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kombinert hjemmekontor/gjesterom/hobbyrom/roterom

Anonymkode: 9f378...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmekontor, pluss lagringsplass (stort skap og stor bokhylle). Har sjeldent overnattingsgjester, men ofte hjemmekontor - så da er skikkelig kontorplass med stor hev-senk-pulten blitt prioritert over seng til gjester.

Anonymkode: a0d0c...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to barn, fire soverom, men siden ungene deler rom så har vi to ekstra.

Det ene bruker vi til kontor og gjesterom. Vi har en stol som kan slås ut til en seng og en hev-senk-pult. I tillegg har vi et skap med flere av barnas leker der. Rommet er i tilknytning lekestuen til barna.

Det andre rommet er i kjelleren, og det har vi innredet som treningsrom, med matter på gulvet, mølle, romaskin og annet ymse utstyr. 

Anonymkode: 63e8e...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har to barn, og fem soverom. Det ene ekstra soverommet brukes til tredemølle, gjesteseng og en kontorplass (hjemmekontor for meg). Det andre ekstra soverommet brukes til hjemmekontor for mannen, samt gjesteseng. Vi har familie langt unna, så trenger plass til gjester nokså regelmessig. 

Anonymkode: 2e329...023

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garderoberom. Vi har ikke klesoppbevaring på soverommene.

Anonymkode: 25dcb...f99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to barn og fire soverom. Siste soverommet er kontor/gjesterom. Vi skulle helst hatt to rom til! (I tillegg til vanlig stue/kjøkken/bad). Det hadde vært fint med et eget gjesterom for vi har ofte familie på overnatting, et eget kontor og en ekstra stue/lekerom.

Hvis vi skal flytte igjen, er minimumskrav fore soverom og en ekstra stue. 

Anonymkode: ad09b...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tre soverom og et barn. Har kontor/gjesterom på det siste rommet. Også sovesofa i kjellerstuen☺️

Anonymkode: 8379c...e85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.5.2024 den 12.20):

Vi har to barn, og fem soverom. Det ene ekstra soverommet brukes til tredemølle, gjesteseng og en kontorplass (hjemmekontor for meg). Det andre ekstra soverommet brukes til hjemmekontor for mannen, samt gjesteseng. Vi har familie langt unna, så trenger plass til gjester nokså regelmessig. 

Anonymkode: 2e329...023

Vi har for øvrig også åpen stue/kjøkkenløsning og to separate stuer. Så vi har ganske mye plass. 

Anonymkode: 63e8e...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ekstra soverom. Ett er Nanny’s room,  og et brukes som lekerom. Barna skal ikke leke og rote på soverommene sine.

Anonymkode: 3af62...fd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontor/gjesterom

Anonymkode: d0da2...097

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har 4soverom og ingen barn😅 Men ett soverom er vårt, ett er gjesterom, et er kontor, og et blir fremtidig barn sitt rom(planlegger kun ett). Akkurat nå fungerer sistnevnte som treningsrom. Så masse plass😄

Anonymkode: 22b9e...691

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 soverom, de siste rommet er gjesterom/ kontor.

Anonymkode: 08b6c...0f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...