Gå til innhold

Løsningen på mange samlivsproblemer på KG er enkel og følgende:


AnonymBruger

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet (endret)
19 minutter siden, Irak said:

Screenshot_20240519-204354.png

Men da må jo mannen gjøre mer enn å sørge for at støvsugeren starter. Noe som gjør at han blir erklært udugelig fordi han ikke bruker feiekosten nok. Noe som igjen fører til at kvinnen sin sexlyst stopper opp. Og før man vet ordet av det. Missnøye, krangling, utroskap, skilsmisse.. Du vet, alt som skjer fordi menn ikke støvsuger nok.

#SkulleKjøptRobotstøvsuger

Endret av AnonymBruger
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruger skrev (1 minutt siden):

Men da må jo mannen gjøre mer enn å sørge for at støvsugeren starter. Noe som gjør at han blir erklært udugelig fordi han ikke bruker feiekosten nok. Noe som igjen fører til at kvinnen sin sexlyst stopper opp. Og før man vet ordet av det. Missnøye, krangling, utroskap, skilsmisse.. Du vet, alt som skjer fordi menn ikke støvsuger nok.

#SkulleKjøptRobotstøvsuger

Tenkte at det er enkelt å feie jeg da....For all del han kan jo like gjerne bruke moppen. Enda bedre 😍. Da blir det jo reint i tillegg 👌. Javel ja....Så det er slik det er ja....

Hvis det stemmer så har ikke jeg sjans i havet for å si det sånn 😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruger skrev (31 minutter siden):

hero-image.fill.size_1248x702.v161161199

Jeg forventet ikke en slik, en. 
 

Min forventning er: BEGYNN Å SNAKKE SAMMEN! 

Anonymkode: 20744...435

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg forventet ikke en slik, en. 
 

Min forventning er: BEGYNN Å SNAKKE SAMMEN! 

Anonymkode: 20744...435

Godt tips! Men etter å ha lest litt på KG, så har jeg jo skjønt at menn som ikke støvsuger nok er roten til en rekke av problemene i forhold.😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin start ja.. uten å sukke tungt å klage..  egentlig ganske enkelt.. hjelp hverandre, vær raus.. gjør noe fint for partneren så går resten av seg selv.. er du kjip, så får du det kjipt..  

Anonymkode: 31261...226

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Enkelhet, tålmodighet, medfølelse. Disse tre er dine største skatter. Enkel i handlinger og tanker, kommer du tilbake til kilden av å være. Tålmodig med både venner og fiender, samsvarer du med måten ting er på. Medfølende mot deg selv, forener du alle vesener i verden.”

-Lao Tzu-

Anonymkode: 8cf86...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...