Gå til innhold

Slutty dansing og kjærlighets erklæringer på Instagram- hva når man er avholds på fest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er voksen i 30 årene, jeg har siste årene valgt å være tilnærmet avholds av ulike årsaker. Nå er jeg dømt til å være den kjipe.

Når visse folk drikker får de selvtillit ganger hundre. Det danses slutty og det alle er bestevenner. Det legges ut kjærlighets erklæringer på sosiale medier som "ute med snuppa mi" og "ute med elsklingen" osv osv. Ingen skriver sånt om meg🤣 

Er det virkelig dømt å få være med som fullverdig medlem av fester som avholds? Må man danse lapdance som edru kanskje???

Anonymkode: 99208...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke svaret at de fleste slutter med det der i 30-årene?🤔

Anonymkode: 34b00...c99

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver absolutt å matche stemningen på nesten, som edru 😄 Som regel er det veldig, veldig gøy faktisk. Lapdance hadde jeg ikke gjort, men jeg danser som jeg aldri ville gjort i en setting der alle var edru (ikke utfordrende, men jeg kan ikke danse!) og jeg hopper og synger på konsert like mye som alle de fulle, om det er en sånn konsert. Jeg ender automatisk med å matche stemningen ganske enkelt, det er det morsomste for både meg selv som deltaker og for de andre.

Anonymkode: 875ce...f8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er ikke svaret at de fleste slutter med det der i 30-årene?🤔

Anonymkode: 34b00...c99

Tydeligvis ikke??? 

Kanskje det ikke er meg det er noe galt med likevel da??

Anonymkode: 99208...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver absolutt å matche stemningen på festen, som edru 😄 Som regel er det veldig, veldig gøy faktisk. Lapdance hadde jeg ikke gjort, men jeg danser som jeg aldri ville gjort i en setting der alle var edru (ikke utfordrende, men jeg kan ikke danse!) og jeg hopper og synger på konsert like mye som alle de fulle, om det er en sånn konsert. Jeg ender automatisk med å matche stemningen ganske enkelt, det er det morsomste for både meg selv som deltaker og for de andre.

Anonymkode: 875ce...f8a

 

Anonymkode: 875ce...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver absolutt å matche stemningen på nesten, som edru 😄 Som regel er det veldig, veldig gøy faktisk. Lapdance hadde jeg ikke gjort, men jeg danser som jeg aldri ville gjort i en setting der alle var edru (ikke utfordrende, men jeg kan ikke danse!) og jeg hopper og synger på konsert like mye som alle de fulle, om det er en sånn konsert. Jeg ender automatisk med å matche stemningen ganske enkelt, det er det morsomste for både meg selv som deltaker og for de andre.

Anonymkode: 875ce...f8a

Det klarer ikke jeg, slitsomt å skulle være en annen enn man er......

Anonymkode: 99208...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så akkurat igjennom en snap story av en influenser og jeg tenker bare :omg at de gidder.

Asså vi kan kose oss i alle aldre. Vi kan danse og feste, og ta helt av. Men de løper fra en fest til en annen, hyler og skriker, og oppfører seg helt likt som min 19/20 åring. Bare at de er godt over 30. 

Og alle disse( med venner)  har holdt det gående siden de var på paradise hotel/ ex on The beach og alle disse. 
at de ikke går lei, av å leve sånn ..

Jeg er nå gode 10 år eldre, og jeg hadde også noen vennergjenger der folk var sånn. Når du var med de, var det nærmest en kamp om å skrike mest, synes best, danse verst og være den som tok den lengst. Og alle skulle liksom matche hverandres humør.

Hver gang følte jeg meg så out of place. Jeg har aldri vært den skriker høyest, men i disse settingene måtte man, eller «ååå du er så kjedelig..»

Sansynligvis er det flere som føler på det. Så jeg ville funnet venner du matcher bedre med

Om du drikker eller ikke, skal ikke ha noe å si

Anonymkode: 94756...8b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke sikkert ingen skriver "ute med beste" om deg fordi du ikke drikker, men fordi du omtaler dine dansende venninner som slutty. Hvem vet. 

Anonymkode: 04c56...54f

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det klarer ikke jeg, slitsomt å skulle være en annen enn man er......

Anonymkode: 99208...735

Jeg er vel meg selv om jeg hadde vært brisen 😄 kanskje du bare må skaffe deg andre venner. 

Anonymkode: 875ce...f8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har andre venner også, men vil gjerne kunne gå på fest som man er, også med vennene som drikker.

Anonymkode: 99208...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Har andre venner også, men vil gjerne kunne gå på fest som man er, også med vennene som drikker.

Anonymkode: 99208...735

Det kan du jo, men du kan ikke forvente at de andre vil være "bestis" med en som omtaler dem som slutty. 

Anonymkode: 04c56...54f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det kan du jo, men du kan ikke forvente at de andre vil være "bestis" med en som omtaler dem som slutty. 

Anonymkode: 04c56...54f

🤣

Anonymkode: 99208...735

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 14.43):

Jeg så akkurat igjennom en snap story av en influenser og jeg tenker bare :omg at de gidder.

Asså vi kan kose oss i alle aldre. Vi kan danse og feste, og ta helt av. Men de løper fra en fest til en annen, hyler og skriker, og oppfører seg helt likt som min 19/20 åring. Bare at de er godt over 30. 

Og alle disse( med venner)  har holdt det gående siden de var på paradise hotel/ ex on The beach og alle disse. 
at de ikke går lei, av å leve sånn ..

Jeg er nå gode 10 år eldre, og jeg hadde også noen vennergjenger der folk var sånn. Når du var med de, var det nærmest en kamp om å skrike mest, synes best, danse verst og være den som tok den lengst. Og alle skulle liksom matche hverandres humør.

Hver gang følte jeg meg så out of place. Jeg har aldri vært den skriker høyest, men i disse settingene måtte man, eller «ååå du er så kjedelig..»

Sansynligvis er det flere som føler på det. Så jeg ville funnet venner du matcher bedre med

Om du drikker eller ikke, skal ikke ha noe å si

Anonymkode: 94756...8b8

Synes liksom det ikke tells når man uansett er beruset på alkohol? 😅 hvis man gjør det når man er edru, derimot. 

Anonymkode: 003b6...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er i 30 åra og bryr deg om at folk ikke poster deg på sine some?

Anonymkode: a3983...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 14.21):

Er voksen i 30 årene, jeg har siste årene valgt å være tilnærmet avholds av ulike årsaker. Nå er jeg dømt til å være den kjipe.

Når visse folk drikker får de selvtillit ganger hundre. Det danses slutty og det alle er bestevenner. Det legges ut kjærlighets erklæringer på sosiale medier som "ute med snuppa mi" og "ute med elsklingen" osv osv. Ingen skriver sånt om meg🤣 

Er det virkelig dømt å få være med som fullverdig medlem av fester som avholds? Må man danse lapdance som edru kanskje???

Anonymkode: 99208...735

Voks opp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...