Gå til innhold

jule stasen


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

:D Hei lurer litt på hva dere har av julestas,de har jo så mange lekre kjoler at man blir jo tullerusk.Men har tenkt som så at jeg tar det som jeg hadde i fjor,stilig bukse med dressjakke og en glitter topp under.Hva med dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Finstasen min blir ikke akkurat utslitt gjennom året - så jeg har en nydelig lang selskpaskjole med bolerojakke innkjøpt til et julebord for noen år siden samt en elegant tidløs dress der jeg kan variere med diverse topper og bluser. Jeg synes det blir for galt å kjøpe nye finklær til hver jul, spanderer heller på meg noe som kan anvendes også mer i det daglige utover året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lilletroll

Jeg kostet faktisk på meg nytt antrekk i år.....todelt rød sak. Laaangt skjørt som er litt lengere bak enn foran og med sønner som gjør at det "faller" fint. Overdelen er et korsett som jeg synes er kjempestilig!! GLEDER MEG til å bruke dette antrekket!!! Kommer til å føle meg SÅ vel!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg et SVINDYRT skjørt for et år siden..det er sort og fotsidt..litt for "galla-aktig" for julaften men dog...det er så enkelt å kombinere med overdeler når en har svart underdel...og siden jeg er temmelig blakk så blir det jo enkelt når jeg bare skal finne noe oventil!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bruke den samme gamle kjolen min, som jeg har brukt flere år på rad nå. Den er lang, svart og med skulderstropper. Kjedelig? Tja, men jeg har ikke råd til å kjøpe ny akkurat nå. :roll:

Derfor har jeg kjøpt en slik liten rød rose til å feste på. På den måten blir det en helt ny kjole. Skal til og med bruke dette på julebord.

Så jeg gleder meg til å bruke kjolen i år også, jeg! :D

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir nok litt resirkulering ja. Men jeg har da skaffet meg noen nye topper og sånn de siste årene - med og uten glitter, og en rose her og en rose der, litt fjærpynt å kante med - og vips, så skal du se jeg har mange nye antrekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det mest sannsynlig et fotsidt sort skjørt, som er svinget nederst, med en rød topp og sort jakke ved siden av. Det var kjempestilig og kostet ikke mer enn 500 kroner tilsammen.

Fra i fjor har jeg en sort selskapskjole med paljetter på brystpartiet. Den er kjempefin den også, men jeg hadde skikkelig lyst på noe nytt i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt samme plagg i en år-rekke nå. Bunaden min.

Nå driver jeg og syr nytt pen-sett, men det kan nok hende det blir bunaden likevel ja. Bruker den 17.mai, julaften, nyttårsaften(stort sett) + andre store dager. Veldig deilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år blir det enten en Pen gråaktig bukse og hvit pen skjorte eller ett grønt skjørt med jakke til...Har ikke bestemt meg enda... men i allefall sorte pumps....

Skal ikke kjøpe nytt antrekk i allefall,da klesskapet er mer en nok fult av klær jeg bruker sjelden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er i julen gravid i 6 1/2 måned. Jeg kjøper ikke noe nytt tøy, men har litt mammaklær som duger til det. Jeg elsker julen og klærne er viktige for meg, ikke at de skal være dyre, men at det skal være litt stas på dem. Men det er jo ikke verre en å kjøpe en julenål og sette på blusen så har du et juleantrekk :D

I år har jeg en sort lang bluse(sensket), som jeg har hatt i mange år, men nå passer den perfekt, eller så har jeg noe annet fra H&M mamaavdeling, som jeg synes har et labert utvalg av penklær til frodige gravide kvinner.

GOD JUL

Jeg savner et smil med nisselus fins det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel type kjedelig...ikke sååå mye stas over det...svart bukse og svart skjorte...kanskje jeg skal pynte meg med et fiint nisse-slips...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...