AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #61 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner vil heller ha en 10 år eldre advokat som jobber 60 timers uker enn en jevnaldrende tømrer som jobber 37,5 timers uker. Money money money 💰💰💰 Anonymkode: e92e8...306 Tull. Mannen min jobber i butikk helt fint det Anonymkode: afa6d...9dc 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #62 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 100 prosent enig. Er kvinne og ser det er mange som gjør denne sammenligningen mellom oppegående og utdanning. Det er bare snakk om noen som trenger å gi seg selv en grunn for å velge som de ønsker å velge , fordi de kanskje er redd for å bli ansett som overfladiske? Ironisk nok høres det sinsykt overfladisk og lite livserfaring ut å mene noe sånnt. Kan ikke dere det gjelder bare være ærlig på at dere syns lange utdanninger er attraktive? Å det er det? Det sier noe om dere, ikke dem som ikke har denne utdanningen. Bare slutt å gjør det til et stort problem for andre arbeidere, de trenger ikke være dumme fordi du vil ha en advokat, det er bare teit. Anonymkode: 6cdff...78a Takk! Jeg ble dumpet fordi jeg gav meg før jeg fullførte mastergraden. Fikk meg jobb før jeg fullførte, og fant ut at en mastergrad ikke ville gjøre noen forskjell i den bransjen jeg er i. Hun syntes det bare var flaut å ha en kjæreste som bare hadde bachelor og mente det var best vi skilte lag. Nå har jeg en stilling selv folk med mastergrad sliter med å få seg i denne bransjen. Men hun om det. Jeg vet heldigvis at det finnes mange oppegående damer, og har ikke noe behov for å rakke ned på damer som ikke passer meg Anonymkode: c985f...15e 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #63 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tull. Mannen min jobber i butikk helt fint det Anonymkode: afa6d...9dc Ja ikke alle kvinner, altså. Men de fleste kvinner her inne er svært opptatte av å få seg mann med lengre utdanning enn dem selv, som de kan ha dype samtaler med over et glass rødvin den ene kvelden i uka som han ikke jobber overtid. Mens de oppdrar særkullsbarna hans fra første ekteskap. Anonymkode: e92e8...306 4
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #64 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ja ikke alle kvinner, altså. Men de fleste kvinner her inne er svært opptatte av å få seg mann med lengre utdanning enn dem selv, som de kan ha dype samtaler med over et glass rødvin den ene kvelden i uka som han ikke jobber overtid. Mens de oppdrar særkullsbarna hans fra første ekteskap. Anonymkode: e92e8...306 Men det virker som at de fleste som vil ha en med lang utdanning, har lang utdanning selv. Barn også. Det er andre yrker som har overtid også, kokker har mye overtid. Sykepleiere også. Tror jeg basert på det jeg har sett og hørt, men kan jo hende noen har funnet en ordning hvor de slipper det. Og de som er sjefer i butikk har nok også mye overtid. Kjenner en mekaniker og en elektriker som også begge har mye overtid. Spesielt elektrikeren for han må kjøre mye i jobben sin til andre tettsteder rundt byen vi bor i, da blir det mange timer. Mye helg, mye sene kvelder og netter fordi en kabel har gått et sted. Anonymkode: 6cdff...78a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #65 Skrevet 20. mai 2024 Min erfaring, etter 5 måneder på Tinder, Facebook dating og Match er at svaret er NEI! Det finnes ingen bra menn der ute. De lovebomber, lyver, sier at avstand ikke betyr noe for så å slutte å chatte, etter fire uker, pga nettopp avstand. De sier de er klare for et forhold men etter tre uker er de ikke klare allikevel. De ghoster! Jeg chattet med en i flere uker, han skrev de skjønneste meldingene morgen, lunch og hele kvelden. Endelig skulle vi treffes, vi hadde begge barnefri… Det siste han skrev var at han tenkte på meg hele tiden, masse hjerter, og at han gledet seg så til å treffe meg. Så gikk det to timer, jeg så meldingen og skulle svare, så så jeg at jeg var blokkert!!! Helt ut av det blå! Vi hadde chattet i timesvis, hver kveld i flere uker. Alt stemte, og poff!!! Blokkert! Og jeg aner ikke hvorfor. Så er det alle de som er ute etter et forhold…. Skikkelig seriøse…. Så har dere sex og han forsvinner, var ikke klar for et forhold allikevel, men vil veldig gjerne fortsette å pule… Menn SUGER, er min erfaring. kvinne 51 Anonymkode: 4da28...f03 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #66 Skrevet 20. mai 2024 Thanos skrev (3 timer siden): Helt merkelig å se at enkelte ikke klarer å ta poenget ut av et par helt klare setninger. Jeg skrev ingen plass at utdanning er fælt og grusomt. Jeg skrev heller ikke at tykke slafsede håndtverkere bare er snille og gode. Men om høy utdanning er et krav til partner, ligger jo fokuset mer på status og utdannelse og kanskje mindre på personlighet? Og poenget mitt var at utdannelse ikke henger sammen med å være en bra mann. Så hvorfor ha krav om utdanning i det hele tatt? Om det er en god personlighet du trakter etter mener jeg? Se for deg at du treffer en perfekt kar. Snill, omtenksom, empatisk og en som stiller opp og er der for deg følsesmessig. Men han har lav utdanning, tjener bare ok og har lav sosial status. Mange kvinner (IKKE ALLE!) hadde valgt bort en slik man utelukkende fordi han ikke krysser av på alle "kravboksene". Det er et faktum. Og med det vil du jo selv få færre gode menn å velge i. Også klager man på at det er for få gode menn der ute? Ta den ene hånden og takk den andre, blir mitt tips da. Jeg snakker ut fra min egen erfaring. Før jeg traff min nåværende mann, var jeg i to langvarige forhold med menn uten høyere utdanning. Gode, jordnære, omtenksomme menn. Så ble det totalkrasj i våre interesser, verdier og holdninger. For eksempel, var min andre samboers største interesser øl med gutta, fotball, TV-serier, gaming og camping. Han uttalte flere ganger at jeg var karrierejagende, lite familiefokusert (selv om jeg gjorde 90 prosent av alt med barna og var veldig aktiv med dem, hjemmekjær og familieorientert), forsto ikke meninga med bøker, nektet å gå med meg på utstillinger, konserter, museer og så videre. Han kom ikke på noen av konserter jeg selv spilte, fordi han "var ikke interessert i klassisk musikk og sånn snobberi". Etter hvert ble han mer og mer irritert, følte seg fanget i forholdet og fikk seg ei elskerinne fra sitt eget miljø som likte festing, TV-serier, camping og lignende. Jeg har to barn med denne mannen. Da vi var sammen, hadde vi en evig kamp om lekser, lesing, aktiviteter osv. Han forsto ikke poenget med lekser, snakket ned skolen overfor barna, mente at barnet som hadde talent innenfor idrett, hadde for mange treninger, at begge barna var med på altfor mye. Nå som vi bor hver for seg, har han gitt seg på en del, særlig når kontaktlæreren sa tydelig fra om at barna MÅ gjøre lekser og lese hjemme. Min nåværende mann er interessert i det samme som meg. Vi har mange flere samtaleemner, han føler seg ikke truet av mine "snobbete" hobbyer, han går på konsertene mine og ser ikke dumt på meg når jeg sitter og leser. Status og penger er det heller ikke i hans utdanning, da han jobber som arkitekt i kommunen og tjener rundt gjennomsnittet. Mitt poeng er at like barn leker best. Et forhold kan ikke basere seg utelukkende på at dama er pen og mannen er snill. For min del var det også viktig å finne en mann med utdanning grunnet det alle statistikkene viser, noe som er at: 1. Barn av foreldre med høyere utdanning har størst sjanse til å fullføre videregående skole. Dette er tendens over hele landet, og særlig i landsdelen der jeg bor. 2. Barn av foreldre med høyere utdanning er sjeldnere overvektige og har bedre helse. 3. Barn av foreldre med høyere utdanning har større sannsynlighet for å fullføre høyere utdanning selv. Jeg sier ikke at de med lavere eller ingen utdanning er dårligere enn de med høyere utdanning. Det jeg sier er at forhold som består av to ganske like personer har størst mulighet for å lykkes. De som finner hverandre under studiene, forblir oftere sammen lenge, ofte livet ut. Anonymkode: ea672...22a 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #67 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg snakker ut fra min egen erfaring. Før jeg traff min nåværende mann, var jeg i to langvarige forhold med menn uten høyere utdanning. Gode, jordnære, omtenksomme menn. Så ble det totalkrasj i våre interesser, verdier og holdninger. For eksempel, var min andre samboers største interesser øl med gutta, fotball, TV-serier, gaming og camping. Han uttalte flere ganger at jeg var karrierejagende, lite familiefokusert (selv om jeg gjorde 90 prosent av alt med barna og var veldig aktiv med dem, hjemmekjær og familieorientert), forsto ikke meninga med bøker, nektet å gå med meg på utstillinger, konserter, museer og så videre. Han kom ikke på noen av konserter jeg selv spilte, fordi han "var ikke interessert i klassisk musikk og sånn snobberi". Etter hvert ble han mer og mer irritert, følte seg fanget i forholdet og fikk seg ei elskerinne fra sitt eget miljø som likte festing, TV-serier, camping og lignende. Jeg har to barn med denne mannen. Da vi var sammen, hadde vi en evig kamp om lekser, lesing, aktiviteter osv. Han forsto ikke poenget med lekser, snakket ned skolen overfor barna, mente at barnet som hadde talent innenfor idrett, hadde for mange treninger, at begge barna var med på altfor mye. Nå som vi bor hver for seg, har han gitt seg på en del, særlig når kontaktlæreren sa tydelig fra om at barna MÅ gjøre lekser og lese hjemme. Min nåværende mann er interessert i det samme som meg. Vi har mange flere samtaleemner, han føler seg ikke truet av mine "snobbete" hobbyer, han går på konsertene mine og ser ikke dumt på meg når jeg sitter og leser. Status og penger er det heller ikke i hans utdanning, da han jobber som arkitekt i kommunen og tjener rundt gjennomsnittet. Mitt poeng er at like barn leker best. Et forhold kan ikke basere seg utelukkende på at dama er pen og mannen er snill. For min del var det også viktig å finne en mann med utdanning grunnet det alle statistikkene viser, noe som er at: 1. Barn av foreldre med høyere utdanning har størst sjanse til å fullføre videregående skole. Dette er tendens over hele landet, og særlig i landsdelen der jeg bor. 2. Barn av foreldre med høyere utdanning er sjeldnere overvektige og har bedre helse. 3. Barn av foreldre med høyere utdanning har større sannsynlighet for å fullføre høyere utdanning selv. Jeg sier ikke at de med lavere eller ingen utdanning er dårligere enn de med høyere utdanning. Det jeg sier er at forhold som består av to ganske like personer har størst mulighet for å lykkes. De som finner hverandre under studiene, forblir oftere sammen lenge, ofte livet ut. Anonymkode: ea672...22a Hva sier statistikken om om høyere utdanning og utroskap? Hva sier statistikken om menn med høyere utdanning og psykisk helse? Hva sier, hva sier… Dette er slutten på kjærligheten. Det du gjør her er å bruke selektiv statistikk for å forsvare en ide du har. Jeg er enig at like barn leker best, men man skal ikke være med hverandre på jobb. Man bør også ha andre ting å snakke om enn utdanningen sin og det som foregår på jobben. Thanos over her treffer spikeren. Og det er helt ok å innrømme det. Anonymkode: c985f...15e 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #68 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 20.02): Det er ikke alltid det, men som regel. Jeg kjenner også en kjekk mann i den alderen som reiser verden rundt og er helt åpen om at han aldri skal ha barn, kanskje en kjæreste men trolig ikke. Og verken jeg eller noen jeg kjenner tenker noe negativt om han. Det er de evige mannebarna som faktisk ønsker full pakke men alltid finner feil med damene fordi de ikke innser at det er de som sliter emosjonelt, som pløyer gjennom i jakten på det perfekte til det er for sent. Lite selvinnsikt kombinert med høyt ego er ikke heldig. Den barnløse 25 åringen som ser ut som en filmstjerne vil ikke ha en random 40+ fyr som ikke aner hvordan man navigerer og gir og tar i forhold, da må han nesten være filmstjerne selv. Anonymkode: c3703...b6f Jeg bare lurer, du sier de evige mannebarna som ønsker full pakke men alltid finner feil ved damene. De innser ikke at de sliter emosjonelt? Hvordan forklarer du at det da ikke finnes noen bra menn der ute for dere single kvinner? Sliter dere også emosjonelt da dere bare ser feil med tilnærmet alle single menn der ute? Anonymkode: c985f...15e 1
Thanos Skrevet 20. mai 2024 #69 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg snakker ut fra min egen erfaring. Før jeg traff min nåværende mann, var jeg i to langvarige forhold med menn uten høyere utdanning. Gode, jordnære, omtenksomme menn. Så ble det totalkrasj i våre interesser, verdier og holdninger. For eksempel, var min andre samboers største interesser øl med gutta, fotball, TV-serier, gaming og camping. Han uttalte flere ganger at jeg var karrierejagende, lite familiefokusert (selv om jeg gjorde 90 prosent av alt med barna og var veldig aktiv med dem, hjemmekjær og familieorientert), forsto ikke meninga med bøker, nektet å gå med meg på utstillinger, konserter, museer og så videre. Han kom ikke på noen av konserter jeg selv spilte, fordi han "var ikke interessert i klassisk musikk og sånn snobberi". Etter hvert ble han mer og mer irritert, følte seg fanget i forholdet og fikk seg ei elskerinne fra sitt eget miljø som likte festing, TV-serier, camping og lignende. Jeg har to barn med denne mannen. Da vi var sammen, hadde vi en evig kamp om lekser, lesing, aktiviteter osv. Han forsto ikke poenget med lekser, snakket ned skolen overfor barna, mente at barnet som hadde talent innenfor idrett, hadde for mange treninger, at begge barna var med på altfor mye. Nå som vi bor hver for seg, har han gitt seg på en del, særlig når kontaktlæreren sa tydelig fra om at barna MÅ gjøre lekser og lese hjemme. Min nåværende mann er interessert i det samme som meg. Vi har mange flere samtaleemner, han føler seg ikke truet av mine "snobbete" hobbyer, han går på konsertene mine og ser ikke dumt på meg når jeg sitter og leser. Status og penger er det heller ikke i hans utdanning, da han jobber som arkitekt i kommunen og tjener rundt gjennomsnittet. Mitt poeng er at like barn leker best. Et forhold kan ikke basere seg utelukkende på at dama er pen og mannen er snill. For min del var det også viktig å finne en mann med utdanning grunnet det alle statistikkene viser, noe som er at: 1. Barn av foreldre med høyere utdanning har størst sjanse til å fullføre videregående skole. Dette er tendens over hele landet, og særlig i landsdelen der jeg bor. 2. Barn av foreldre med høyere utdanning er sjeldnere overvektige og har bedre helse. 3. Barn av foreldre med høyere utdanning har større sannsynlighet for å fullføre høyere utdanning selv. Jeg sier ikke at de med lavere eller ingen utdanning er dårligere enn de med høyere utdanning. Det jeg sier er at forhold som består av to ganske like personer har størst mulighet for å lykkes. De som finner hverandre under studiene, forblir oftere sammen lenge, ofte livet ut. Anonymkode: ea672...22a Men her setter du jo to streker under poenget mitt. Du endte jo opp med en god mann til tross for at han jobber i kommunen. Gratulerer! Utdannelse er bra! Det fører enormt mye bra og positivt med seg. Jeg forsøker ikke snakke ned utdannelse. Det gir deg større muligheter i arbeidsmarkedet. Men utdannelse er ikke synonymt med å være et bra menneske med gode verdier og smartness. Og dine erfaringer betyr ikke at den jevne mann uten utdannelse er festløver som driter i alt og alle. Du har først og fremst møtt på 2 dårlige mannfolk. Du hadde ikke blitt behandlet bedre om disse hadde bachelorgrad i fysikk. AnonymBruker skrev (2 timer siden): Min erfaring, etter 5 måneder på Tinder, Facebook dating og Match er at svaret er NEI! Det finnes ingen bra menn der ute. De lovebomber, lyver, sier at avstand ikke betyr noe for så å slutte å chatte, etter fire uker, pga nettopp avstand. De sier de er klare for et forhold men etter tre uker er de ikke klare allikevel. De ghoster! Jeg chattet med en i flere uker, han skrev de skjønneste meldingene morgen, lunch og hele kvelden. Endelig skulle vi treffes, vi hadde begge barnefri… Det siste han skrev var at han tenkte på meg hele tiden, masse hjerter, og at han gledet seg så til å treffe meg. Så gikk det to timer, jeg så meldingen og skulle svare, så så jeg at jeg var blokkert!!! Helt ut av det blå! Vi hadde chattet i timesvis, hver kveld i flere uker. Alt stemte, og poff!!! Blokkert! Og jeg aner ikke hvorfor. Så er det alle de som er ute etter et forhold…. Skikkelig seriøse…. Så har dere sex og han forsvinner, var ikke klar for et forhold allikevel, men vil veldig gjerne fortsette å pule… Menn SUGER, er min erfaring. kvinne 51 Anonymkode: 4da28...f03 Dette er jo akkurat det jeg har snakket om i duskusjonen rundt "menn får ikke pult". Online dating er pest for både kvinner og menn. Det bør forby's omgående! Hadde ikke du opplevd nettdating, hadde du aldri sittet med et så negativt syn på menn.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #70 Skrevet 20. mai 2024 Ikke for å spoile tråden, men jeg gikk inn i et forhold for noen uker siden og jeg tror jeg var den siste. Det var ingen igjen på venterommet annet enn en som satt i underbuksa og telte busene sine, en iført kun snekkerbukse som spilte banjo, og en som lukta vodka og manglet løstennene sine. Dett var dett. Sorry. Nytt parti ventes muligens neste år. Anonymkode: 06058...2f5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #71 Skrevet 20. mai 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Min erfaring, etter 5 måneder på Tinder, Facebook dating og Match er at svaret er NEI! Det finnes ingen bra menn der ute. Menn SUGER, er min erfaring. kvinne 51 Anonymkode: 4da28...f03 Kan bare snakke for meg selv, men jeg hadde styrt unna ei dame med slike holdninger. Anonymkode: c7adc...4d1 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #72 Skrevet 20. mai 2024 Thanos skrev (15 minutter siden): Men her setter du jo to streker under poenget mitt. Du endte jo opp med en god mann til tross for at han jobber i kommunen. Gratulerer! Utdannelse er bra! Det fører enormt mye bra og positivt med seg. Jeg forsøker ikke snakke ned utdannelse. Det gir deg større muligheter i arbeidsmarkedet. Men utdannelse er ikke synonymt med å være et bra menneske med gode verdier og smartness. Og dine erfaringer betyr ikke at den jevne mann uten utdannelse er festløver som driter i alt og alle. Du har først og fremst møtt på 2 dårlige mannfolk. Du hadde ikke blitt behandlet bedre om disse hadde bachelorgrad i fysikk. Dette er jo akkurat det jeg har snakket om i duskusjonen rundt "menn får ikke pult". Online dating er pest for både kvinner og menn. Det bør forby's omgående! Hadde ikke du opplevd nettdating, hadde du aldri sittet med et så negativt syn på menn. Ser også en trend om at de som nettdater er mer negative enn andre. Når jeg igår hørte ei veninne si, festet med ei og vi hang med han hun holder på med, så får jeg en føelse av å gå glipp av noe ved å ikke date rundt, drama på tinder sessong 4. Men samtidig så er det godt med roen det innebærer å ikke måte få alle de intrykkene dating fra app kan gi. Men håper å møte noen, har bare et så naivt ønske om å være en heldiggris som møter en fremmed en dag ute et sted, kanskje en park, så blir vi i vår egen bobble glade i hverandre, uten utroskap og usikkerhet, bare oss to. Anonymkode: 6cdff...78a 2
Thanos Skrevet 20. mai 2024 #73 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ser også en trend om at de som nettdater er mer negative enn andre. Når jeg igår hørte ei veninne si, festet med ei og vi hang med han hun holder på med, så får jeg en føelse av å gå glipp av noe ved å ikke date rundt, drama på tinder sessong 4. Men samtidig så er det godt med roen det innebærer å ikke måte få alle de intrykkene dating fra app kan gi. Men håper å møte noen, har bare et så naivt ønske om å være en heldiggris som møter en fremmed en dag ute et sted, kanskje en park, så blir vi i vår egen bobble glade i hverandre, uten utroskap og usikkerhet, bare oss to. Anonymkode: 6cdff...78a Å møte noen i det virkelige liv er virkelig veien å gå. Da møter man den virkelige personen. Ikke en polert profil på nett som du ikke får noe inntrykk av personlighet. Mange sliter med å sosialisere seg på nett. Det blir litt som å presentere en cv. Man føler nærmest man skal på intervju om man skal finne date på f.eks Tinder. Datingsider på nett bør forbys, før alle ender opp med å hate hverandre. Det er mitt syn.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #74 Skrevet 20. mai 2024 Thanos skrev (58 minutter siden): Men her setter du jo to streker under poenget mitt. Du endte jo opp med en god mann til tross for at han jobber i kommunen. Gratulerer! Utdannelse er bra! Det fører enormt mye bra og positivt med seg. Jeg forsøker ikke snakke ned utdannelse. Det gir deg større muligheter i arbeidsmarkedet. Men utdannelse er ikke synonymt med å være et bra menneske med gode verdier og smartness. Og dine erfaringer betyr ikke at den jevne mann uten utdannelse er festløver som driter i alt og alle. Du har først og fremst møtt på 2 dårlige mannfolk. Du hadde ikke blitt behandlet bedre om disse hadde bachelorgrad i fysikk. Dette er jo akkurat det jeg har snakket om i duskusjonen rundt "menn får ikke pult". Online dating er pest for både kvinner og menn. Det bør forby's omgående! Hadde ikke du opplevd nettdating, hadde du aldri sittet med et så negativt syn på menn. De er jo ikke dårlige mannfolk bare fordi de liker noe annet enn det jeg gjør. Ingen av mine ekser er dårlige menn. Anonymkode: ea672...22a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #75 Skrevet 20. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 22.26): De bra menn er allerede i forhold. Anonymkode: d0207...cd6 Også mange dårligere. Kvinner som menn. Hva er igjen da? Jo mye dårlig og mye bra. Poenget er man kan ikke generalisere.. Anonymkode: 299c2...8fc
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2024 #76 Skrevet 20. mai 2024 Thanos skrev (53 minutter siden): Å møte noen i det virkelige liv er virkelig veien å gå. Da møter man den virkelige personen. Ikke en polert profil på nett som du ikke får noe inntrykk av personlighet. Mange sliter med å sosialisere seg på nett. Det blir litt som å presentere en cv. Man føler nærmest man skal på intervju om man skal finne date på f.eks Tinder. Datingsider på nett bør forbys, før alle ender opp med å hate hverandre. Det er mitt syn. Det er virkelig mye hat, så jeg forstår at du vil forby det selv om jeg ikke har lyst til å være så streng 😅 Det har blitt mer press, eller en illusjon av mer press. Anonymkode: 6cdff...78a
Gjest Angry Man Skrevet 20. mai 2024 #77 Skrevet 20. mai 2024 34 minutter siden, AnonymBruker said: De er jo ikke dårlige mannfolk bare fordi de liker noe annet enn det jeg gjør. Ingen av mine ekser er dårlige menn. Anonymkode: ea672...22a Slik jeg forsto deg så var din forrige mann urimelig kritisk overfor deg. Gadd aldri å stille opp for å se deg spille på konsert. Ville aldri gjøre noe som helst du likte. Og endte opp med å være utro mot deg? Ikke akkorat det de fleste ville definere som et kupp?
Mayer Skrevet 20. mai 2024 #78 Skrevet 20. mai 2024 Selvfølgelig finnes dem - jeg kjenner kvinner som skryter av mannen sin og sier at han er veldig snill, ordentlig, osv. Jeg kjenner selv gode menn og skulle gjerne vært i forhold med en av dem, men de er hetero da. 😉 1
Miss91 Skrevet 20. mai 2024 #79 Skrevet 20. mai 2024 Jeg skulle gjerne funnet som er ca 40-45 år, ferdig med små barn. En som bidrar i hverdagen, er morsom og ikke ego i senga. Lurer på hvor jeg finner han 🤪
Helene1982 Skrevet 20. mai 2024 #80 Skrevet 20. mai 2024 Jeg har en konspirasjonsteori om sjekkeapper. Vi lever i en verden der vi ikke lenger gidder å vente på noe som helst. Vi blar og blar på tv og sosiale medier samtidig som vi er sammen med folk. Når det gjelder sjekkeappene er det stort sett menn som betaler for oppgraderte medlemskap, og det er ikke nok kvinner som er medlemmer. Det resulterer i at appene mater ut bot’er som snakker med menn, men som selvsagt ikke blir noe, og når de samme mennene da snakker med virkelige kvinner, gidder de ikke å engasjere seg, og kvinner responderer ikke på menn som har fisket med kanon. Og alle blir matte og motløse, da de opplever at responsen er generisk, så de blar videre. Dette er perfekt fir appene, da de tjener mer penger om ingen finner hverandre. 2 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå