Gå til innhold

Finnes det bra menn der ute?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hei. Har nylig blitt singel etter å ha vært i forhold de siste 14 årene. Er i midten av 30-årene og er veldig spent på om det er noe bra single menn å finne eller om alle i denne alderen er tatt? Er det bare «røkla» igjen? Seriøst spørsmål.  Og da mener jeg veldig bra både på utseende, personlighet og karriere.

Anonymkode: fc224...e0b

Jeg traff min når han var 33. Ingen av oss hadde barn fra før. Så det er helt mulig.

Anonymkode: d1804...780

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og for å legge til.. dette var ikke et innlegg for å finne disse mennene. Dette var et spørsmål til andre single damer om det faktisk finnes et håp om å finne seg en bra fyr når man er i denne alderen

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg tror jeg er ganske ettertraktet ja. En av de aller mest attraktive kvinnene kan jeg ikke si så mye om, men det er ikke Norges mest attraktive mann jeg leter etter. Trenger bare en som er en bra nok fyr for meg

Nå er jo ikke kvinner så kjent for å vite hva bra nok for dem er, og ganske konsekvent sikter seg inn på menn som er langt bedre enn dem selv 

Anonymkode: bee12...194

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja de finnes, men de er veldig få.

Så er jo også spørsmålet om de vil ha deg eller noen yngre? vil de i det hele tatt ha forhold?

Så er det jo også mye konkurranse om de da det ikke er mangel på kvinner som vil velge fra øverste hylle.

Anonymkode: 8068f...a58

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjenner masse bra menn, men ingen av dem er perfekte. Har en kompis som er kjekk, intelligent og snill, men han er ufør, så han utgår for nesten alle damer. Har andre kamerater som har solid utdannelse og karriere, men de ser litt ut som Homer Simpson (som mange menn på ca. 40), så de utgår også. De som har alt,  er enten opptatt, eller så er de tilfredse med å være single og fri.

Anonymkode: 0acd7...da4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei. Har nylig blitt singel etter å ha vært i forhold de siste 14 årene. Er i midten av 30-årene og er veldig spent på om det er noe bra single menn å finne eller om alle i denne alderen er tatt? Er det bare «røkla» igjen? Seriøst spørsmål.  Og da mener jeg veldig bra både på utseende, personlighet og karriere.

Blant menn i midten av 30-årene finner du i stor grad ca halvparten av dem som ikke fikk til første forsøk med dame/kone, stasjonsvogn og barn. Så de prøver gjerne lykken igjen. Så der blir fort en storfamilie med mine dine barn.

Menn som er veldig bra både utseende, personlighet og karriere er stort sett opptatt, men du kan alltids ha flaks🙃

De kan jo ha funnet en vakker bitch og synes etter et par år at de selv fortjener noe bedre feks.

Anonymkode: 3a829...164

AnonymBruker
Skrevet

Alle typer menn blir skilt/gjør det slutt med samboer fordi de ikke passer sammen på ulike vis. 

Det er slutt på at "de mest attraktive mennene" gifter seg i 20-årene og er opptatt resten av livet.

Dessuten så er det slik at den som er attraktiv i dine øyne nødvendigvis ikke er det for andre. 

Anonymkode: 20b0c...c64

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå er jo ikke kvinner så kjent for å vite hva bra nok for dem er, og ganske konsekvent sikter seg inn på menn som er langt bedre enn dem selv 

Anonymkode: bee12...194

Langt bedre til hva? Når du snakker generelt om at kvinner vil ha menn som er langt bedre enn dem selv. Så definerer du jo ikle hva du legger i begrepet engang🥲🤣

Anonymkode: fe339...ba1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt, så tror jeg dette er tiden for å bli veldig god venn med seg selv, lære seg å like sitt eget selskap og finne en sann egenverdi uavhengig av mann/partner. 

Det er ikke mange bra menn der ute og det vil sannsynligvis ta deg flere år å finne e en som er "normal". Det er ingen som stiller krav til menn og de stiller heller ikke krav til selv, og dermed får vi ne stor gruppe "mannebarna" som ingen vil ha. 

Anonymkode: c29c3...fac

• Liker 5
Skrevet

Er 52 og sliter seriøst med å finne en jevnaldrende fyr som ikke har unger som er under 18 år 🙄

Får mye meldinger etc fra fyrer i alderen 20-38 som vil ha sex.

Har konkludert med at jeg blir singel resten av livet.

Skrevet

Selvfølgelig

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Traktor skrev (13 timer siden):

Du er altså blant de aller mest attraktive kvinnene i mens øyne, og det i en alder av 35 år? 

Hun kan jo være det. Man skal ikke bli sammen med alle menn og ikke alle menn er interessert i smårips heller.

Anonymkode: e38f5...13d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De er ofte opptatt ja

Anonymkode: afa6d...9dc

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hva du mener med en bra mann det. Hva er en bra mann for deg? Hva er det han har som du ikke ser i de single du møter på i dag? 

Anonymkode: 5e9d0...f74

• Liker 1
Skrevet

Nja bra og bra fru Blom

En ting er sikkert, de menene som finnes der ute, de er et resultat av det alle damer har lært dem opp til og bli, og da snakker jeg ikke om mor.

Det er trasig og se hvor dårlig flokken jenter, har røktet flokken gutter, som de en gang skal stifte trygge og gode familier sammen med.

Unge jenter 16 + skulle fremelske de egenskapene hos guttene, som de ønsker og velge blant senere i livet. De skulle trene på forelskelse og bygging av forhold til menn, samtidig som de dresserte guttene til å bli gode valg for alle jentene.

Dessverre så trener jentene på ganske mye annet en kjærlighet og gode forhold.

Det konkurreres om de få guttene alle jenter må ha, det konkurreres om statuspoenger i venninneflokken å bare de mest populære guttene gir status poeng, noen gutter gir utvilsomt minuspoenger på statuskontoen, så de mobbes bort (ca. 26 % i dag).

Jenter i dag har ca. like mange menn og velge mellom, som de har konkurrenter, det er 50 50 menn og kvinner nå.

Når en mobber bort 26 % av mennene, så blir det til slutt 26 % for lite menn og velge blant, da blir 26 % av damene fri, eller de må vente på at en opptatt mann trenger resirkulering.

Så lærer damer svært mange unge gutter, at det er gode fløtere eller aller helst bad boys gutter må være, for å få dame. Gutter lærer fort, så fort det ligger sex i lufta og suksessfull lærdom i ung alder, har fort for å gro fast, de blir dyktig bad boys og jentene premierer dem rikelig. 26 % av guttene er jo allerede ute, så bad boysen får så hatten passer fra damene som digger dem.

Kan damene da bli missfornød når panikken kommer, og de trenger drømmemannen som de selv skulle ha formet.

Nja jeg vet ikke helt.

Guttene må nå endre livet som er perfekt dem, med masse sex å stadig nye damer uten å ha ansvar. Ja vi kan tenke oss at det er lite fristende og gi avkall på drømmelivet for å skifte bleier å høre på ungeskrik i 15 år.

Guttene dere skulle lære opp til drømmemannen deres, fant et mye bedre liv undervegs i utdanningen dere ga, så det dere tilbyr nå, er lite fristende når de får sex og kjærlighet uansett.

En stor del av mennene deres er dessverre blitt ubrukelige for å lage barn med. 26% er helt uaktuelt for langt over 97 % av damene, og kanskje 25% av guttene fikk for dårlig opplæring i ungdommen og sporet av.

Mange damer vil jo ikke ha barn så det går muligens opp i opp helt til slutt.

Dessverre er det ikke bare menn som i dag har problemer med og finne et meningsfylt liv, et liv alene kan aldri bli helt meningsfylt for de fleste.

Jeg har forresten vært gift i 15 år med ei herlig kone fra utlandet, hun er ikke perfekt, men så perfekt å lykkeskapende som det er mulig å bli for meg.

Ingenting er umulig i denne verden, selv det som ser helt umulig ut i dag, kan være mulig i morgen.

Kos dere alle

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 0.01):

Anonymkode: c3703...b6f

Et råd er i alle fall å ikke høre på disse rare meningene om at de ikke eksisterer eller er få. Finnes flust av flotte, single mennesker i alle aldre. Å ta til seg slikt søppel vil forme deg til å bli negativt innstilt til menn. Det er gift

Anonymkode: c985f...15e

Endret av Elaine Marley
  • Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Et råd er i alle fall å ikke høre på disse rare meningene om at de ikke eksisterer eller er få. Finnes flust av flotte, single mennesker i alle aldre. Å ta til seg slikt søppel vil forme deg til å bli negativt innstilt til menn. Det er gift

Om en mann er 40 og fysisk attraktiv og aldri har vært i en seriøs og langvarig relasjon er det en grunn til det. Umodne, frykt for forpliktelse og intimitet, gresset er alltid grønnere ++. Men en barnløs kvinne på 25 skal de jo stifte familie med, helst når de har bikket 45, fordi som 50 åring er ikke livet like gøyalt med byen og ons så man kan jo da slå seg til ro 👍

Kjenner slike menn selv og de har null selvinnsikt og ender opp alene. De har blitt sære også. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om en mann er 40 og fysisk attraktiv og aldri har vært i en seriøs og langvarig relasjon er det en grunn til det. Umodne, frykt for forpliktelse og intimitet, gresset er alltid grønnere ++. Men en barnløs kvinne på 25 skal de jo stifte familie med, helst når de har bikket 45, fordi som 50 åring er ikke livet like gøyalt med byen og ons så man kan jo da slå seg til ro 👍

Kjenner slike menn selv og de har null selvinnsikt og ender opp alene. De har blitt sære også. 

Hvorfor må det alltid være negative grunner? Hvorfor kan det ikke være at for mange menn så har ikke damer vært det viktigste i hele verden? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvorfor må det alltid være negative grunner? Hvorfor kan det ikke være at for mange menn så har ikke damer vært det viktigste i hele verden? 

Det er ikke alltid det, men som regel. Jeg kjenner også en kjekk mann i den alderen som reiser verden rundt og er helt åpen om at han aldri skal ha barn, kanskje en kjæreste men trolig ikke. Og verken jeg eller noen jeg kjenner tenker noe negativt om han. Det er de evige mannebarna som faktisk ønsker full pakke men alltid finner feil med damene fordi de ikke innser at det er de som sliter emosjonelt, som pløyer gjennom i jakten på det perfekte til det er for sent. Lite selvinnsikt kombinert med høyt ego er ikke heldig. Den barnløse 25 åringen som ser ut som en filmstjerne vil ikke ha en random 40+ fyr som ikke aner hvordan man navigerer og gir og tar i forhold, da må han nesten være filmstjerne selv. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2024 den 21.04):

Håper virkelig det ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...