Gå til innhold

Vet du om en god klarsynt? Trenger sårt råd ang. Kjærlighet


Anbefalte innlegg

Har blitt vilt forelsket i en litt yngre mann. Tror ikke jeg kan få han, men har utrolig bra kjemi på alt vi samarbeider om. Og like verdier.

Har vært forelsket før, men denne går ikke over. Og jeg drømmer om han, veldig virkelige drømmer. Tenker på han døgnet rundt, og merker at alt blir trist når jeg ikke har sett han på en stund. Klarer rett og slett ikke å stoppe hodet. 

Vet du om noen som er god på sånt? Vanligvis er jeg en ekstremt avbalansert person. Men dette begynner snart å påvirke meg profesjonelt også, og har periodevis tatt nattesøvnen

 

 

 

 

Anonymkode: b937c...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ikke bare kjøre på? Kjærlighet har ingen grensen enten det er yngre eller eldre. Du må lytte til deg selv.

Anonymkode: 9578f...db6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annema? 😆

Anonymkode: ff75b...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

 

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Annema? 😆

Anonymkode: ff75b...602

Så ille er det ikke 🤣

Anonymkode: b937c...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hvorfor ikke bare kjøre på? Kjærlighet har ingen grensen enten det er yngre eller eldre. Du må lytte til deg selv.

Anonymkode: 9578f...db6

Han er ikke singel 😭😭😭 Men det virker ikke som det er mulig å kvele denne forelskelsen. Aldri opplevd noe sånt.

Vil selvsagt ikke agere, men virker som vi er sjelevenner. Ikke den flørtete typen, men virker bare som alt av verdier og holdninger.

Anonymkode: b937c...d48

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send han frekke bilder av deg og si at du føler deg alene og skulle ønske han var der sammen med deg.

Sats først på å bli hans elskerinne deretter blir dere et par. 

Anonymkode: 96a4a...a70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Send han frekke bilder av deg og si at du føler deg alene og skulle ønske han var der sammen med deg.

Sats først på å bli hans elskerinne deretter blir dere et par. 

Anonymkode: 96a4a...a70

Vet ikke om det hadde funket på han. Er vel det som har hektet meg, at han er så solid og ganske dyp.

Anonymkode: b937c...d48

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Har blitt vilt forelsket i en litt yngre mann. Tror ikke jeg kan få han, men har utrolig bra kjemi på alt vi samarbeider om. Og like verdier.

Har vært forelsket før, men denne går ikke over. Og jeg drømmer om han, veldig virkelige drømmer. Tenker på han døgnet rundt, og merker at alt blir trist når jeg ikke har sett han på en stund. Klarer rett og slett ikke å stoppe hodet. 

Vet du om noen som er god på sånt? Vanligvis er jeg en ekstremt avbalansert person. Men dette begynner snart å påvirke meg profesjonelt også, og har periodevis tatt nattesøvnen

 

 

 

 

Anonymkode: b937c...d48

Vil anbefale deg å kontakte mali alm på Facebook, veldig god erfaring med henne, og hu er seriøs og i tillegg jobbet lenge i helsevesent før hu startet i alternative. Fant hu først når hu jobbet på en av teletorg linjene, nå driver hun for seg selv, fine priser og sympatisk og ærlig dame ❤️

Anonymkode: 0df7f...607

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Vil anbefale deg å kontakte mali alm på Facebook, veldig god erfaring med henne, og hu er seriøs og i tillegg jobbet lenge i helsevesent før hu startet i alternative. Fant hu først når hu jobbet på en av teletorg linjene, nå driver hun for seg selv, fine priser og sympatisk og ærlig dame ❤️

Anonymkode: 0df7f...607

Står ingenting om at hun kan kontaktes på.profilen. Er det feil sykepleier jeg har funnet?

Anonymkode: b937c...d48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Står ingenting om at hun kan kontaktes på.profilen. Er det feil sykepleier jeg har funnet?

Anonymkode: b937c...d48

Hu har ikke det i profilen nei, hu legger ut annonser på ulike alternative sider av og til og har en del faste kunder vet jeg. Bare send hu en mld å hør med hu om hu har ledig tid. Mørkt hår på bildet tror nok det er rett person du fant 

Anonymkode: 0df7f...607

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...