Gå til innhold

Alenemor som har begynt og date en fantastisk mann


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har truffet en mann jeg virkelig liker så godt, vi har datet snart 1 år nå og har snakket om og bli kjærester, jeg har 4 barn på 7,9,11 og snart 13, far er ikke i bilde mer og har ikke hørt fra han på snart 5,5 år nå. Min nye kjæreste ønsker seg et barn til ,han har ei jente på 6 fra tidligere forhold der de deler 50/50, hun har jeg møtt et par ganger, da eksen til mannen synes dette var greit, ville aldri gjort det ellers.

Han har ikke truffet mine ennå, men tenkte litt nå i sommerferien han kan kome noen dagsturer og være med på stranden,i skogen og små turer, så de kan bli kjent med både han og datteren.  Mine vet jeg dater i alle fall de 3 største, vet ikke hvor mye yngstejenta har fått med seg, guttene virker veldig klar til og møte han i alle fall og har egentlig spurt en stund.

Men det jeg lurer på er dette for tidlig ? jeg vet liksom ikke, har jo vert singel så lenge før jeg traft han,men jeg er ganske sikkert på at jeg vil dele resten mitt liv med han

Anonymkode: db971...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare IKKE få barn med han før dere har bodd sammen i MINST to år!

 

Fatter forøvrig ikke hvordan du har tid og krefter til å møte noen, men fint hvis dette fungerer. 
 

Skremmende hvis han snakker om å få «nytt» barn med deg så tidlig. Tyder på at han ikke virker klar for å tiltre som en farsfigur for dine fire..

Anonymkode: 983a8...d07

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Bare IKKE få barn med han før dere har bodd sammen i MINST to år!

 

Fatter forøvrig ikke hvordan du har tid og krefter til å møte noen, men fint hvis dette fungerer. 
 

Skremmende hvis han snakker om å få «nytt» barn med deg så tidlig. Tyder på at han ikke virker klar for å tiltre som en farsfigur for dine fire..

Anonymkode: 983a8...d07

Jeg oppfatta ikke noe sjokkerende skremmende i posten til ts? 

Og så tror jeg ikke at det er - nå - han planlegger barn. Men at fyren ønsker seg et barn til, en gang. 

Blir litt mange barn der i gården da. Så hadde tipsa ts om å se hvordan fyren er som pappa og så klart hvordan han er som stefar før de planlegger barn. Men igjen, jeg leser ikke at de planlegger barn noen steder. Men at fyren ønsker seg et barn til en gang. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillevill skrev (2 minutter siden):

Jeg oppfatta ikke noe sjokkerende skremmende i posten til ts? 

Og så tror jeg ikke at det er - nå - han planlegger barn. Men at fyren ønsker seg et barn til, en gang. 

Blir litt mange barn der i gården da. Så hadde tipsa ts om å se hvordan fyren er som pappa og så klart hvordan han er som stefar før de planlegger barn. Men igjen, jeg leser ikke at de planlegger barn noen steder. Men at fyren ønsker seg et barn til en gang. 

Mine øyne leser akkurat det samme som dine her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett år med dating og et "tilfeldig" forhold, og dere har bare begynt å snakke om å bli kjærester? Er det virkelig ikke kjærester man er når man har truffet hverandre og hatt sex i ett helt år?

Jeg forstår meg virkelig ikke på dating i dag. Det er jo helt sprøtt. 

Anonymkode: de987...66b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så barn Nr SEKS  er en god ide......? 

Begynne med å kikke etter en 8 seter bil og stoooort hus da nå 8 stk skal ha plass.

Anonymkode: 84efe...3d3

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ett år med dating og et "tilfeldig" forhold, og dere har bare begynt å snakke om å bli kjærester? Er det virkelig ikke kjærester man er når man har truffet hverandre og hatt sex i ett helt år?

Jeg forstår meg virkelig ikke på dating i dag. Det er jo helt sprøtt. 

Anonymkode: de987...66b

Du er synsk, og bare vet at TS har sex med denne mannen, siden det ikke står i tråden, mener jeg?

Anonymkode: 980e3...1e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Ett år med dating og et "tilfeldig" forhold, og dere har bare begynt å snakke om å bli kjærester? Er det virkelig ikke kjærester man er når man har truffet hverandre og hatt sex i ett helt år?

Jeg forstår meg virkelig ikke på dating i dag. Det er jo helt sprøtt. 

Anonymkode: de987...66b

vi har ikke hatt sex ennå, da vi begge ønsket og bli godt kjent først,en det vil nok snart skje nå, jeg var ekstremt heldig med min første mann og har problemer og stole på folk, så tar tid før jeg gjør noe, nå føles det riktig

Anonymkode: db971...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle selvsagt stå uheldig og ikke heldig

Anonymkode: db971...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Så barn Nr SEKS  er en god ide......? 

Begynne med å kikke etter en 8 seter bil og stoooort hus da nå 8 stk skal ha plass.

Anonymkode: 84efe...3d3

Jeg har ikke sagt jeg ønsker meg et til og det vet han også,men jeg har sagt vi får se, jeg er bare 33, så har tid i så fall,eneste jeg vet er at jeg ikke vil ha barn etter 37 år

Anonymkode: db971...327

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir dere vel kjærester nå? Sikkert greit at barna treffer han. Og dere får testet ut hvordan det er å overnatte hos hverandre når det er barn tilstede.. regner jeg med. Hvis dere skulle tenke på å flytte sammen etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...