Gå til innhold

Krise! Rett fra én permisjonsperiode til den neste


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ble uplanlagt gravid allerede 2 måneder etter fødsel og jeg vil nå gå rett fra en permisjonsperiode til min neste. Jeg er freelancer/selvstendig næringsdrivende og lurer på hvordan mine foreldrepenger blir beregnet? Vil jeg ikke få noe som helst? Eller vil foreldrepengene mine for barn nummer to beregnes ut i fra hva jeg har som foreldrepenger nå?

(Jeg er litt desperat, men har telefonskrekk og venter med det lengste med å ringe nav og spørre. Faren er dessverre ikke inne i bildet lenger. Han forsvant tilbake til hjemlandet når jeg valgte å ikke ta abort)

Anonymkode: 170c6...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du har telefonskrekk kan du sende nav en mail eller chatte med dem i hverdager :) 

Anonymkode: 2c7c3...130

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får foreldrepenger ut fra det du har i foreldrepenger nå ☺️

Anonymkode: 5fd11...fcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værsegod!

Samme svar som i den andre tråden du laget.

IMG_3659.jpeg

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, mereo said:

Værsegod!

Samme svar som i den andre tråden du laget.

IMG_3659.jpeg

Takk! Visste ikke hvor jeg kunne få best svar, så postet begge stedene. Jeg har nesten ikke sovet i natt for har bekymret meg og tenkte bare kjøre på og spørre begge stedene. 

Anonymkode: 170c6...900

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse lykke til, TS! ❤️

Anonymkode: 89e68...eb9

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei!

Jeg ble uplanlagt gravid allerede 2 måneder etter fødsel og jeg vil nå gå rett fra en permisjonsperiode til min neste. Jeg er freelancer/selvstendig næringsdrivende og lurer på hvordan mine foreldrepenger blir beregnet? Vil jeg ikke få noe som helst? Eller vil foreldrepengene mine for barn nummer to beregnes ut i fra hva jeg har som foreldrepenger nå?

(Jeg er litt desperat, men har telefonskrekk og venter med det lengste med å ringe nav og spørre. Faren er dessverre ikke inne i bildet lenger. Han forsvant tilbake til hjemlandet når jeg valgte å ikke ta abort)

Anonymkode: 170c6...900

Er du i utlandet nå? Er det slik at du ble brukt av en mann fra tredje verdensland Afrika, Midtøsten... sånn at han kunne bo og få oppholdstillatelse i Norge?

Anonymkode: c6336...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...