Gå til innhold

Hviler ikke i forholdet..er det feil kjæreste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noe inni meg sier at forholdet mitt ikke er riktig... hvor mye skal jeg lytte til det?? Klarer ikke å finne helt roen i forholdet. Før ville jeg giftet meg med kjæresten, nå får jeg ubehag i magen ved tanke på å bli fridd til.. blir så forvirra over meg selv.. tenker på andre samtidig som jeg er sammen med kjæresten. Jeg fant hun etter å ha tenkt at jeg var hetro i hele mitt da 38-årige liv. Men jeg tror jeg er hetro allikevel..føles ikke riktig. Hvordan i all verden kan dette skje? Føler at det er mer meg å være sammen med en mann. Klarer ikke vende meg til tanken, etter fire år i dette forholdet. Hva gjør jeg?

Anonymkode: 734f2...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går fra hun?

Er det feil, blir det ikke bedre etter lengre tid.

Anonymkode: 391e8...4af

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vokst fra hverandre, forelskelsen er over. Om du er dame som liker menn og nå har vært forelsket i ei dame tenker jeg at du er bi. Helt mulig å være bi med en preferanse mot menn.

 

Hva hadde du rådet en venn som kom til deg med din historie?

Anonymkode: c511c...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være feil dame. Jeg hadde samme problem med min eks, fikk ikke sove til slutt, etter jeg gjorde det slutt, jeg sov mye bedre osv. Her handlet det om han ga meg utrygghet i starten, ble veldig snill mot slutten, men da var det allerede for sent. Han har ny kjæreste nå, men tenker de har det bedre sammen enn oss da han er eldre nå. Kanskje lært av sine feil. 

Anonymkode: 4c2c2...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...