Gå til innhold

Mannen har spurt mor til barna om de kan være med til syden


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Snublefot62 skrev (27 minutter siden):

Du kan bruke all ledig tid av resten av livet ditt på å prøve å forstå det - uten å klare det.

Glem det. Fokuser på å være ei god stemor til barna og bidra til et positivt miljø hjemme hos dere og hold deg unna konflikten. Det tjener barna på i det lange løpet.

Jeg kan både forsøke å forstå hvorfor andre mødre tenker og gjør slike ting samtidig som vi har et godt miljø hjemme og er en god stemor til barna samtidig. 🌸 

Anonymkode: e2cf9...872

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hedda-78 skrev (57 minutter siden):

Selvfølgelig. Men når hun ikke har svart ennå, må han jo spørre en gang til, da.

Hun svarer på andre spørsmål , hun er bare vrang med andre ord

Anonymkode: a4eec...638

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedda-78 skrev (1 time siden):

Du antar at hun ikke vil la barna dra fordi hun ikke har svart? Det er jo en forhastet konklusjon fra din side.

Har mannen din minmet henne på spørsmålet? Hva med å bare ringe henne?

Naivt antatt av deg gitt historikken her

Anonymkode: 43a66...641

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hun svarer på andre spørsmål , hun er bare vrang med andre ord

Anonymkode: a4eec...638

Jeg har da ikke sagt at hun ikke er vrang. Jeg kom med et forslag til hvordan far kan gripe dette an. Mitt forslag er å spørre en gang til. Hva er ditt forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

luxifine skrev (6 timer siden):

Min eksmann er også slik.

Jeg formulerer meg slik at ingen svar= det jeg ønsker. Eks: har veldig lyst at Mads og Milla skal være med oss til Syden i juli, men vi må ha tid til å bestille passene og få på plass detaljene. Om dette ikke passer for deg, vennligst si fra, om jeg ikke hører fra deg bestiller jeg billettene 31 mai 2024.

 

Husk hun må fysisk til passkontoret og si samtykke til pass. 🙄 

Dette er en god strategi. 

Anonymkode: 3a4ca...4a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke latt far til mine barn ta de med til syden, men det er fordi han ofte drikker mye og jeg ikke stoler på han. Han har også veldig lite samvær. Sånne type grunner syns jeg er en grunn til å si nei. Men at jeg ikke liker han og den nye familien hans syns jeg ikke at er en god grunn til at barna ikke skal få dra på ferie med de, de drar som oftest på hytta til foreldrene til hans samboer og da syns jeg det er ok fordi jeg vet det er flere voksene der som man kan stole på. 
  Om jeg var dere ville jeg sendt en ny melding eller ringt og sagt at dere skal nå bestille ferien, kan barna være med eller ikke og om ikke så hvorfor ikke det? Press henne litt, det bruker å hjelpe på min eks 😅

Anonymkode: ce01a...550

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ts, dersom mor etter hvert svarer ja må dere bestille passene først, og så sydenturen. Hvis ikke risikerer dere å tape masse penger dersom hun trenerer passbestilling. 

Anonymkode: c8392...b27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...