Gå til innhold

barnet vil ha merkeklær, jeg synes det er for tidlig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hen er bare 11, og er så intressert i Polo og gant, synes det er tidlig. er det et sted som er billigere? har ikke mulighet til og kjøpe til full pris, så dyrt, hen får til bursdag og jul selvsagt,men ikke råd hele året, hen kjøper selv da.

er det tidlig eller begynner det når de er så unge?

Anonymkode: 0481c...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gant syns eg de selger billig noen plasser på nett, kan være heldig der.

Anonymkode: e6acd...56b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ha herregud, hvor bor dere? Her vi bor er gant og polo for gamle gubber som spiller golf og går i dress på jobb… 

Ut over det får barna her bruke sine egne sparepenger om de vil ha spesielle klær som er i en annen prisklasse enn jeg hadde tenkt å kjøpe.

Anonymkode: 863bd...b1f

  • Liker 8
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er å typisk gamle menn som bruker det. Selv så begynte jeg for smått når jeg var 40 liksom. Men men. 

Anonymkode: 6d828...0aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens her vi bor er spesielt Polo superpopulært blant de unge. Tror det er ganske vanlig at de begynner interessere seg for klær og merker i den alderen. Det var det hos våre barn, de var jenter da. Men ser det rundt her vi bor at mange i den alderen ditt barn er som brukre mye merker.

Vi bor i et område med mye god økonomi blant foreldre, så merkeklær er ikke uvanlig i noen aldre

Anonymkode: 34308...9e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også de merkene populære, barnet vårt ble vel mest interessert i det på ungdomsskolen, altså 13 år. Vi kjøper det på outlet med egne oppsparte penger, eller får til jul og bursdag. Ikke noe vi kjøper mye av. 

Anonymkode: c4f7d...a02

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

akk for svar

Vi bor på Frogner i Oslo.  Har 2 gutter til som er 13 og 18 ,de har aldri vert intressert i slike klær, mer addidas , Nike og Puma der,men så er de idrettsgutter da, yngste mann går på svømming og dansing

Anonymkode: 0481c...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hen er bare 11, og er så intressert i Polo og gant, synes det er tidlig. er det et sted som er billigere? har ikke mulighet til og kjøpe til full pris, så dyrt, hen får til bursdag og jul selvsagt,men ikke råd hele året, hen kjøper selv da.

er det tidlig eller begynner det når de er så unge?

Anonymkode: 0481c...673

Kids brandstore har ofte salg

mange begynner når de er 11

Anonymkode: 3443f...928

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

ha ha herregud, hvor bor dere? Her vi bor er gant og polo for gamle gubber som spiller golf og går i dress på jobb… 

Ut over det får barna her bruke sine egne sparepenger om de vil ha spesielle klær som er i en annen prisklasse enn jeg hadde tenkt å kjøpe.

Anonymkode: 863bd...b1f

Ha ha hvor jor dere da som har sånne rare meninger!

Anonymkode: 3443f...928

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig her.
Jeg kjøper på salg eller Finn.no. Kjøper, bruker til det er for smått, og selger igjen for er ofte mye bruk igjen. 

Anonymkode: 62a40...4e9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gant selges vell til gode priser på sparkjøp 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bor i Drammen, og Vår sønn på 12 interesserer også veldig for de nevnte merkene, og vil helst bare ha det. Som flere andre skriver her: jeg kjøper brukt på Finn og selger ofte igjen etterpå, da de vokser fort ut av klærne, og de rekker ikke å blir så slitt. Men han kan ikke bare få slike merker, han må godta noe andre rimelig merker også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle tips

skal se litt på finn

Anonymkode: 0481c...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tise, og Finn.no

 

Ellers har kidsbrandstore.no ofte mange tilbud.

Anonymkode: 63374...1bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fjær skrev (38 minutter siden):

Gant selges vell til gode priser på sparkjøp 

Sjekket nettsiden, sparkjøp fører ikke Gant 

Anonymkode: 13594...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 15.24):

ha ha herregud, hvor bor dere? Her vi bor er gant og polo for gamle gubber som spiller golf og går i dress på jobb… 

Ut over det får barna her bruke sine egne sparepenger om de vil ha spesielle klær som er i en annen prisklasse enn jeg hadde tenkt å kjøpe.

Anonymkode: 863bd...b1f

Da lurer jeg på hvor det er, for her går ikke gamle gubber i barneklær.

Anonymkode: f985b...3ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min nå 17 år gamle jente begynte vel med å ønske merkeklær rundt 14 års alder. Min 16 år gamle sønn bryr seg ikke når det gjelder hverdagsklær, annet enn at gymshark foretrekkes til treningsklær. Min 12 år gamle datter bryr seg ikke i det hele tatt. 

Hvis de ikke vil ha klærne jeg kjøper får de spare til det selv. Har ikke råd til bare merkeklær til 3 stk. Til bursdag og jul hender det jeg slår på stortromma. 

Heeeelt andre merker som er populære her da. 

 

Anonymkode: 6fe7b...4d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...