Gå til innhold

Bivirkninger av ivf sprøyter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke om det blir helt rett plassert, men prøver her. Har gått gjennom den ‘hardeste’ delen nå med ivf. Hormonsprøyter og egguttak. 
var nært overstimulering så ikke noe innsett enda.

I går opplevde jeg noe helt merkelig, aldri kjent på noe sånt før. I går kveld etter jobb blei jeg helt rar i hodet, fikk typ følelse av at jeg skulle huske noe men fikk aldri til å komme frem til hva. Veldig ekkel følelse. Så plutselig etter en stund ble jeg kjempesvimmel, snørte seg i brystet og ble kjempekvalm. Måtte sette meg og det gikk over, så skjedde det en gang til. Får ikke helt til å beskrive hva jeg følte heller fordi jeg har aldri opplevd noe sånt tidligere. Så etter det andre ‘anfallet’ var den ‘brainfoggen’ over også. 
ringte legevakta for å høre, fikk beskjed om paracet og spise litt sukker 🙃

så det jeg lurer på er om noen andre her har opplevd det samme? Og om det eventuelt kan være en slags bivirkning av alt stress nå i det siste? Eller av alle hormonene i kroppen?

var utrolig ekkelt, var jo redd jeg holdt på å fikk slag eller noe..

Anonymkode: 78061...27c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjennom 8 forsøk, nei. 

Kan ha sammenheng med hormoner og stress, kan være helt tilfeldig. 

Anonymkode: b504b...b40

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres det ut som angst eller en stressreaksjon. Prøv å roe litt ned, men skjer det igjen så snakker du med legen din. 

Anonymkode: 12614...d2b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke merket noe så ille, men følt meg mitt svimmel og lagt merke til at jeg her litt brainfog eller lignende innimellom.. at jeg må skrive huskelapper på ting jeg pleide å huske osv 😅 

men som nevnt tidligere her så kan det jo også være stress! Man har jo vært gjennom mye. 
men hvis du blir dårligere så ville jeg kanskje også kontaktet klinikken som kjenner til hva du har gått gjennom 😊

Anonymkode: b7589...2cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar du q10?

Anonymkode: cb208...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig ut som noe angstrelatert. Hos meg kan hormoner gi litt angstsymptomer, hjertebank, blir lett stressa og utafor. 

Anonymkode: fe1bc...f98

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...