Gå til innhold

Blir ikke helt klok på det han sier. Han mener vi holder på ...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Greia er at vi har møtt hverandre i 1.5år sånn av og på. Men den siste tiden hat det vært mye mer. Han spør mye hvordan dagen har gått og idag sa han han han hadde sagt til ei venninne og kompis at han holdt på med meg. Jeg ble litt overrasket og tenkte "holder vi på?" Men alt i alt var det koselig å høre. Tingen er det at han blir mer "på" før sexen enn rett etter. Han spurte om Jeg ble med å se på toget....

Anonymkode: c5a25...883

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jesus har dere datet i 1.5 år så holder dere såklart på med hverandre.

Anonymkode: 8d433...3f4

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jesus har dere datet i 1.5 år så holder dere såklart på med hverandre.

Anonymkode: 8d433...3f4

Nei men vi har hatt et langt opphold. Vi traff hverandre i 2020, vi kjenner hverandre jmfra Ungdomstiden. Vi begynte litt i 2020, men vle ikke noe mer ut av det. Så traff vi hverandre i 2022 igjen, holdt det gående litt så stopp. Nå sa han idag før vi hadde sex at han hadde fortalt ei dame at meg og han holdt på, hum ville visst se meg. Han spurte da om jeg ble med til byen for å se tog... vet ikke om dette et fordi han ville sjarmere meg i seng?  Liker han meg ? 

Anonymkode: c5a25...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo spørre han? Er dere voksne eller ungdommer? 

Anonymkode: a658b...b7b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du kan jo spørre han? Er dere voksne eller ungdommer? 

Anonymkode: a658b...b7b

Han sa vi holdt på, men vet ikke om det bare er noe han sier før han skal ha seg. Hvis du skjønner? Føltes bare som han ble litt likegyldig etter sexen. 

Anonymkode: c5a25...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han sa vi holdt på, men vet ikke om det bare er noe han sier før han skal ha seg. Hvis du skjønner? Føltes bare som han ble litt likegyldig etter sexen. 

Anonymkode: c5a25...883

Likegyldig, da mener jeg fordi han spurte før vi hadde sex om jeg ville komme inn å møre han i byen å se på tog osv. Sa at jeg egentlig ikke kunne. Etter vi hadde hatt oss, så følte jeg ikke det var så nøye for han om jeg ikke kom inn til byen. Jeg har barn så ble litt kaotisk å skulle møte han også. Han ringte idag igjen, spurte på mld i forkant om det fortsatt fristet å møte han i byen. Det ble til at jeg ikke kunne og han er nå litt stille. Han sa igår at ei venninne av han gjerne ville hilse på meg... Mulig gan faktisk liker meg. Er så vant til at menn bare vil ha seg så er litt ødelagt av dette. Alt i alt, kan jeg stole på det han sier? 

Anonymkode: c5a25...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Greia er at vi har møtt hverandre i 1.5år sånn av og på. Men den siste tiden hat det vært mye mer. Han spør mye hvordan dagen har gått og idag sa han han han hadde sagt til ei venninne og kompis at han holdt på med meg. Jeg ble litt overrasket og tenkte "holder vi på?" Men alt i alt var det koselig å høre. Tingen er det at han blir mer "på" før sexen enn rett etter. Han spurte om Jeg ble med å se på toget....

Anonymkode: c5a25...883

Hvis han er veldig "ivrig" før sex med meldinger osv osv så er målet å få deg til sengs. Og hvis det blir stille etterpå er det fordi han har fått tømt seg og testosteron nivået har dalt etter sex og da blir de som regel fraværende en stund til deg har steget til samme høyde igjen og han vi ha mer sex. Prøv å legg merke til det. Er det sånn så har du svaret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du må gruble over om en mann virkelig er interessert, så er han det ikke. 
Holdt på i så mange år uten at han "gjør deg til sin", næh, du blir brukt for sex

Anonymkode: e961f...4e3

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (44 minutter siden):

Hvis han er veldig "ivrig" før sex med meldinger osv osv så er målet å få deg til sengs. Og hvis det blir stille etterpå er det fordi han har fått tømt seg og testosteron nivået har dalt etter sex og da blir de som regel fraværende en stund til deg har steget til samme høyde igjen og han vi ha mer sex. Prøv å legg merke til det. Er det sånn så har du svaret. 

Vanskelig å si... Sendte han en mld idag for å høre om han mente det han sa, at vi holdt på. Jeg trodde ikke selv vi gjorde det🙃🙈 Men koseligere om han virkelig mener det. Han ble ikke direkte stille etterpå, men mer likegyldig til om jeg skulle sove over eller ikke. Jeg vet ikke om han bare overrøser meg ville med komplimenter før sex, da er man jo kåt og "gal" som uttrykket heter. Jeg orker ikke flere juksemenn. 

Anonymkode: c5a25...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du så opptatt av at han sa "holder på med en"?  Han kunne like gjerne sagt at han" treffer en dame for sex" eller har en "pulevenninne" og det er akkurat det samme. Hvis du er fornøyd med det etter så lang tid, så er det greit, men tror de fleste vil sagt takk og farvel.

Anonymkode: 5c035...c1d

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang en player alltid en player, alder har ingenting å si for de. Hvorfor ble det slutt de andre gangene? 

Anonymkode: e045c...f25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Likegyldig, da mener jeg fordi han spurte før vi hadde sex om jeg ville komme inn å møre han i byen å se på tog osv. Sa at jeg egentlig ikke kunne. Etter vi hadde hatt oss, så følte jeg ikke det var så nøye for han om jeg ikke kom inn til byen. Jeg har barn så ble litt kaotisk å skulle møte han også. Han ringte idag igjen, spurte på mld i forkant om det fortsatt fristet å møte han i byen. Det ble til at jeg ikke kunne og han er nå litt stille. Han sa igår at ei venninne av han gjerne ville hilse på meg... Mulig gan faktisk liker meg. Er så vant til at menn bare vil ha seg så er litt ødelagt av dette. Alt i alt, kan jeg stole på det han sier? 

Anonymkode: c5a25...883

I dette konkrete tilfellet så skjønner jeg at han trekker seg litt unna, han har jo ved flere anledninger spurt om du vil bli med og se på toget og etter sex er det du som ikke prioriterer det (og det er OK pga barn). Han spør altså om å henge og ikke bare sex. Han vil introdusere deg for venninnen og er åpen om at dere henger.
 

Men du har jo ikke vektlagt forholdet etter 1,5 år og definerer ikke at dere «holder på». Mulig du må ta praten dersom du faktisk ønsker forpliktelse.  
 

Det er litt rart fra BEGGE at dere ikke har definert forholdet. Du skriver at du ikke vil bli lurt, men mulig det er din tilbakeholdenhet som gjør at dere ikke kommer videre. 
 

 

Anonymkode: 0d775...f0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 17.59):

I dette konkrete tilfellet så skjønner jeg at han trekker seg litt unna, han har jo ved flere anledninger spurt om du vil bli med og se på toget og etter sex er det du som ikke prioriterer det (og det er OK pga barn). Han spør altså om å henge og ikke bare sex. Han vil introdusere deg for venninnen og er åpen om at dere henger.
 

Men du har jo ikke vektlagt forholdet etter 1,5 år og definerer ikke at dere «holder på». Mulig du må ta praten dersom du faktisk ønsker forpliktelse.  
 

Det er litt rart fra BEGGE at dere ikke har definert forholdet. Du skriver at du ikke vil bli lurt, men mulig det er din tilbakeholdenhet som gjør at dere ikke kommer videre. 
 

 

Anonymkode: 0d775...f0f

Vi har ikke holdt på i 1.5år, bare så det er sagt. Vi tok vel opp kontakten i 2021, datet litt. Grunnet mye styr rundt hans oppvekst og litt turbulente fortid så valgte vi å være venner. Vi har snappet siden og i august i fjor var han skikkelig på og ville treffe meg. Vi hadde sex og møttes ikke rett etter det. Følte vi bare var på stadie "kosevenner". Etter august ifjor har vi hatt en rekke med møte både og uten sex. Det har gått ganske lang tid imellom. Han ville gå på butikken med meg, gå på tur i parken der det er masse folk. Så han vil jo vise meg. 

Ble bare litt overrasket over at han sa vi holdt på. Var det fordi han var litt gira, og meget kåt? Han viste ei dame på facebook som han mente på ville treffes meg. Han hadde sagt til henne at vi holdt på. Jeg nølte med å se toget fordi det kom så brått på.. Utover kvelden var det ikke så nøye likevel om jeg ikke ble med. Derfor lurte jeg på dagen etterpå om han mente vi holdt på, da sa han vi snakket jo om dette igår (noe vi ikke gjorde) og han ble litt irritert. "Du må ikke mase og spør så" sa han...Jeg holder hvertfall ikke på med andre sa han. Nå er det normale mld igjen, mennmerler jeg trekker meg litt bort.... 

Anonymkode: c5a25...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altfor mye drama og stress, hvorfor gidder du? Finn en ny.

Anonymkode: ad4ba...2f0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det han som røyker hasj?

Anonymkode: b0111...b6d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Er det han som røyker hasj?

Anonymkode: b0111...b6d

Ikke som jeg vet 

Anonymkode: c5a25...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så han er på, dere har sex, så blir han kald?

Anonymkode: 83199...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 19.5.2024 den 9.53):

Han ville gå på butikken med meg, gå på tur i parken der det er masse folk. Så han vil jo vise meg. 

Det der har ingenting å si, og har ingenting med at han vil vise deg.

Anonymkode: 83199...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.5.2024 den 15.02):

Vanskelig å si... Sendte han en mld idag for å høre om han mente det han sa, at vi holdt på. Jeg trodde ikke selv vi gjorde det🙃🙈 Men koseligere om han virkelig mener det. Han ble ikke direkte stille etterpå, men mer likegyldig til om jeg skulle sove over eller ikke. Jeg vet ikke om han bare overrøser meg ville med komplimenter før sex, da er man jo kåt og "gal" som uttrykket heter. Jeg orker ikke flere juksemenn. 

Anonymkode: c5a25...883

Hæææ, er det et kompliment at han sier dere «holder på»? Er det ikke akkurat det dere gjør da? Altså har sex men er ikke kjærester.

Herregud jente, hvor lav standard er det mulig å ha?

Anonymkode: 01d16...c18

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hæææ, er det et kompliment at han sier dere «holder på»? Er det ikke akkurat det dere gjør da? Altså har sex men er ikke kjærester.

Herregud jente, hvor lav standard er det mulig å ha?

Anonymkode: 01d16...c18

Han sier han nevner meg for venninnene sine og andre på laget hans. Jeg får mld av han hver dag, men jeg er usikker på om han mener vi holder på eller om det kun er for tilgang til sex. 

Anonymkode: c5a25...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...