Gå til innhold

Er det slik at de diggeste damene har minst draget på menn?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det slik at de peneste damene har minst draget på menn? De gjennomsinittige har mest? 

Anonymkode: 7d359...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke nødvendigvis. Men de slipper å gjøre noe, utseende gjør alt. 

Også er mange menn redd for superpene damer. 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de har nok absolutt draget men vi menn er nok litt sånn at jo penere dama er jo mer drama,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fenrir skrev (17 minutter siden):

de har nok absolutt draget men vi menn er nok litt sånn at jo penere dama er jo mer drama,

Hvordan drama da? Jeg har opplevd de som mindre drama, mens usikre jenter må ha mer bekreftelse fra menn og lager unødvendig drama pga usikkerheten deres.

Anonymkode: 7d359...e1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Er det slik at de peneste damene har minst draget på menn? De gjennomsinittige har mest? 

Anonymkode: 7d359...e1d

Ja, gidder ikke å prøve på de peneste

Anonymkode: 133ff...ede

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan drama da? Jeg har opplevd de som mindre drama, mens usikre jenter må ha mer bekreftelse fra menn og lager unødvendig drama pga usikkerheten deres.

Anonymkode: 7d359...e1d

usikkerheten er nok det jeg tenker på, en del menn blir usikre på om de greier og holde på dama iogmed at de smellvakre får mer oppmerksomhet

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, fenrir said:

de har nok absolutt draget men vi menn er nok litt sånn at jo penere dama er jo mer drama,

Er vel mer sånn at jo penere dama er jo flere menn vet at de ikke har sjangs uansett. En helt medium dame er det jo mange flere menn som har sjangs på.

Anonymkode: b1608...c6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er vel mer sånn at jo penere dama er jo flere menn vet at de ikke har sjangs uansett. En helt medium dame er det jo mange flere menn som har sjangs på.

Anonymkode: b1608...c6a

Men medium damer alle prøver seg på, når ingen prøver seg på de peneste, hvem prøver seg?

Anonymkode: 7d359...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er definisjonen på medium pen og veldig pen? Nysgjerrig 

Anonymkode: 57bee...3e7

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt endel ganger st menn tror jeg er ei slik dame de ikke har sjans på både pga utstråling og utseende…. De tør ikke fordi de tror det er garantert at jeg avslår…. Skjønner de litt,  jeg hadde også holdt meg litt tilbake om det var em pen mann jeg tenkte jeg aldri fikk sjans på. 

Anonymkode: 5f724...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fenrir skrev (1 time siden):

de har nok absolutt draget men vi menn er nok litt sånn at jo penere dama er jo mer drama,

To menn har gått fra meg etter få måneder, visstnok fordi de ble for nervøs av å gå og vente på når jeg ville "vise mine virkelige sider og lage drama". Drama hadde de visst opplevd nok av med andre damer, så de fant det best å avslutte før jeg startet med drama.

Ironisk nok har jeg aldri laget drama i noe forhold, og jeg viser alltid hvem jeg er.

Enda mer ironisk er at begge disse mennene fant seg drama-damer etter kort tid. Alle kunne se at de damene var voldsomt oppmerksomhetskrevende, og at det alltid blir drama med dem. Begge mennene angret seg i ettertid.

Har også opplevd en god del menn som bare vil ha sex, fordi de håper de kanskje kan få sex med meg, men ikke tror de kan få forhold til meg. Da unngår jeg dem heller totalt..

 

Anonymkode: 5b483...0d6

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel i alle tråder her inne er det vel usikkerheten som er dominerende, den ligger i mange av oss. se bare på alle penistrådene og alt som ellers har med kropp å gjøre..for liten rumpe eller for stor, store pupper,små pupper. lista er uenderlig

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan drama da? Jeg har opplevd de som mindre drama, mens usikre jenter må ha mer bekreftelse fra menn og lager unødvendig drama pga usikkerheten deres.

Anonymkode: 7d359...e1d

Samme som med menn da, og ikke særlig ulogisk egentlig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gentleman59
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er det slik at de peneste damene har minst draget på menn? De gjennomsinittige har mest? 

Anonymkode: 7d359...e1d

Før jeg svarer: Hvordan ser "de peneste damene" ut?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Men medium damer alle prøver seg på, når ingen prøver seg på de peneste, hvem prøver seg?

Anonymkode: 7d359...e1d

De pene mennene sikkert? 

Anonymkode: 23958...e67

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja...Om dama er pen eller ikke, kommer vel an på øyet som ser...

Tenker heller at man skal være stolt over partneren sin jeg da, og ha fokus på å trives sammen. Ha det gøy rett og slett 💕.

Hvis man begynner et forhold med et slikt negativt tankesett, så tror jeg ikke det er så bra. Viktig å føle seg bra, og være trygg på seg selv. Føle at jeg er god nok 💕. Det er viktig. 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Men medium damer alle prøver seg på, når ingen prøver seg på de peneste, hvem prøver seg?

Anonymkode: 7d359...e1d

De må selv ta initiativ. 

Anonymkode: 7bfa2...e18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg tenkt til å begynne å late som denne teorien stemmer, og få meg selv til å tro at jeg er en av de peneste damene. En skikkelig livsløgn, selvfølgelig, men jeg kommer kanskje til å føle meg litt bedre enn når jeg tenker at menn ikke vil ha meg fordi jeg er for stygg. Skal jeg rapportere tilbake om det funker, TS? 😂

Anonymkode: debb6...8b6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Ja, gidder ikke å prøve på de peneste

Anonymkode: 133ff...ede

Det også + at de  gjør oss mer "stressa".  Vi må hele tiden være på tå hev, for vi vet at de kan få hvem de vil hvor lett som helst.   Vi slapper mer av med de gjennomsnittlige.

Anonymkode: 7fdea...8b5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anser meg selv som en pen dame, får ofte stygge blikk av kvinner. Av menn får jeg ofte blikk, men sjeldent noen som kommer bort. Ser menn prikke på skulderen til venn og de snur seg og ser. Men sjelden kommer noen bort til meg.

Så kanskje det er noe i det? Evt er jeg innbilsk og superstygt men tviler. Har hatt mange opplevelser hvor kvinner eller menn i forhold sier at jeg er veldig vakker.

 

Anonymkode: 6f847...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...