Gå til innhold

Han kalte meg for xn sitt navn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg og mannen har snart vært sammen i et år nå. Han presterte å si at hans xn og han skulle såve på hotell. Har vært redd i forholde for at han ikke er ferdig med henne. Burde jeg være bekymret?

Anonymkode: 89b0c...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg og mannen har snart vært sammen i et år nå. Han presterte å si at hans xn og han skulle såve på hotell. Har vært redd i forholde for at han ikke er ferdig med henne. Burde jeg være bekymret?

Anonymkode: 89b0c...2d9

Hjernen vår er rar, den holder ikke alltid styr på ting. Slike ting skjer. Var som når bestemor av og til brukte navnet til enn av mine fettere. Betyde ikke at jeg var mindre viktig. 

  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dier feil navn av og til. Folk blander for eksempel barna sine navn i farta. Flere av mine kvinnelige kolleger har kalt meg mannen sin sitt navn. Så det er helt normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kalte min mann navnet til min eks en gang vi kranglet, rundt 10 år inn i vårt ekteskap. Har ingen gode følelser for den eksen, og var ikke bare ferdig med ham mange år før jeg traff min mann, men utrolig lettet da jeg kom meg ut av det forholdet. Likevel... 

Det kan nok bare skje. Ikke helt uvanlig at man sier feil navn ellers heller. Min mor må relativt ofte ta hele rekken navn i familien for seg før det blir riktig. Hun er håpløs slik, og man kan ikke bli fornærmet, for slik er det bare. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har klart å bruke broren min sitt navn, 10+ år inn i ekteskapet. 

Om ikke annet ble krangelen raskt avsluttet på grunn av en god latter. 

Anonymkode: ed826...d55

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min har kalt meg eksen sitt navn.. og jeg har kalt han eksen min sitt navn... vi lo og gikk videre... 

At jeg sa eksen sitt navn var kun fordi jeg har sagt navnet såpass mange år. Jeg er veldig ferdig med eksen og ville ikke hatt han tilbake om han så var den siste mannen i verden. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg og mannen har snart vært sammen i et år nå. Han presterte å si at hans xn og han skulle såve på hotell. Har vært redd i forholde for at han ikke er ferdig med henne. Burde jeg være bekymret?

Anonymkode: 89b0c...2d9

Hender min også sier feil 30 år inn i forholdet. Men vi har nesten helt like navn da. Vet hun blir litt sur om de bruker mitt navn på henne. Jeg driter i det

Anonymkode: a298f...bca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greeit man kan si feil navn, men han sier aldri noen andre sine navn feil… Verken kompiser, barna sine eller familiemedlemmer..

Anonymkode: 89b0c...2d9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg og gjort🫣😅 Hadde INGENTING med at jeg ikke var ferdig med eks, kun vane etter å ha sagt hans navn i mange år😬

Heldigvis tok ikke kjæresten det seriøst da han er fullt klar over at jeg er ferdig med eks og at vi har et rått forhold.

Anonymkode: a3682...0aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært gift før, og klarte å presentere meg med eksens etternavn her om dagen, 22 år etterpå. Fatter ikke hvorfor. 

Anonymkode: d7560...596

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Jeg og mannen har snart vært sammen i et år nå. Han presterte å si at hans xn og han skulle såve på hotell. Har vært redd i forholde for at han ikke er ferdig med henne. Burde jeg være bekymret?

Anonymkode: 89b0c...2d9

Nei, det har jeg gjort og også kona, så det skjer

Anonymkode: 12859...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Da er jeg i trøbbel. Jeg sier feile navn hele tiden. På barna er jeg håpløs. Dem reagerer heldigvis på begge navnene. For dem vet jeg blander hele tiden. Kan til og med komme med navnet på hunden som har vært død i over 20 år også. 

Anonymkode: 34fd6...d4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje han tenkte på henne akkurat da

Anonymkode: 64c74...72f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...